To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] mokre świece i brak mocy.

Anonymous - 26-11-2006, 21:08
Temat postu: [CA1A 1.3] mokre świece i brak mocy.
Mokre świece, słabszy colt (140 - 145 km/h max) , wahania mocy przy przyspieszaniu, odczuwalne zwlaszcza na niższych biegach. Co jest tego przyczyną? Pozdrawiam.
Hugo - 27-11-2006, 08:22

K napisał/a:
Co jest tego przyczyną?


Padnięte świece.

Anonymous - 27-11-2006, 12:58

Hugo napisał/a:
Padnięte świece.

tu bym sie zastanawiał>> tez mam takie objawy a świece sa funkiel nowka, kable, kopułka z palcem, ust zawory, ust zapłon, wyczyszczona przepustnica>>pozostaje wtrysk lub komputer z wylanymi kondensatorkami...

pzdr

Hugo - 27-11-2006, 14:21

K ma auto z 95 roku więc mogą być kondensatory up.
Anonymous - 27-11-2006, 20:25

Świece nówki, wprawdzie nie są idealnie dopasowane ale podobno mogą być
(NGK BPR 6 ES) a może to jest przyczyna ?

josie - 27-11-2006, 21:27

powinieneś mieć BPR 6 ES-11 - z przerwą 1,1mm a nie 0,8
wojmi1 - 28-11-2006, 09:09

Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm
Ustawienie zaplonu- opuzniony.
Swiece wymien sprawdz kable w/n i po 100 km sprawdz nagar powinien byc suchy i rudy.
Jezeli bedzie bez zmian to sprawdz zaplon i ustaw

Anonymous - 28-11-2006, 19:25

Nie mam gazu. Lubię zapach benzynki 8)
josie - 28-11-2006, 20:28

wojmi1 napisał/a:
Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm
Ustawienie zaplonu- opuzniony.


A przypadkiem dla gazu się nie przyspiesza?

Krzyzak - 28-11-2006, 20:36

wojmi1 napisał/a:
Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm


A przy jeździe na benzynie?
Przydałoby się coś na wzór zmiennych faz rozrządu - zmienny odstęp elektrod świecy :)

Anonymous - 28-11-2006, 20:46

Josie, dlaczego BPR 6 ES 11 w manualu mam BPR 5 ES 11 ?
josie - 28-11-2006, 21:51

K napisał/a:
Josie, dlaczego BPR 6 ES 11 w manualu mam BPR 5 ES 11 ?


To załóż takie jak w manualu.
Podałem 6 bo takie miałeś założone i myślałem że ktoś chociaż ten parametr świecy zachował. Już zapomniałem co ta cyfra znaczyła... :? Ciepłota świecy czy cuś...
NGK podaje dla silnika 1,3 BPR 6 ES-11 albo BPR 5 ES-11.

LINK

P.S.
Sprawdziłem. Ta cyferka to jak pisałem wartość cieplna świecy

Anonymous - 28-11-2006, 22:56

U mnie mokra swieca, i spadek mocy, skonczyl sie koniecznoscia wymiany uszczelki pod glowica :x :x :x :? :? :? :cry: :cry: :cry:

Ale nikt mi powie, ze na trzech garach nie mozna przyjechac z Holandii do srodkowej Angli :D :D :D

Ciezko, bo ciezko, ale Colcik dzielnie dal rade do konca az pod sam dom, a pozniej do mechanika o wlasnych silach tez sie udal :D :D

Uszczelka wydmuchana byla co prawda miedzy 2 a 3 cylinderm, a nie na kanal wody lub oleju, ale wyczyn i tak godny odnotowania. Colcik dzielny, oj dzielny :D :D

Anonymous - 28-11-2006, 23:30

Stawiam że leją wtryski, bo jakby padły kędziorki to by go nie odpalił bo by nie było sterowania wtryskiem
wojmi1 - 29-11-2006, 15:51

wojmi1 napisał/a:
Ustawienie zaplonu- opuzniony.

pragne wyjasnic ze zwracam uwage ze mozebyc opuzniony zaplon i dlatego masz mokre swiece--- a nie ze przy gazie opoznic zaplon przepraszam za niejasnosc wypowiedzi.
Krzyzak kwestja zmiennosci przerwy na swiecach ----- to jak wezmiemy katalog np. NGK i zwrocimy uwage
na wybor swiec do podobnych silnikow to sie okaze ze zakres stosowania tych swiec jest zaskakujaco duzy wiec kwestja liczby przewodniej tzw to te swiece obecnie sa bardzo uniwersalne zmiana szerokosci szczeliny nie jest az tak istotna dla benzyny tymbardziej ze ci co maja gaz zadko na niej jezdza --- a w starych podrecznikach w zimie zalecano zmniejszanie przerw



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group