[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] kilka pytań
artufcb - 24-09-2011, 13:15 Temat postu: [CA1A 1.3] kilka pytań witam, niedawno zakupiłem do auto i jak na razie jestem z niego zadowolony, jednak przy większej prędko¶ci czyli tak ok. 100km/h na jakich¶ nierówno¶ciach na naszych drogach słyszę jak mi się trzęsie chyba klapa od bagażnika, co tam zamocować, jakie¶ gumki czy co¶ , żeby tak nie waliło ? stuka, tak jakby była nie domknięta. Spotkali¶cie się z takim problemem ?
i drugie pytanie jest takie:
dzwoniłem do warsztatu który się trudni instalacjami lpg, i zaproponował mi 3 rodzaje instalacji:
sekwencyjna za ok. 3 tys zł, mówił, że tam trzeba montować jakie¶ półwtryski
sekwencyjna za ok. 2 tys zł, mówił, że nie poleca, bo mog± być jakie¶ problemy np. z przeprogramowaniem co¶ tam z benzyn±, nie znam się i nie pamiętam już
i zwykła, za ok 1500zł, i moje pytanie brzmi, czy na zwykłej instalacji odczuje duży spadek mocy ? bo , to że odczuje to wiem na pewno, jednak czy wiecie co¶ na temat jak będzie duży ?
bo na razie jeżdż±c na benzynie jestem pod wrażeniem mocy i przy¶pieszenia tego auta, a na instalację sekwencyjn± za 3 tys zł raczej mnie nie stać i trochę bez sensu wydawać na lpg tyle co na auto pomóżcie
marxis - 28-09-2011, 13:43
Witam:)
Więc ja też niedawno zostałem posiadaczem takiego wła¶nie autka. Tylko moje już posiada LPG. I ja posiadam instalacje II generacji. Nie znam się na tym aż tak bardzo i nie powiem Ci czy to własnie ta za 1500zł Twoja ale na pewno nie jest to sekwencja. I powiem Ci, że spadek mocy oczywi¶cie jest podczas jazdy na LPG. Ale nie jest on na tyle duży, żebym decydował się na dokładanie drugie tyle, żeby go zniwelować. Tym bardziej, że nie wiadomo na ile to pomoże. Frajda z jazdy dalej pozostaje i autko nadal dysponuje całkiem niezłym powerem.