[97-04]Galant EAxA/W - [EAx 97-04] moment obrotowy różnica pomiędzy 2.0 benz. i 2.0
pimpa111 - 31-10-2011, 16:33 Temat postu: [EAx 97-04] moment obrotowy różnica pomiędzy 2.0 benz. i 2.0 Witam wszystkich ponownie;)
Mam pytanie o moment obrotowy dla silników 2.0 benzyna i 2.0 TD. Przewertowałem forum i nic nie znalazłem. Wujek Google też rozkłada ręce. Pytanie bierze się stąd, że dokładnie wczoraj miałem okazję przejechać się Galantem 2.0, co prawda w gazie, no ale zbierał się jak wóz z sianem, przy 80 km/h trzeba było zejść do trójki żeby się zaczął bujać... A jak powszechnie wiadomo to nie do końca ilość kucy, a moment obrotowy jest odpowiedzialny za dobre przyspieszenie... A może się mylę... W każdym razie jak ktoś ma te dane to poproszę;)
m6riano - 31-10-2011, 18:06
Temat nie w tym dziale...
[ Dodano: 31-10-2011, 18:08 ]
Prosze o przeniesienie tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewforum.php?f=114
ps. Jeśli sie zastanawiasz nad kupnem 2.0 LPG a 2.0 TD to pogadaj z Owczarem, to wybije ci z głowy TD...;-)
pimpa111 - 31-10-2011, 18:15
Hmm, nie chcę nikogo denerwować, ale właśnie chcę kupić Galanta, więc dlatego zamieściłem post akurat w tym dziale. Co do diesli nie mam żadnych złych doświadczeń, teraz mam czwartego diesla w karierze i naprawdę nie mam co narzekać. No chyba że Mitsubishi w Galancie założył jakiś niewypał, ale po to pytam aby się nie władować.
Pozdrawiam!
Owczar - 31-10-2011, 18:22
2.0 w LPG zbiera się w trasie podobnie do diesla. Wybijać z głowy diesla nie mam zamiaru, ale patrząc na ceny ON to w przypadku gala to nie jest strzał w 10. Przy butowaniu palił mi 9l po mieście i 7,5l w trasie. Lepszy strzał to 2,5 plus LPG.
A na forum wszystko już jest:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=68007
http://www.mitsuwiki.org/...otorenvarianten
No i FAQ przed zakupem:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=38803
Dieslem fajnie się przemieszczało... ale 2,5... hmm to dopiero jeździ
deejay - 31-10-2011, 20:53
pimpa111 napisał/a: | am pytanie o moment obrotowy dla silników 2.0 benzyna i 2.0 TD. |
http://www.mitsuwiki.org/...otorenvarianten
Theo - 02-11-2011, 15:37
2.0 benzyna -178Nm @ 4500U/min (na gazie wartosci moga byc mniejsze)
2.0TD - 202Nm @ 2500U/min
Diesle kreca sie juz od niskich obrotow, w przeciwienstwie do benzyniakow ktore wola wysokie obroty.
Porostu ten typ tak ma.
Jesli sie oczekuje wiecej od tak duzego auta to 2.5 v6 to minimum.
A VR4 powinien juz zaspokoic wymagania co do osiagow, ale wiaze sie to z $$$.
pozdrawiam
GAL - 03-11-2011, 13:15
Jakiś czas temu miałem 4D68 w E57 i powiem, że nie narzekałem na niego, powiem więcej:
jeśli chodzi o diesla to jest dla mnie wzorem.
Nie jestem wariatem ani zgorzkniałym starcem, czasem lubię przycisnąć.
Teraz powracam do życia 4G63 w EA i sprawdzę osobiście różnice.
|
|
|