Carisma - Ogólne - Carisma GDI czy MSX ???
Mateusz071 - 14-10-2011, 19:27 Temat postu: Carisma GDI czy MSX ??? Witam!
Potrzebuje fachowej pomocy!!! Mam Cari, kupiona w salonie w PL we Wrocku. W dowodzie ma 103 KW i jest w wersji Comfort. Na klapie mam znaczek GDI, ale doczytałem sie ze to nie GDI tylko MSX co by wyjaśniało problemy ze znalezieniem jej w katalogach. Ponoć te wersje nie były na PL. No i mam pytanie, jak to jest w końcu??? Jaką kompresję powinien mieć ten silnik??? bo moja Cari ma 300Kkm i bierze olej, zbadałem kompresje i ma na baniakach po 16 z groszem, mysłałem ze to pierdzionki olejowe przepuszczaja, doszczelniaja cisnieniowe i jest tak duzo dlatego, ale szukając pierscieni nie mogłem znaleźć do mojej wersji. I teraz mam pytanie, zapewne bedzie trzeba pierdzienie robić tylko skąd je wziąść?? ida takie same jak do GDI ??? no i natknąłem sie w katalogu na wersję 110 KW Jak to w końcu jest??? Raz czytam że to jest DOHC raz SOHC. Dodam że są 2 wałki i wsteczny wbija się bez grzyba po japoncku
HEEEEELLLLLLLPPPPP!!!!!
AHA!! i jest z 31.07.2000 roku po lifcie!
VIN: XMCLNDA2AYF053432
i9i - 14-10-2011, 23:27
VIN код: XMCLNDA2AYF053432
Название: CARISMA(EUR/NEDCAR)
Модель: 1800 [DA2A]
Классификация: LS(HATCHBACK/GDI),5FM/T LHD [LNPCL6]
Опции: P85
Внутренний цвет: 02B
Период выпуска: 2000.01.2
Регион: Европа
Więc nie jest to MSX a GDI jak ma dwie lambdy to 122KM jak jedną to 125KM
Mateusz071 - 15-10-2011, 08:31
Tylko dlaczego mam w dowodzie 103 KW ?? Jest cos harakterystycznego pod maską po czym bym poznał ?? Jakoś do końca nie chce mi sie wieritsa do towarzyszom.
Hubeeert - 15-10-2011, 08:34
Pokaż jak wygląda silnik.
Podobny do tego
ma 140KM.
Każdy inny - nie.
Mateusz071 - 15-10-2011, 08:35
nr. silnika: 4g93ls3323 (z karty pojazdu)
P.S.
Tak analizując teraz carismę zdałem sobie sprawe ze musze zbadac cisnienie jeszcze raz bo zapomniałem odpiąć wtryski i mam sfałszowane wyniki i moze jednak olej idzie tylko przez uszczelniacze.
[ Dodano: 15-10-2011, 09:50 ]
kolektory mam odwrotnie.
[ Dodano: 15-10-2011, 09:56 ]
w sumie to tak:
stojac przodem do przodu auta to skrzynię mam po prawej, rozrząd po lewej, ssacy przy grodzi, wydech przy chłodnicy a obudowe plastikową taka jak w VolVo srebrno czarna.
[ Dodano: 15-10-2011, 10:00 ]
A! i mam jedną sondę przed katalizatorem
[ Dodano: 15-10-2011, 10:00 ]
http://www.ukcar.com/road....V40.engine.jpg
Matejko - 15-10-2011, 10:03
w 2000r. nie bylo msx
hessboll2 - 15-10-2011, 10:05
ja nie rozumiem kolego jak ty nie mozesz sie zorientowac jaki masz silnik przeciez to dwie rozne jednostki! a to ze masz 103kw w dowodzie moze ktoś swapa zrobił i nie ma wbitego przeciez tyle info na forum i na necie ze szok
Mateusz071 - 15-10-2011, 10:07
Tyle to ja też przeczytałem tylko chcę wiedzieć napewno że to Ci w urzędzie się pierdykneli i głupoty mi w dowód wpisali, czy preses firmy ktory kiedys tym jeździł zmotał "udziwnienie". Swapa nikt nie robił bo znam auto od salonu!
[ Dodano: 15-10-2011, 10:10 ]
http://p3.focus.de/img/ge...gen_r_400xA.jpg
[ Dodano: 15-10-2011, 10:36 ]
Info jest że szok ale różne głupoty piszą opis auta gdzieś w niemczech jest ze msx a silnik tak samo wyglada jak u mnie. Raz czetam ze msx to Sohc a potem czytam ze to dohc
[ Dodano: 15-10-2011, 10:42 ]
Ważne ze juz teraz wiem, bo w końcu Hubeeert pokazał mi jak wyglada na pewno ten 140 KM czyli mam 125KM i błąd w dowodzie od nowości auta... Porażka urzędników, ale to auto od poczatku miało rozjazd między kartą pojazdy a dowodem
[ Dodano: 15-10-2011, 10:53 ]
Zobaczcie tutaj http://en.wikipedia.org/w...G9x_engine#4G93 nie ma silnika 122KM i 125KM są 110KM 120Km 129KM 131KM 140KM 150KM 160KM 165KM 194KM 205KM 212KM
[ Dodano: 15-10-2011, 10:54 ]
Za to tu http://pl.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Carisma już jest wszytsko
[ Dodano: 15-10-2011, 14:18 ]
według katalogu Intercarsu 140km były do 2006r. http://sklep.intercars.co...rupyS¬itle=1
Saqu - 15-10-2011, 15:04
msx te 140km to były przed liftem, po za tym, masz na klapie znaczek GDI, na silniku GDI, na zegarach pewnie też masz GDI.
Mateusz071 - 16-10-2011, 13:23
Tak Tak Tak, zgadza ale już widziałem kilka fabrycznych udziwnień w lanci, fiacie, chryslerze stąd moje pytanie
hessboll2 - 18-10-2011, 11:14
wez kogos z forum to ci powie bo widze ze baaaardzo bys chciał miec to 110kw heh nie jestem złosliwy ale kolego przezciez to widac jak na dłoni!
Mateusz071 - 20-10-2011, 21:21
przecież już dawno po pokazaniu zdjecia przez Hubeeerta zobaczyłem ze to nie to i to napisałem, nie chcę być złośliwy ale czytanie ze zrozumieniem
[ Dodano: 20-10-2011, 21:23 ]
No a drugą sprawą jest to że jest mnustwo głupot w internecie i katalogach
[ Dodano: 20-10-2011, 21:24 ]
"[ Dodano: 15-10-2011, 10:42 ]
Ważne ze juz teraz wiem, bo w końcu Hubeeert pokazał mi jak wyglada na pewno ten 140 KM czyli mam 125KM i błąd w dowodzie od nowości auta... Porażka urzędników, ale to auto od poczatku miało rozjazd między kartą pojazdy a dowodem "
[ Dodano: 20-10-2011, 21:27 ]
AAA i luknij tutaj hessboll2 http://forum.mitsumaniaki...fb8b79ed#952313
krissh - 13-11-2011, 20:35
MSX masz tutaj (mój)
http://www.youtube.com/watch?v=grH4wlZoaTw
Jak dwa wałki to oczywiste że DOHC , i skrzynia japońska jak w GDi.
W msx skrzynia jest z "Grzybem" od laguny
Obrotomierz do 9000tys. każdy inny benzynowy 8000
Więc albo błąd urzędnika albo kiedyś tam siedział taki silnik jako np drugi,potem kolejna wymiana a wpisy mocy z jakiejś przyczyny mogły nie zostać zmienione na właściwe.
GDI ma np. inny kolektor ssący (nie ecimulti) bo to nie ten rodzaj zasilania paliwem.
hermeth - 27-12-2011, 22:02
To jest akurat silnik z colta gti, MSX ma skrzynie z drugiej strony i dolot skierowany w prawo, czyli lustrzane odbicie. Poza tym są takie same.
|
|
|