Forum ogólne - MITSUBISHI z Filipin
rozekg - 04-10-2011, 11:52 Temat postu: MITSUBISHI z Filipin Panowie jezeli ktorys z mitsumaniakow zamarzyl sobie autko typu fto, legnum czy delica na ktora ja poluje to najlepszym rozwiazaniem jest zakupienie takiego autka w UK a potem kosztowna przekladka zwlaszcza w przypadku aut ktore wychodzily tylko na rynek japonski.Ostatnio buszujac po necie w poszukiwaniu mojej mitsubishi delica natknalem sie na ogloszenia z Filipin. Szok. wszystkie mitsu maja kierajde po lewej mance! mozna tu znalezc takie rodzynki jak mirage minicab dingo delica rvr dion Jeszcze takie auta jak pajero evo, legnum gto, czy czy najnowsze pajero sport ktore chyba nie jest dostepne w europie. Wszystko z kierownica po lewej! nie chce mi sie otworzyc ta strona chwilowo ale mozna popatrzec na www.sulit.com.ph
Na forum jest kilka osob ktore sprowadzily auto prosto z Japonii. Co myslicie o zakupie mitsu z Filipin? Wiadomo ze trzeba najpierw zorientowac sie czy mozna takie auto zarejestrowac i znalezc kogos kto zaladuje nam go w kontener jezeli jest wogole taka mozliwosc. Moze ktos z was juz rozkminial ten temat. Pozdro
Bartek - 04-10-2011, 12:13
Kontener na pewno można zorganizować, gorzej z Legnum/Galantem VR-4
Tomek - 04-10-2011, 14:30
pokaż te Legnumy LHD, bo wszedzie sie pisze, że były tylko RHD
rozekg - 04-10-2011, 14:48
Mi tez wiele osob powtarzalo ze delica space gear wychodzila tylko na Japonie. A tu sa z kierownica po lewej. Nie wiem czy tam sa firmy ktore sie specjalizuja w przekladkach czy na niektore rynki Mitsubishi robilo wersje z lewa kierownica. Jeszcze w paragwaju sa delica z lewa kierownica. Na stronie www.sulit.com.ph bylo kilka legnumow. Nie przygladalem im sie dokladnie bo moze to zwykle galanty a nie vr4. Ale napewno sa FTO z kierownica po naszej mance. A z tego co mi wiadomo to produkowali je tylko na prawaske.
Andrew - 06-10-2011, 09:33
rozekg napisał/a: | Co myslicie o zakupie mitsu z Filipin? Wiadomo ze trzeba najpierw zorientowac sie czy mozna takie auto zarejestrowac |
Auto z Filipin można normalnie zarejestrować u nas na takich zasadach jak np. auto z Japonii, czyli odprawa celna itd.
tomasek - 06-10-2011, 10:01
Co do FTO z kierą po naszej mańce to przyjrzyj się dokładnie na ręczny gdzie jest,i na kokpit centralny a zobaczysz że jest skierowany na pasażera http://www.sulit.com.ph/i...=mitsubishi+fto
_Slawek_ - 06-10-2011, 10:20
Ludzi ponad 2 razy więcej i do Japonii mają trochę bliżej To i o przełożonego miśka łatwiej
Owczar - 07-10-2011, 16:45
To FTO to raczej przekładka:
http://www.sulit.com.ph/i...ralKeywords=fto
rozekg - 07-10-2011, 17:15
Wyglada ze to przekladki tak jak te mitsu delica. Caly kokpit jest dorabiany, wstawiane zegary i panel srodkowy z wersji RHD. A byc moze mitsubishi robilo takie wersje na niektore rynki. Bo np FTO mozna jeszcze kombinowac ale jak przelozyc takie modele jak minicab, dingo ktore nie mialy swoich odpowiednikow jak np legnum galanta
Owczar - 07-10-2011, 17:19
FTO też właśnie nie miało. W Polsce AutoR robił deskę od podstaw. Ale może tam też ludzie mają trochę wyobraźni i umiejętności. Kto wie. Tak czy inaczej trzeba przeliczyć jak to jest opłacalne. Gorzej, że nie można ocenić jak przekładka jest zrobiona.
Mały OT, ale widziałem na zlocie auto i zastanawiałem się czyje. Pozdrowienia z Białobrzegów
rozekg - 07-10-2011, 20:59
Wydaje mi sie, ze duzo ciagna tych samochodow z Japonii i sa firmy w ktorych mozna przelozyc kierownice i kupic deske do przekladki. Kiedys nawet znalazlem w ogloszeniu do sprzedazy kokpit do mitsubishi delica na Taiwanie gdzie maja ruch lewostronny. Zakladajac ten temat mialem nadzieje ze jakis mitsumaniak ktory sprowadzil auto z Japonii w skrocie napisze z jakimi kosztami transportu trzeba sie liczyc i formalnosciami potem.
Galanta na WBR kojarze ze zlotu ale wlasciciela nie moglem namierzyc, moze dlatego ze bylem tylko kilka godzin. Kilka razy mijalem Cie na B-gach. Pozdro
Marianekk - 10-10-2011, 16:09
Mogę dać tobie namiary na kolegę z pracy który ma żonę Filipinkę,sam tam jeździ raz do roku.
Jeśli mówisz po angielsku możesz z nim pogadać.
Pozdrawiam
Marian
Anonymous - 14-10-2011, 19:52
Sama obsługa celna zamknie się w kwocie 200zl. Natomiast przewóz jednego auta w kontenerze 20` stopowym z Manili do Gdyni to koszt rzędu 1100 - 1300 USD. Jeszcze lepiej opłaca się przywieść dwa auta w kontenerze 40` stopowym. Koszt transportu zamknie się wokół max 2500 USD. Wyższe stawki będą w listopadzie i grudniu. Kiedy to standardowo będą przypływać towary na prezenty do Europy. A po Nowym Roku też średnio będzie się opłacało. Ponieważ znów w grę wchodzi zatowarowanie. Najlepszy okres to obecny i przed wakacyjny.
Kwestia dogadania się
rozekg - 14-10-2011, 21:00
Marianekk dzieki za pomoc. Musze byc 100% zdecydowany na taka opcje, a narazie nie bede nikomu zawracal glowy. Zakup delica musze odlozyc na pozna jesien lub na wiosne. Ale narazie zbieram informacje i rozmyslam rozne opcje. Cichanos dzieki za info
Marianekk - 17-10-2011, 13:55
Rozmawiałem z kolega i to co on mi powiedział to raczej musisz brać pod uwagę.
Auta na Filipinach bardzo dużo maja do życzenia i żeby coś kupić w naprawdę dobrym stanie to trzeba być na miejscu bo tak to ryzyko na maxa.
Trzeba było widzieć jego minę jak się go pytałem o to
On ostatnio za wysyłkę mebli w kontenerze na filipiny zapłacił coś około 1000 euro w druga stronę będzie pewnie tak samo.
Statki są z Antwerpii i jakiegoś portu w DE.
Pozdrawiam
Marian
|
|
|