Pajero II - amorki z regulacją twardości
lukas 78 - 18-09-2011, 21:42 Temat postu: amorki z regulacją twardości Ostatnio Pajero trochę pojeździło no i wiadomo ,że nic nie jest wieczne zaczął mi lekko pocić prawy amortyzator. Są z regulacją i wszystko działa więc raczej odpada wymiana wszystkich na zwykłe. Na allegro widziałem używki w granicach 100 zł za sztukę. Czy trzeba odprawiać jakies czary w trakcie wymiany, czy wystarczą klucze i głowa na karku ,może ktoś przerabiał temat, zastanawiam się ile kosztują nowe w salonie na ruskiej stronie piszą około 150 dolarów jutro podzwonię
vutcek - 19-09-2011, 10:23
Witaj,
też chcę wymienić tył, jeśli coś znajdziesz w dobrej cenie to daj znać
pozdr.
Pajero fan
Dave
jawaldek - 19-09-2011, 20:04
vutcek jak masz ochotę na wycieczkę w góry to mam w angliku do demontażu->>cenę ustalimy na PW.
piotr-stihl - 19-09-2011, 20:07
nie wiem jak w Pajero ale do L 200 na tył [ nówki ] 350 dałem
rico.1 - 19-09-2011, 21:51
lukas 78 napisał/a: | Czy trzeba odprawiać jakies czary w trakcie wymiany, czy wystarczą klucze i głowa na karku | Czary niepotrzebne, ale to drugie jak najbardziej
Na górze kluczyk 8mm, odkręcasz silniczek i wyciągasz do góry, potem dwa płaskie 17mm by zwolnić górę amorka, ale uważaj bywają tam zapieczone. Przy zakładaniu innego ustaw oś do silniczka tak jak w starym amorku, ale przyjrzyj się dokładnie - z jednej strony osi płaska ścianka jest trochę krótsza.
Jak kupisz amorek używkę, to sprawdź co to za cudo - ściśnij do końca i zwróć uwagę czy jednostajnie odbija spowrotem. Jak na pewnym odcinku odbija trochę szybciej to raczej długo się nim nie pocieszysz.
lukas 78 - 19-09-2011, 22:56
dzięki za zainteresowanie, dziś nie miałem czasu dzwonić wiec nie wiem ile nowe serwis, jutro będę walczył jeszcze z dołem żeby zabezpieczyć na zimę , ubytków nie ma myjka na ostro i zobaczymy co wyjdzie jak wyschnie fluidol w profile i baranek na ramę, jak się dba to się ma
|
|
|