Pajero II - [2.5 TD] Jaki polecacie autoalarm?
bojrob - 24-10-2011, 09:13 Temat postu: [2.5 TD] Jaki polecacie autoalarm? Witam wszystkich.
W związku z tym, że zbliża się zima i nie chce mi się na mrozie wyginać kluczyka w zamku drzwi, noszę się z zamiarem kupna alarmu do mojego miśka.
W chwili obecnej jest w miśku centralny zamek, ale na kluczyk. Chciałbym podłączyć alarm sterowany pilotem i moje pytanie jest takie:
1. Jaki polecacie alarm do Mitsubishi Pajero 2.5 TDi z 93 roku wersja Long
2. Czy ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej miśka z zamkiem centralnym, ponieważ nie chce mi się szukać miernikiem przewodów elektrycznych, które będą współpracowały z alarmem.
Wszelkie sugestie mile widziane.
Student - 24-10-2011, 09:23
Najtańszy który ma sterowanie centralnego , czyli jakieś 50zł.
Trzeba tylko sprawdzić czy Pajero ma sterowanie centralnego jednym minusem czy dwoma, bo wtedy kupuję się taka centralkę.
Gdzie w kabinie Pajero jest przycisk do zamykania drzwi od środka, w drzwiach czy w tunelu środkowy?
Najłatwiej to podłączyć pod kable od tego przycisku i jak włączysz alarm z pilota to centralny pozamyka wszystko.
Tak mi się wydaja ale ja nie znam Pajero, jeździłem tylko Longiem kilka razy
lukas 78 - 24-10-2011, 13:45
poszukaj na forum , opisywałem od a do z montaż sterownika centralnego zamka
bojrob - 24-10-2011, 14:26
@Student:
Nie znalazłem w moim Pajero przycisku zamykania drzwi od środka. Jedynie mogę zamknąć drzwi poprzez wciśnięcie rygla w drzwiach kierowcy przy szybie... innych włączników nie ma.
Wiem, że nałatwiej byłoby rozebrać tapicerkę drzwi podłączyć się pod włącznik przy zamku, ale nie chcę rozbierać drzwi, lepiej dostać się do wiązki gdzieś przy słupku - dlatego potrzebowałbym schemat elektryczny do mojej pojarki.
@lukas 78:
Ja nie chcę podłączać centralki, bo centralkę od zamka mam i działa dobrze. Chciałbym podłączyć sam alarm do centralki,żeby móc ją sterować z pilota.
Generalnie schemat mi byłby potrzebny, ponieważ będę jeszcze potrzebował informacje, gdzie idą przewody i jakie są to przewody od włączników krańcowych drzwi, odcięcia zapłonu w pompie , kierunkowskazów itp.
Samych alarmów już montowałem kilkanaście do różnych aut, więc to nie jest dla mnie żaden problem, jednak mając schemat do auta i informację gdzie przebiegają odpowiednie wiązki zaoszczędzam na czasie i nie ściągam niepotrzebnie niektórych części tapicerek.
lukas 78 - 24-10-2011, 14:58
zapoznaj się z tematami na forum wszystko jest podane jak na tacy
Faraonix - 24-10-2011, 18:58
Jak sie nie myle to kostka od centralnego byla po prawej stronie pod kierownica (japonczyk). Steruje sie podaniem minusa bodajze. Jeden kabelek otwiera, drugi zamyka. Polecam ci wydac troche wiecej i kupic alarm z radiopowiadomieniem oraz zdalnym rozruchem. Jak cos sie dzieje to w domu pilot ci piszczy i widzisz na wyswietlaczu jaki czujnik zostal wzbudzony. Pozatym w zime jak znalazl, odpalasz autko z domu i przychodzisz do cieplego. Zwroc uwage aby alarm mial wtedy obsluge manualnej skrzyni jesli taka posiadasz. Ma on zabezpieczenie przed odpaleniem z wlaczonym biegiem.
bojrob - 01-11-2011, 01:16
No właśnie montuję taki alarm i mam mały problem...
Jeden z przewodów mam podłączyć jako + od czujnika ciśnienia oleju... Ciekawa sprawa, bo z aut, które znam, to z czujnika ciśnienia oleju wychodzi minus na zgaszonym pojeździe a po uruchomieniu silnika ten minus jest odłączany i kontrolka gaśnie....Oczywiście można sprawę załatwić przekaźnikiem, ale po co takie kombinacje....
Są w ogóle jakieś auta,w których idzie plus od czujnika?
Faraonix - 01-11-2011, 18:46
ja u siebie padlaczylem przez przekaznik do kontrolki ladowania, bo z olejem tez mialem problem
bojrob - 01-11-2011, 18:58
Sprawa już nieaktualna. Mój misiek ładnie pali już z pilota i alarm świetnie się spisuje.
|
|
|