To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2.5V6, 1997r, kombi, Warszawa - proszę o

Grzechoo - 18-10-2011, 22:42
Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2.5V6, 1997r, kombi, Warszawa - proszę o
Prośba o opinie nt poniższego auta:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C21103340.html

http://zapodaj.net/4f0962efce8d.jpg.html
http://zapodaj.net/8415b01a83f3.jpg.html
http://zapodaj.net/56c7ea2901c7.jpg.html

Kod:

WITAM
 MAM DO SPRZEDANIA MITSUBISHI GALANT 2.0 Z SILNIKIEM V6-24V. AUTO JEST W NAJBOGATSZEJ WERSJI NARDI TORINO (SKÓRA I DREWNO KIEROWNICA LEWAREK I RĘCZNY) Z PEŁNĄ ELEKTRYKĄ -4 X AIRBAG -ABS -4 X ELEKTRYCZNE SZYBY -ELEKTRYCZNIE REGULOWANE FOTELE PODGRZEWANE -ELEKTRYCZNIE STEROWANY SZYBERDACH PANORAMICZNY, ZEGARY HI CONTRAST -WSPOMAGANIE KIEROWNICY -KLIMATRONIC -PODGRZEWANE I ELEKTRYCZNIE REGULOWANE LUSTERKA -TEMPOMAT -RADIO USB -CENTRALNY ZAMEK -IMMOBILISER I ALARM -KOMPLET OPON ZIMOWYCH.
 W MARCU WYMIENIONE ŁOŻYSKO Z PRZEGUBEM PRZÓD, AMORTYZATORY NA KYB ULTRA SR Z TULEJAMI, WACHACZE 555, KOŃCÓWKI I DRĄŻKI 555( BANANY+ SWORZNIE GÓRNE DOKŁADAM GRATIS) TARCZE, KLOCKI - TYŁ, PRZEDNIE TARCZE NACINANE I NAWIERCANE, OLEJ I FILTR W SKRZYNI BIEGÓW OK 7000 TEMU. ROZRZĄD, POMPA WODY, NAPINACZ I USZCZELNIACZE WYMIENIONE OK 5000 KM TEMU. SKRZYNIA AUTOMAT+ TIPTRONIC CZARNA SKÓRA, LPG SEKWENCYJNY ZAŁOŻONY OK 30 000 TEMU, HAK. kOŁA 17"
 SAMOCHÓD WYMAGA NIEWIELU POPRAWEK BLACHARSKO - LAKIERNICZYCH ( NADKOLE )
 DODATKOWO DOKŁADAM FILTRY POWIETRZA, KABINOWY, PALIWA I DWA FILTRY FAZY CIEKŁEJ.

motke - 18-10-2011, 22:55

Ciekawie ogłoszenie napisane "MAM DO SPRZEDANIA MITSUBISHI GALANT 2.0 Z SILNIKIEM V6-24V" :shock: -czyli jakie? mowa o dwóch różnych silnikach. Właściciel podaje w ogłoszeniu 2.0 a na klapie jest v6-24. Z tego co mi wiadomo to 2.0 24v nie wychodziły już w tym modelu. Zderzak od wersji poliftowej, do tego wydaje się być pęknięty. Zresztą sama tablica rejestracyjna już świadczy o czymś, a wcale nie wygląda na lekką stłuczkę. Brak lewego spryskiwacza w zderzaku. Kierunki standardowo wymienione z pomarańczowych na białe. We wnętrzu nie oryginalny welurek na schowku po prawej stronie jak i lewej. Przebieg można sobie w bajki włożyć. Kierownica zajechana co wskazuje na dużo większy przebieg.
Ksenon = problem z przeglądem i policją. Okleina na nawiewach nie oryginalna. Klakson nie od tej wersji :mrgreen: Konsola i drzwi mają dwa różne kolory czyli czarny i szary. Nie było takiej kombinacji.

Nie mam pojęcia czy właściciel tego pojazdu wie czym jeździ. Zapewne myśli że jego tuning jest coś wart. Błąd. Nie dał bym za ten samochód nawet 4 tyś. Tym bardziej że jest to samochód z Anglii, z do kitu zrobioną przekładką :D
Spójrz na ręczny i zegary :shock:

robertdg - 19-10-2011, 08:03

Taki galant 2.0A był oferowany w niektórych rynkach azjatyckich silnik ofkors 6A12, czyli 2.0 V6 24V, jak już kolega wyżej wspomniał auto po przekłądce RHD-->LHD (widać to po lewarku ręcznego i konsoli sterującej w drzwiach pasażera) we wnętrzu pakiet Nardi (kierownica, gałka, ręczny), okleina ala carbon nie jest ori, tak samo dolna czesc deski rozdzielczej ala flock nie jest ori, ciekawe kto i w jaki sposób dokonał przekładki, gdyż nie jest to proste auto do przerzucenia ze wzgledu na asymetryczna sciane grodziowa.
Owczar - 19-10-2011, 12:20

Z perspektywy czasu żałuję, że nie kupiłem FTO z takim silnikiem na dawcę :)
Bartek - 19-10-2011, 13:49

Chętnie zobaczyłbym tą wydumkę :)

Owczar, jak mawiają amerykanie: There is no replacement for displacement....., a głowice DOHC możesz zawsze założyć.....

Owczar - 19-10-2011, 13:56

Zrobię mały OT. Czy one pasują PnP? Co jeszcze będzie potrzebne do zmiany poza dolotem i paskiem rozrządu? No i pewnie potrzebne konkretne strojenie?
m6riano - 19-10-2011, 14:01

Kurde adminy a sami robia OT..ładnie to tak..?;-)
SWEEPER - 19-10-2011, 14:02

Bartek napisał/a:
Chętnie zobaczyłbym tą wydumkę :)

Owczar, jak mawiają amerykanie: There is no replacement for displacement....., a głowice DOHC możesz zawsze założyć.....


Przecież już ją widziałeś, Grzechoo z resztą też.

Owczar - 19-10-2011, 14:08

m6riano napisał/a:
Kurde adminy a sami robia OT..ładnie to tak..?;-)


Rozmawiamy na temat silnika z tego galanta :)

SWEEPER - 19-10-2011, 14:12

Zwykły Swap z 4G63 manual na 6A13 Automat+ sportmode (bez wpisu w papiery)
m6riano - 19-10-2011, 14:14

motke napisał/a:
Nie mam pojęcia czy właściciel tego pojazdu wie czym jeździ

Teraz Subarynką...;-)

SWEEPER - 19-10-2011, 14:25

Odpowiem na ewentualne pytania. Myła i jednocześnie robiła zdjęcia a następnie zamieściła ogłoszenie MOJA KOCHANA ŻONA, ponieważ to jest jej auto.
Owczar - 19-10-2011, 14:38

SWEEPER napisał/a:
Automat+ sportmode


Co to jest ten sportmode?

SWEEPER napisał/a:
(bez wpisu w papiery)


No to troszkę słabo. Przed sprzedażą warto byłoby to zrobić. W tym momencie to jest nielegalne. W przypadku kolizji jeśli ktoś się dopatrzy to OC jest nieważne.

SWEEPER - 19-10-2011, 14:41

Co to jest ten sportmode? - TIP TRONIC - widać że nie wiesz co to CMM
Oczywiście że nie powiedz jak sprawdzisz że mam 2,5 a nie 2,0?
NIE RÓB OT masz pytania to priv lub zadzwoń.

Owczar - 19-10-2011, 16:17

SWEEPER napisał/a:
TIP TRONIC - widać że nie wiesz co to CMM


A muszę wiedzieć? Co to ma do rzeczy? Nie wiedziałem co nazywasz "sportmode" bo szczerze mówiąc pierwszy raz spotkałem się z takim określeniem w Galancie. Wydawało mi się, że sport mode to jest jeden z trybów pracy w niektórych, AT, ale w Galu tego nie ma.

SWEEPER napisał/a:
Oczywiście że nie powiedz jak sprawdzisz że mam 2,5 a nie 2,0?


Ja tego nie będę sprawdzał, ale kumaty diagnosta od razu zauważy, że to nie jest oryginalny silnik.

Nie robię OT. Treść ogłoszenia wskazuje, że auto ma silnik 2.0 V6 24 zawory. Takie silniki były w galach. Do tego tapicerka z angola i można pomyśleć, że to przełożony Galant z silnikiem 6A12.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group