Nasze Miśki - CJ0-t 1.8 GDI kolejny misiek
Oskar2000 - 25-09-2011, 20:39 Temat postu: CJ0-t 1.8 GDI kolejny misiek Po sprzedaży rajdówki nadszedł czas na młodszego brata, okazją był colt cj0 wersja jazz rok 2000 silnik 1.3 klima abs wspomaganie 4poduszki. samochód miał uszkodzony przedni zderzak, i coś stukało w silniku, który po paru dniach już był wyciągnięty, zainspirowany tematem kolegi z miveckiem pod maską zaczołem szukać jakiegoś mocniejszego silnika na swap, wypadło na 1.8 gdi bo chyba takiego jeszcze nie było. przełożyłem kompletną instalacje elektryczną, sterowanie, climatronic, immo, komplet hamulce i piasty. itp. Wyrzuciłem poduszki powietrzne i abs bo auto będzie brało udział w kjs-ach. Na dzień obecny pozostał mi do zrobienia wydech, układ dolotowy i geometria.
Parę fotek auta.
Felgi.
Niestety nie znalazłem folderu fotek z zdjeciami podczas budowy jutro dodam.
Dabadee - 25-09-2011, 20:55
Projekt sam w sobie bardzo fajny, pogratulować realizacji ale 1.8 GDI ponoć słaby do modzenia. Czekam na jakieś fotki jak to wygląda od środka
mystek - 26-09-2011, 12:12
Graty projektu testowałeś już to?
Oskar2000 - 26-09-2011, 17:24
Jak narazie to jedynie na klockach był sprawdzany czy wszystko działa panel w trakcie prac nad nim, podszedł też licznik z GDI z komputerem (spalanie itp), ale silnik pozostanie seria po co wiecej w takim małym aucie na codzień??
Oskar2000 - 26-09-2011, 17:27
skrzynia biegów jest krótsza bo została ta z 1.3
Kleju - 26-09-2011, 17:46
Fajny projekt Ten silnik ma w serii 125 koni? (tak dostałem bana na google i nie mogę sprawdzić )
Oskar2000 napisał/a: | bo auto będzie brało udział w kjs-ach |
Oskar2000 napisał/a: | ale silnik pozostanie seria po co wiecej w takim małym aucie na codzień?? |
To jakie w końcu przeznaczenie auta?
Oskar2000 - 26-09-2011, 18:58
Tak to ten 125 konny, a będzie na codzień i do zabawy czasem. wiadomo że 1.8 nie ma szans z 2.0 wiec niech pozostanie seria, bo tanim kosztem to nie dodasz mocy japończykowi Ponoć wychodziły też GDI-ki o mocy 140koni ale nie spotkałem się. to był ten sam silnik z innym komputerem czy jak??
i9i - 26-09-2011, 19:02
Raczej wersja na Kraj Kwitnącej Promieniotwórczej Wiśni, bez EGR (brak norm EURO) z tego co czytałem, więc możliwe, że mapy były tylko inne
Oskar2000 - 26-09-2011, 19:04
Znalazłem :
1.8 GDI 1834 cm³ 92 kW (125 KM) przy 5500 obr/min 174 Nm
1.8 MSX 1834 cm³ 103 kW (140 KM) przy 6500 obr/min 167 Nm
wiec wg tego GDI elastyczniejsze
mystek - 26-09-2011, 21:19
MSXy miały bezpośredni wtrysk, a w Coltach CA nie? Bo GDI oznacza bodajże bezpośredni wtrysk benzyny, jak dobrze pamiętam. Czy się mylę?
Swoją drogą jakie koszty takiego swapa? Takie orientacyjne +/- opcja GDI wydaje się być najrozsądniejszą jako stosunek mocy do ceny, natomiast GDI z tego co wiem wymaga specjalnej opieki i dbałości
Anonymous - 26-09-2011, 21:21
MSX miały wielopunktowy wtrysk, GDI bezpośredni
GDI i MSX to nie są te same silniki mimo tego samego kodu jednostki (4g93)
Oskar2000 - 26-09-2011, 22:38
Tak wiem GDI-k dostał elf evolution 5w/30 jak zalecane i jest cicho
Cena swapa zalezy za ile kupisz carismę bo bez 2 kompletnych aut ani rusz
a kupując wszystko osobno to masz majątek.
Duzo zabawy jest z tym jak to robisz pierwszy raz teraz już bym takie auto o wiele szybciej złożył:)
jesli ktoś by się kiedyś podejmował takiego czegoś chetnie doradze co i jak:)
m6riano - 27-09-2011, 05:14
kuzi napisał/a: | MSX miały wielopunktowy wtrysk |
A weź znajdź taką Cari w MSXie..chyba tylko jeden Hermeth z forum taka jeździ.,..
FTOrek - 27-09-2011, 06:55
Super sprawa.
Jak to powiedział Kleju witamy Cię w gronie tych ,którzy wpierw coś robią potem się chwalą.Mają czym-brawo.
Jeszcze trochę pracy przed Tobą.Jak skończysz i wszystko będzie tak jak to sobie wymyśliłeś,zorganizujemy mały zlot ludzi z pasją.Powodzenia.
FTOrek - 27-09-2011, 14:15
Czy skrzynia od 1,3 wytrzyma przy silniku 125KM?
|
|
|