Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] galant, 2.0 sport edition 1998r. Lublin, opinie
Largo - 22-10-2011, 19:29 Temat postu: [EAx 97-04] galant, 2.0 sport edition 1998r. Lublin, opinie Jako że jestem tu nowy to chciałem na wstępie wszystkich przywitać:)
by mnie zrozumieć, musicie wiedzieć że mam do dyspozycji tylko 10tys, pracuje studiując zaocznie a ponieważ troszkę ciężko pogodzić prace z studiami muszę niezwłocznie kupić samochód:l może być nawet w stanie średnim bo później i tak zamierzam go doinwestować, tylko pytanie czy nie zrobię z siebie idioty kupując coś co nad wyraz ciężko naprawić(nadkola)
dzięki za wszystkie opinie
Kod: | Cena (brutto):
9 500 PLN / 2 161 EUR do negocjacji,
Typ:
Sedan / Limuzyna
Wersja:
VI
Rok produkcji:
1998
Data rejestracji:
07/1998
Przegląd:
12/2011
Ubezpieczenie:
02/2012
Przebieg w km:
271 100 km
Skrzynia biegów:
manualna
Moc:
136 KM (100 kW)
Pojemność skokowa:
1998 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna+LPG
Kolor:
czarny
Liczba drzwi:
4/5
Kraj pochodzenia:
Niemcy
Dodatkowe wyposażenie:
ABS, el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, alufelgi, centralny zamek, poduszka powietrzna, wspomaganie kierownicy, immobiliser, instalacja gazowa, welurowa tapicerka, światła przeciwmgłowe
Opis pojazdu:
Samochód kupiony przeze mnie w 2007 roku z przebiegiem 180000km, auto było sprowadzone z Niemiec. Zainstalowana sekwencyjna instalacja gazowa BRC (butla w kole) - regularnie serwisowana. Spalanie 12l w cyklu miejskim przy dynamicznej jeździe.
Auto w moich rękach miało 2x zmieniany rozrząd (ostatni raz przy przebiegu 246800), ponadto przy tym przebiegu miało wymienione wszystkie amortyzatory i większość elementów przedniego zawieszenia. Tylne zawieszenie było robione ok. 20000km wcześniej. Przy przebiegu 258200 - wymienione świece, przewody i olej.
Samochód wymaga poprawek lakierniczych - w szczególności proszą się o to tylne nadkola - jako, że przymierzałem się już do zrobienia, mam zakupione reperaturki, które nabywca dostanie w gratisie :)
Ponadto w cenie jest komplet kół zimowych na felgach stalowych 15" (opony jeżdżone 1 sezon).
Auto w wersji Sport Edition, fabrycznie zawieszone 30mm niżej od standardowych galantów.
Przy okazji robót blacharskich po małej przygodzie przodem w samochodzie zostały wymienione halogeny (zainstalowane pochodzą od anglika VR4 oraz maska (ta z kolei pochodzi z rocznika od 99 w górę - czyli ma większy garb niż standardowy rocznik 98, co nadaje samochodowi jeszcze bardziej agresywnego wyglądu. |
link do aukcji http://otomoto.pl/mitsubi...-C20753585.html
m6riano - 22-10-2011, 19:37
Jak na 1 autko może być...szkoda tylko że nie ma podgrzewanych foteli(gorąco polecam..;-)
oraz tempomatu (jeśli latasz w trasy...)
Largo - 22-10-2011, 19:49
chodzi mi tylko o te nadkola w jednym już rdza wyżarła dziurę, pytanie czy to da się jakoś sprawnie zrobić, aby na stałe
robertdg - 22-10-2011, 21:05
Wszystko da się zrobić, kwestia kosztów Co do ogłoszenia, jeżeli auto nie posiada wad ukrytych oraz nie było po jakimś dzwonie, to pieniadze adekwatne do stanu w dodatku ma LPG i już krajowe blachy
ssemek85 - 22-10-2011, 21:29
Witaj.. powiem tak. plusem jest tylko instalacja bo w miare nowa.. poza tym duzo rogoty.. klapa bagaznika tylny błotnik lewy nad lampą zderzak tył.. i oba nadkola.. nadkola to nie strach to w japońcach norma. ale i tak kocha sie te samochody od pierwszej jazdy felgi tez po przejsciach jak widac.. a biorąc pod uwage wygląd przedniej tablicy rejestracyjnej dzwon musiał byc konkretny..
[ Dodano: 22-10-2011, 21:32 ]
moja rada sprawdz geometrie podwozia i grubość lakieru.. bedziesz wiedział gdzie szpachla i ile.. i najwazniejsze geometria pokaze czy jest prosty.. zeby nie robił 4 śladów czy cos w tym stylu.. o ile lakiernicze poprawki sa do przejscia o tyle zawieszenie jak jest krzywe to cienki temat.. a bedzie cie to kosztowało w lublinie raptem 50 zł geometria i 20 lakier
[ Dodano: 22-10-2011, 21:34 ]
a i drzwi kierowcy jak dobrze widze od środka mocno zaczynaja rdzewiec..
jarekrk - 26-10-2011, 15:56
powiedzcie mi czemu prawie wszystkie gale na allegro to sprowadzone auta?
Czy już nikt nie sprzedaje zarejestrowanych w PL, czy jest ich aż tak mało u nas w Kraju>?
badmdfk - 26-10-2011, 16:07
W PL Galant kosztował nowy grubo ponad 100 tys. więc mało kogo było stać na taką furę 11-12 lat temu.
jarekrk - 26-10-2011, 16:10
ale teraz, ze nikt prywatnie nie sprzedaje swojego tylko same sprowadzone są...
Aż tak mało i tak ich jeździ u nas po kraju ,że tak mało jest ich na sprzedaż?
badmdfk - 26-10-2011, 16:17
Ten kto użytkuje Gala teraz w PL pewnie go kiedyś sprowadził a wiadomo Galant to nie samochód dla każdego więc ludzie niechętnie się pozbywają takich perełek
m6riano - 26-10-2011, 17:51
Jest ich mało..a ten kto ma raczej nie sprzedaje..bo po co...a jak już sprzedaje to raczej znajomym..
Mój np. dostał u mnie dożywocie..;-)
robertdg - 26-10-2011, 17:53
jarekrk, pewien forumowicz z okolic sprzedaje swojego EA5W, fakt jest taki, że wizualnie nie jest to ideał i wymaga poprawek blacharsko lakierniczych (nadkola i szkody parkingowe), ale chce za niego śmieszne pieniadze, w dodatku auto było robione pod siebie, także jest godne uwagi, jakbyś był zainteresowany, wystarczy zapytać.
Owczar - 26-10-2011, 23:26
Largo napisał/a: | by mnie zrozumieć, musicie wiedzieć że mam do dyspozycji tylko 10tys |
To zastanów się czy to auto dla Ciebie. Generalnie każde auto tej klasy jest drogie w utrzymaniu. Żeby go utrzymać na odpowiednim poziomie, trzeba wciąż inwestować. Amortyzatory, zawieszenie, hamulce i wiele, wiele innych.
Co do samego auta, to według mnie warte tej kasy.
|
|
|