To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Amortyzatory - jakie wybrać

mikello - 31-10-2011, 10:55
Temat postu: Amortyzatory - jakie wybrać
Panowie jak w temacie, autko ma 190tys i zaczyna bujać jak powozem ;)
Przydałoby się zmienić amorki ale nie bardzo wiem jakie do pajero.
W poprzednich autkach montowałem KYB i bardzo bylem zadowolony.
Polećcie jakieś "cywilne" ...
pzdr

zbyszekm2 - 31-10-2011, 13:58
Temat postu: Re: Amortyzatory - jakie wybrać
mikello napisał/a:
Panowie jak w temacie, autko ma 190tys i zaczyna bujać jak powozem ;)
Przydałoby się zmienić amorki ale nie bardzo wiem jakie do pajero.
W poprzednich autkach montowałem KYB i bardzo bylem zadowolony.
Polećcie jakieś "cywilne" ...
pzdr

Założylismy kilka takich amorków i ludzie mówią, ze jest super.
http://www.e-pajero.pl/pr...-NITRO-gas.html

kriss499 - 01-11-2011, 17:29

a jaka właściwie jest różnica między tymi http://www.e-pajero.pl/pr...Pajero-III.html a tymi http://www.e-pajero.pl/pr...Pajero-III.html
zbyszekm2 - 01-11-2011, 17:52

kriss499 napisał/a:
a jaka właściwie jest różnica między tymi http://www.e-pajero.pl/pr...Pajero-III.html a tymi http://www.e-pajero.pl/pr...Pajero-III.html

te jedne są KYB oryginał, a te drugie robi japońska firma pod swoją nazwą. Są lepsze od KYB według klientów. Dużo taki sprzedajemy do l200.

bkoch - 02-11-2011, 12:15

Witam wszystkich moim zdaniem jak masz zamiar zakładać to montuj wzmocnione np.

http://allegro.pl/pajero-...1891451981.html

mam takie w swoim 45000km. niedawno robiłem przegląd jak nowe.

mikello - 11-11-2011, 15:43

Kupiłem Irony, bo ludziska je chwalą a cena na poziomie 300zł za sztukę wzmocnionego była atrakcyjna i jak na razie super się jeździ...

Dzięki wielkie!!
pozdrawiam

PiotrKw - 13-01-2012, 16:39

zbyszekm2 napisał/a:
Założylismy kilka takich amorków i ludzie mówią, ze jest super.
http://www.e-pajero.pl/pr...-NITRO-gas.html


Przyszła kolej u mnie na amortyzatory , przebieg 135 tyś zaczął robić sie miekki , tył na zakrętach bywał niestabilny. po kontroli stopnia tłumienia wszystkie koła mieściły się w granicach 60-65% . Niby ok jak powiedział diagnosta ale ..... dla ciężkiego samochodu to widać za mało. Umówiłem się więc ze Zbyszkiem na wymianę i zdecydowałem się na olejowo- gazowe dokładnie te co w linku . Zastanawiałem się nad Ironman' em ale w związku z tym, iż nie wymieniam sprężyn na wzmocnione i podwyższone , jeżdzę głownie po asfalcie tylko 10-20 % jazdy po drogach gruntowych ale nie po poligonie :wink: obawiałem się że mogą być zbyt twarde.
Po wymianie już w drodze powrotnej do domu można było odczuć lepsze trzymanie , wchodzenie w zakręty( a tych jest trochę po drodze do Trójmiasta :wink: ) z prędkościa większą o 10-20 km/h nie powodowało "narowistości " tyłu i samochód stał się spokojniejszy w prowadzeniu.
Jako niedowiarek po 3 dniach jazdy podjechałem na tą samą stację diagnostyczną co poprzednio i na tej samej maszynie wyniki tłumienia były od 89 do 96 % .
Czyli jednak było warto . Amortyzatory maja to do siebie, że często przyzwyczajają kierowcę do słabnącego w czasie działania i nie zauważamy spadku ich skuteczności. Do czasu .



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group