Outlander II GEN Techniczne - [II 2.2 DID] nacinane/nawiercane tarcze+ceramiczne klocki-pr
jmgmotocykle - 10-10-2011, 20:22 Temat postu: [II 2.2 DID] nacinane/nawiercane tarcze+ceramiczne klocki-pr witam - jak w temacie - już 4 kpl. tarcz jest krzywy - wystarczą 2-3 hamowania ze 160-180 i powichrowane jak tatry - zaczołem więc szukać czegoś wiecej niż dobry zamiennik - niestety nie jest kolorowo bo żaden szanujący sie producent nie robi wersji reacing/sport . przypadkiem znalazłem że na bliźniaczym układzie hamulcowym jeżdzą outki 2.4 benzyna z usa... idąc tym tropem znalazłem takie ogłoszenie:
http://cgi.ebay.com/ebaym...RK%3AMEWAX%3AIT
opis wręcz boski , kpl. na przód i tył w tym ceramiczne klocki..... no właśnie... i jedno i drugie wykonane w najnowszej technologi zarezerwowanej dotychczas dla porszaków, mesiów amg czy audi rs... co o tym myslicie - ktoś miał z tym styczność????
znalazłem tez na polskim portalu ofertę:
http://allegro.pl/tarcze-...1846924482.html
też import z usa... chyba nawet ten sam producent....
prosze o wasze sugestie- chcę raz porządnie zainwestować w ukł. hamulcowy i mieć chociaż na 50 tysi spokój....
krzychu - 10-10-2011, 21:16
Załóż sobie zestaw z EVO i jakiś komplet tarcz np. DBA. Podobno można tanio dopaść taki komplet ponieważ jak ktoś przygotowuje EVO na tor to i tak montuje zestaw AP Racing.
Jeśli namiętnie krzywisz tarcze to zmiana materiału tarczy czy jej nacięcia/nawierty ewentualnie lekko inna konstrukcja pomogą tylko trochę. A może być jeszcze gorzej jak założysz cudowne bardzo twarde klocki. Tylko zwiększenie ilości metalu w tarczy (przez założenie większych i grubszych) zwiększy pojemność cieplną, a także zwiększy powierzchnię dzięki której tarcza oddaje ciepło do otoczenia.
PS. DBA na 99% robi dobre zamienniki do Outka http://www.dba.com.au/products/DBA4417XS zobacz po wymiarach czy ta pasuje.
jmgmotocykle - 11-10-2011, 09:38
sprawdziłem z wymiarowanie - teoretycznie pasują - a kto jest dystrybutorem tych tarcz? patrzyłem na allegro jest sporo tego.... na stronie producenta nie ma możliwości zakupu.....
krzychu - 11-10-2011, 12:15
http://www.dba.com.au/dealers/poland
jmgmotocykle - 11-10-2011, 12:39
dzwoniłem . rozmawiałem i sam już nie wiem - powiedzieli że rozmiary sie zgadzaja ale wg. nich nie będą pasowały bo były stosowane w starych rocznikach (88-95) - czyli nadal jestem w punkcie wyjścia...
krzychu - 11-10-2011, 12:56
Ktoś zakładał tarcze (chyba) w 4Turbo tylko z niższej serii do Outka, poczekaj może się wypowie. One się różnią tylko końcówką oznaczającą serię, a numer tarczy jest ten sam.
wowo - 20-11-2011, 23:16
Kolego - jeśli chodzi o mój post to zapraszam na http://forum.mitsumaniaki...ghlight=#673700
Potem zmieniłem płyn na Motul DOT 5.1 ale to jest jakaś kicha. Będę wymieniał na Ferodo
Tux - 21-11-2011, 12:07
krzychu napisał/a: | Ktoś zakładał tarcze (chyba) w 4Turbo tylko z niższej serii do Outka, poczekaj może się wypowie. One się różnią tylko końcówką oznaczającą serię, a numer tarczy jest ten sam. |
Potwierdzam. Jeżdże na DBA półtora roku (30 tyś km) i jestem mega zadowolony. Oczywiście to moja subiektywna ocena Poniżej kody DBA:
Kod towaru : 82324087 (DBA4417SR)
Nazwa : Tarcza hamulcowa DBA przednia prawa nacinana EVO 1/2/3, Outlander Turbo
Kod towaru : 82324086 (DBA4417SL)
Nazwa : Tarcza hamulcowa DBA przednia lewa nacinana EVO 1/2/3, Outlander Turbo
Do tego dołożyłem klocki EBC Green Staff. Płyn standardowy.
|
|
|