Carisma - Techniczne - spadajace obroty po odpaleniu brak ssania pomocy!!!!
adam84073 - 25-09-2011, 15:41 Temat postu: spadajace obroty po odpaleniu brak ssania pomocy!!!! witam
Drodzy forumowicze prosze was o pomoc bo mam dosc wydawania pieniedzy na pseudo mechaników mam problem od 7 miesiecy z carisma 1.6 90 km czysilem przepustnice i wymienilem silnik krokowy bo milem spadajace wolne obroty lecialy mi z ustalonych wolnych 900 na 400 obr. gdy stawalem na swiatlach tez a np. po zalaczenu klimy gasł mi czasem...
teraz po wymiani eprzepustnicy i krokowego nie ma ssania rano odpalam a on wchodzi mi na 900 i spada jeszcze np do 400 i czesto gasnie i muszę odczekac z 2 min az sie zrobi cieply dopiero idzie jezdzic ale jak sie zrobi cieply to dostaje wariacji wchodzi na 1500 obr chodzi tak az mu sie odechce np po godzinie zejdzie na 900 obr i spada znowu po paru km. na 400 obr. ...
adaptacja przepustnicy po wymianie nic nie daje PROSZE KOGOS KTO MIAL TAKI PROBLEM aby udzielil odpowiedzi bo zima blisko podzrawiam
ps. PROSZE O PODPOWIEDZI LUDZI CO MIELI TAKI PROBLEM I Z NIM SIE UPORALI BO NIE SZTUKA WYMIENIAC ..BO CHYBA TO...
DZIEKUJE ZA WSZYSTKIE PODPOWIEDZI
Bismarck - 25-09-2011, 16:29
sprawdz elektrozawór byc moze jest on w pozycji otwartej jezeli ponizszy opis usunie problem wtedy na 100% znalazles winowajce
z przepustnicy od strony kolektora idzie cienka gumowa rurka zawija do gory i wchodzi elektrozaworu przykteconego do kolektora od strony skrzyni biegow i nastepnie inna rurka idzie do kolektora,wypnij gorna rurke z elektrozaworu zaworu ta co laczy przepustnice z tym zaworem i zagnij tak aby nie ssała powietrza obroty silnika powinny utrzymywac sie w normie od samego poczatku
adam84073 - 25-09-2011, 16:36
sprawdze moze to ... dzieki
[ Dodano: 30-09-2011, 09:06 ]
no i nic sprawdzalem zaginalem rurke inne tez te obok ale nic to ni edalo chyba wymienie komputer silnika bo cos tu wyczytałem ze to moze byc powodem co myslicie?
Wojciech - 07-02-2012, 15:49
Wraz z silnikiem krokowym mógł się uszkodzić układ sterujący. Sterownik silnika znajduje się pod prawym kolanem pasażera za schowkiem. Typowy objaw. Brak odpowiedzi praą silnika przy jego zmienie obciążeni.
Przykład obroty 800 obr/min na biegu jałowym włączasz światła oraz wspomaganie spadają do 500, albo niżej i nie wzrastają. Krokowy powinien podbić obroty celem wyeliminowania skutków dodatkowego obciążenia. Silnik ciepły pracuje tylko dlatego, że albo przepustnica jest lekko uchylona (naciąg linki), albo krokowy wysterował się w pozycji lekko uchylony. Czasem dodatkowo przy uchylonym krokowym mogą obroty falować pod czas jazdy na luzie jak w przypadku lewego powietrza.
|
|
|