To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] brak ssania i spadajace wolne obroty carisma 1.6

adam84073 - 13-09-2011, 16:45
Temat postu: [Cari 1.6] brak ssania i spadajace wolne obroty carisma 1.6
witam
Drodzy forumowicze prosze was o pomoc bo mam dosc wydawania pieniedzy na pseudo mechaników mam problem od 7 miesiecy z carisma 1.6 90 km czysilem przepustnice i wymienilem silnik krokowy bo milem spadajace wolne obroty lecialy mi z ustalonych wolnych 900 na 400 obr. gdy stawalem na swiatlach po zalaczenu klimy gasł mi czasem...
teraz po wymiani eprzepustnicy i krokowego nie ma ssania rano odpalam a on wchodzi mi na 900 i spada i czasem gasnie musze odczekac z 2 min az sie zrobi cieply dopiero idzie jezdzic ale jak sie zrobi cieply to dostaje wariacji wchodzi na 1500 obr chodzi tak az mu sie odechce np po godzinie zejdzie n a900 obr i spada znowu n a400 obr. ...
adaptacja przepustnicy ktora jest sprawna i krokowiec tez nic nie daje prosze kogos kto mi al taki problem aby udzielil odpowiedzi bo zima blisko :( podzrawiam

piter99 - 14-09-2011, 20:49

Spróbuj nauczyć ECU nowych ustawień. U mnie to działało. O ile pamiętam to trzeba odpiąć akumulator na pól godziny, potem odpalić silnik na wolnych obrotach bez obciążenia a następnie wszystko na maxa( ogrzewanie, światła, klima etc..). Poszukaj w szukajce bo nie pamiętam ile ma to trwać. Coś koło 10 min. każda operacja. Pozdro :D
Anonymous - 14-09-2011, 21:21

Witaj u mnie brak ssania i skaczące obroty skończyły się wymianą ECU (70zł) i po problemie, temat jest gdzieś na forum bo nie jesteś jedyny z tym problemem, ja też tak jak ty kupiłem kompletna przepustnice i to nie pomogło.
adam84073 - 15-09-2011, 08:20

witam! dzieki za wpisy na początek a z tym uczeniem obrotow silnika to juz kombinowalem z 5 razy adaptowalem przep. ale z ta wymiana ECU kto wie mozliwe ze to ten sam problem miales powiedz mi tylko CHUDY23 czy jak zatrzymywałeś sie na swiatłach to lecialy ci obroty na 400 po czym wracaly na 900 i pozniej zacinalo sie cos i obroty skakaly wolne na 1500 i tak wył przez godzine a pozniej znowu na normalne na 900 obr.?
Anonymous - 15-09-2011, 12:25

Tak przy zatrzymywaniu się na światłach gasł albo obroty świrowały tzn wskakiwały np: 900-1500-1200-700-1500 itd :P owszem zdarzało się że obroty się zblokowały na jakiejś wartości ale dodanie gazu pomagało.
adam84073 - 15-09-2011, 14:49

wwielkie dzieki Chudy 23 to chyba bedzie to... wymienie ecu i dam znac czy to to :)
ale jeszcze jedno pytanko do ciebie czy po wymianie ecu cos robiles czy wymienieles ecu i jak reka odja wszystko ok?

Anonymous - 15-09-2011, 15:03

tak wymieniłem tylko ECU w mrozie i jak ręka odjął od razu zaskoczyło ssanie :biggrin: musisz szukać ECU z takim samym numerem jaki ty posiadasz w swojej Carismie oto link do tematu
Kod:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=758541&highlight=#758541

adam84073 - 15-09-2011, 17:05

stary dzieki za pomoc zaswieciles mi swiatelko w tunelu jak to bedzie to to chyba cie ozloce ;)
i domyslam sie ze ten numer co mowisz jest na ecu ? a wymienic mozna samemu nie ma filozofii ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group