[97-04]Galant EAxA/W - [EA5A/W 2.5] Korekty LTFT galant po II licie
Owczar - 23-10-2011, 12:17 Temat postu: [EA5A/W 2.5] Korekty LTFT galant po II licieMam pytanko do osób posiadających gala po II lifcie i np ELMA. Czy ktoś mógłby mi napisać jakie ma korekty LTFT na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku?
U mnie jeden bank ma 6,2, a drugi 7.radek79 - 23-10-2011, 15:46 możesz podać jakim programem sprawdzić można bo ja używam pcmscan i nigdzie nie znalazłem tej opcjimar111cin - 23-10-2011, 18:28 u mnie trochę się to zmienia w zależności czy gaz czy benzyna, ale ogólnie to mogę powiedzieć że raczej mam większe, tak po ok +8 do +10Owczar - 23-10-2011, 22:47 radek79, np Digimoto.
mar111cin, a na biegu jałowym?radek79 - 24-10-2011, 15:56
Owczar napisał/a:
radek79, np Digimoto.
mar111cin, a na biegu jałowym?
mam ten program , chodzi o parametry
LONG TERM FUEL Owczar - 24-10-2011, 16:04 Tak. Najlepiej na rozgrzanym silniku na PB. Ale żeby pochodził kilka minut aż się ustabilizują korekty w stosunku do LPG.Owczar - 25-10-2011, 01:32 Parametry w moim galu podczas jazdy wyglądają mniej więcej tak:
Jazda na LPG.radek79 - 25-10-2011, 20:09 u mnie pokazuje na zmianę 0.0 / 1.6 na pierwszym i drugim bankuOwczar - 25-10-2011, 20:10 Na rozgrzanym silniku? Na benzynie? A jak na wyższych obrotach?radek79 - 25-10-2011, 20:12
Owczar napisał/a:
Na rozgrzanym silniku? Na benzynie? A jak na wyższych obrotach?
tak na rozgrzanym silniku i benzynie , na wyższych obrotach parametry szły w góręmar111cin - 25-10-2011, 21:24 Owczar, właśnie o to chodzi że za bardzo nie ma różnicy czy to jałowy czy jazda, korekty już się tak jakoś ustawiają i za bardzo rozbieżności nie ma :/ gdzieś kiedyś o tym pisałem, musiałbym poszukać posta (Albo tutaj, albo na forum lpg) bo tak teraz z miejsca nie pamiętam, dawno to było jak się tym bawiłem.Owczar - 25-10-2011, 21:41 No właśnie u mnie są różne w zależności od obrotów. Zresztą stroiłem LPG w civicu i tam identycznie. Tyle że tam dużo bardziej stabilnie było.
Mam jeszcze film na PB ale bez komina w dolocie i korekty skaczą tam jak głupie. Wydaje mi się, że to w dużej mierze zależy od sond. Będę robił w najbliższym czasie kolejny eksperyment. Mam w wydechu sondę od przedlifta. Muszę tylko kabel przylutować. Potem zepnę ją mostkiem do dwóch banków i zobaczę co na to ECU. Jeśli nie ma zaimplementowanego jakiegoś testu na podobieństwo sygnałów to powinien śmigać na takich samych korektach.mar111cin - 25-10-2011, 21:53 No u mnie właśnie się rozjeżdżają korekty na poszczególnych bankach na różnych paliwach i za bardzo nie mogłem sobie z tym poradzić. to.... ustawiłem tak, żeby było dobrze ; ) wypośrodkowałem wartości i jest "krzywo" w obie strony tak samo.Owczar - 25-10-2011, 22:03 O tych rozjazdach czytałem na forum LPG. Ja mam bardzo delikatną rozbieżność 1-1,5 między bankami na biegu jałowym, ale czasem jest równo. Nie mają wpływu na czasy wtrysków.
Matejko ma bardzo duży rozjazd. Według mnie to wina sond, bo to jedyne niezależne elementy sprzężenia zwrotnego dla obu banków. Reszta czujników jest wspólna.
MAF, czujnik temp silnika i powietrza, TPS itd.. Nie widzę innego element, który by to powodował. Jak poeksperymentuję z jedną sondą to dam znać. W końcu te 2 sondy to przez ekologię, w preliftach z powodzeniem dawała radę jedna.mar111cin - 25-10-2011, 22:34 Też obstawiam sondy. Tylko zastanawia mnie dlaczego dwie takie same sondy pracują inaczej w zależności od rodzaju spalanego paliwa... Widać takie badziewia produkują...