[92-96]Lancer CB0 - Szarpie i strzela na gazie, a wymienione pół silnika :(
Piotras88 - 15-09-2011, 15:51 Temat postu: Szarpie i strzela na gazie, a wymienione pół silnika :( Mam taki problem, Lancer szarpie na gazie zwykle w przedziale w przedziale 2-3 tyś obrotów. Czasami strzela, po wystrzale jest chwile spokój i znowu zaczyna szarpać do momentu, aż znowu nie wystrzeli.
Wymienione:
- świece
-przewody
-kopułka
-palec
-filtr powietrza
-filtr gazu
-podmieniony aparat zapłonowy, wiem, że jest sprawny, bo miałem go w poprzednim silniku
-plaster miodu przepływomierza
Moje typy:
1 .Przepływomierz
2. Brakuje magnesu przy filtrze gazu, możliwe, żeby przez to zanieczyścił się parownik? Jak wymieniałem filtr, to straszny syf tam był :/
Pomóżcie, bo mi już ręce opadają
LanciGD - 16-09-2011, 06:55
A szarpie na ciepłym/zimnym? i jakiej generacji instalacja?
Piotras88 - 16-09-2011, 09:45
Szarpie na ciepłym. Instalacja jest chyba II generacji, na parowniku, ale sam się przełącza, jak ma odpowiednią temperaturę.
LanciGD - 17-09-2011, 12:10
A ma przepały na gazie?
Piotras88 - 18-09-2011, 17:55
Nie ma, spalanie w normie. Parownik ma niecałe 30 000 km
docencik87 - 18-09-2011, 19:06
Do sprawdzenia/wymiany sonda lambda. Podobny objawy dawał samochód ojca. Po wymianie sondy wszystko wróciło do normy
Piotras88 - 19-09-2011, 00:55
docencik87 napisał/a: | Do sprawdzenia/wymiany sonda lambda. Podobny objawy dawał samochód ojca. Po wymianie sondy wszystko wróciło do normy |
To może być dobry trop, zupełnie o tym zapomniałem, dzięki
Kiedyś słyszałem, że na gazie szybciej sondy padają...
[ Dodano: 26-09-2011, 16:22 ]
Sonda wymieniona, nie pomogło Zdaje mi się, że bardziej szarpie przy mocniejszym dodaniu gazu...
gitarr - 06-10-2011, 13:02
Jeżeli na benzynie jest wszystko OK, a szarpie na gazie to po pierwsze zatankuj gdzie indziej, po drugie obstawiałbym parownik, rozkręć i wyczyść ewentualnie regulacja u dobrego gazownika.
Piotras88 - 08-10-2011, 21:35
Sytuacja opanowana.
Wymieniłem świece na denso TT, zmniejszyłem przerwę do 1mm, poprzednio były denso K20PR-U11 i przejechały 8 tyś km.
Zastanawia mnie fakt, czemu padły po tak krótkim czasie (poprzednio spokojnie 30 tyś), moje hipotezy:
- ciekła uszczelka dekla głowicy i dostawał się olej do świec, ale przecież ceramiki nie uszkodzi...
- zawory miały pokasowane luzy, może to dało świecom
- jakieś felerne świece się trafiły
- może przepływomierz z rozwalonym plastrem miodu i strzały uszkodziły świece
Tak czy inaczej misiek ma już wymienionych milion rzeczy i dogadujemy się, jak za starych dobrych czasów Dziękuję Wszystkim za rady!
|
|
|