To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CAxA] po 3 latach pierwszy raz mnie zawiodl

djarchel - 18-10-2011, 18:43
Temat postu: [CAxA] po 3 latach pierwszy raz mnie zawiodl
Witam od 3 lat dojeżdżam coltem do pracy .aż dziś sobie wracałem podczas jazdy silnik zgasł zatoczyłem się na pobocze próbowałem odpalić kręcił i nic. po 5 min odpalil jak by nigdy nic 10 sek i i bylo cykniecie i zgasl .colt 12v 1.3 +gaz bezpieczniki sprawne przewody aparat i swiece nowe olej filtry .wiec niewiem od czego zaczac CE sie zapala i gasnie . schlowali mnie przed chwila odpalilem chodzile z 30 sek. i nagle zgasl jak by wtyczke z pradu wyłączył .Dziekuje za pomoc i będę informował co udało mi się zlokalizować.pozdrawiam mam nadzieje ze uda sie naprawic
Hugo - 18-10-2011, 23:07

Kondensatory w ECU.
Jogurt - 19-10-2011, 22:08

Hugo, jak kondensatory polecą to CE będzie się zaświecało i gasiło normalnie ? przy aparacie tak, ale jak mi komp padł to CE nie świeciło wcale, ani nie odpalił.
harpagan - 20-10-2011, 08:24

Cytat:
Hugo, jak kondensatory polecą to CE będzie się zaświecało i gasiło normalnie ?

Ciężko tu o regułę. U mnie po padzie ECU kontrolka zachowywała się normalnie.

djarchel - 20-10-2011, 09:18

Witam dzis o 11 ma elektryk z komputerem przyjechać wyszedł taki problem ze auto teraz wogole nie odpala po odłączeniu aku i podłączeniu przekręcam na zapłon zapala się CE i gaśnie i po 2 sek zapala i poodpalane mam nadzieje ze elektryk wskaże dobra usterkę szubka do usunięcia pozdrawiam napisze później po oględzinach ;]
Hugo - 20-10-2011, 18:35

harpagan napisał/a:
Ciężko tu o regułę. U mnie po padzie ECU kontrolka zachowywała się normalnie.
Dokładnie.
djarchel napisał/a:
przekręcam na zapłon zapala się CE i gaśnie i po 2 sek zapala
O widzisz jakie cuda.
djarchel - 21-10-2011, 19:14

Witam po spotkaniu z elektrykiem wyszło ze auto gubi iskrę ale jeszcze musi sprawdzić dogłębnie w którym miejscu i dlaczego. prawdopodobniej aparat zapłonowy ale jutro ma mi dać na 100% znać. cena aparatu w cenie skrzyni 300 zl szok raczej trochę postoi zanim naprawie mówiąc trochę lipa ;/ pozdrawiam będę pisał jak tam postępy w naprawie
Anonymous - 22-10-2011, 16:04

Ja też tak miałem.Przed awarią jakos dziwnie wibrował,pewnie zapłon sie przestawił i umarł na przejezdzie kolejowym :D
Odpalał po kilku godzinach na minute i gasł.
Wymieniłem aparat za 200zł i smiga do dzisiaj szwagierka moim Coltem :D
Jak dobrze poszukasz to znajdziesz na forum za 100zł sprawny aparat.

djarchel - 27-10-2011, 07:52

Witam mój misiek stoi u elektryka tydzień już dziś ma postawić diagnozę co dokładnie jest przyczyna tych problemów .tyle co mi powiedzial to tak aparat jest sprawny iskra jest pompa paliwa sprawna i prawdopodobnie jakis ze sterownikow niedostaje polecenia i wylancza wtryskiwacze gubi napiecie i silnik sie wylancza na dodatek nie idzie go zdiagnozowac dzis ma sprawdzic wtyki do sterownika po 13 bede wiedzial i napisze czy cos udalo sie dowiedziec wiecej
mkm - 27-10-2011, 13:03

djarchel, powiedz mu, żeby podpiął pompę "na ostro" - wiązkę znajdzie pod fotelem z tyłu po lewej. Prąd może wziąć np. z reflektora (będzie mógł włączyć pompę przed samym odpaleniem).
Jak wtedy Colcik odpali to padł (lub się wypiął) przekaźnik pod deską rozdzielczą.

lejm - 27-10-2011, 15:06

Pod maską, na ścianie grodziowej, jest złącze, na które można podać 12v i uruchomi się pompa. Więcej szczegółów w manualu 13 str 34.

Uwaga, żeby nie pomylić ze złączem do ustawiania zapłonu (znajdują się obok siebie )



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group