[97-04]Galant EAxA/W - Może komuś zostały jarzma i zaciski do tarcz 256mm?
Krzyzak - 24-11-2011, 06:47 Temat postu: Może komuś zostały jarzma i zaciski do tarcz 256mm? Jakby ktoś chciał się pozbyć jarzm i zacisków do podstawowych hamulców Galanta EA (256 mm), to chętnie przyjmę. Często po swapie na 276 mm walają się one po garażu a ja chcę spróbować operacji, którą zrobić Bartek deejay i wstawić je do E32.
Hugo - 24-11-2011, 08:07
Czujniki ABS-u muszą być? Bo mam zwrotnice, ale z uciętymi kablami od tych czujników. A zaciski z jarzmami mam. Osłony tarcz też. O zwrotnice zapytaj kuzi pewnie jeszcze ma.
robertdg - 24-11-2011, 08:10
Hugo, a po co mu zwrotnice, jak On chce tylko zaciski z jarzmami wrzucić do E32 Krzyzak napisał/a: | ja chcę spróbować operacji, którą zrobić Bartek deejay i wstawić je do E32. | Kolega wrócić z Ameryka
Hugo - 24-11-2011, 08:20
robertdg napisał/a: | Hugo, a po co mu zwrotnice | Nie wiem właśnie, jest wcześnie rano, więc chyba się jeszcze do końca nie obudziłem... Krzyzak w takim razie pisz do mnie na pw, z pewnością się dogadamy.
Krzyzak - 24-11-2011, 08:45
dokładnie - same jarzma chcę wrzucić (z zaciskami oczywiście, klocki też mile widziane)
inna ewentualność jest taka, że są to dokładnie te same hamulce, co w EA z początku produkcji...
więc po zmianie nic się nie zmieni
możesz zmierzyć rozstaw otworów w tych jarzmach?
Hugo - 24-11-2011, 09:38
Krzyzak napisał/a: | możesz zmierzyć rozstaw otworów w tych jarzmach? | Tak, wieczorem podam. Aha, dodam, że zaciski z jarzmami są od Galanta z lat 1992-1996, ale to napewno to samo co w EA z początku produkcji.
m6riano - 24-11-2011, 12:59
Cytat: | inna ewentualność jest taka, że są to dokładnie te same hamulce, co w EA z początku produkcji... |
Ja ostatnio do swojego EA2W wziąłem jarzma od E5 któregoś...;-)
Hugo - 24-11-2011, 13:42
m6riano napisał/a: | Ja ostatnio do swojego EA2W wziąłem jarzma od E5 któregoś...;-) | Czyli jednym słowem zaciski i jarzma z E5 pasuja do EA z początku produkcji.
m6riano - 24-11-2011, 13:49
W sumie tak...były jedynie drobne różnice w kształtach ale to nie kolidowało z mocowaniem';musiałbyś je wziąć do ręki żeby wyczuć różnice bo obawiam sie że na fotkach można by je przeoczyć..
Mare - 24-11-2011, 21:46
Ja mam u siebie po swapie cały komplet z klockami <10kkm ... przednie trw chyba, tył.. nie pamiętam. Jak coś to pisz na PW.
deejay - 24-11-2011, 23:45
Krzyzak napisał/a: | inna ewentualność jest taka, że są to dokładnie te same hamulce, co w EA z początku produkcji...
więc po zmianie nic się nie zmieni
możesz zmierzyć rozstaw otworów w tych jarzmach? |
130 mm Darku , a jednak zmieniasz
Krzyzak - 25-11-2011, 06:20
deejay napisał/a: | a jednak zmieniasz |
jeszcze nie wiem
chcę mieć zapas i tyle, bo nigdy nie wiadomo, co tam się może stać
wczoraj robiłem kolejną osłonę tłoczka w rekinie - tym razem lewą
do hampli w E32 nie zaglądałem od 2006 r, gdy zmieniłem całość kompleksowo
w tą zimę zamierzam przy nim pogrzebać, bo 2 kartony najróżniejszych części czekają...
mam nadzieję, że będzie podobnie jak w C52, gdzie wszystkie gumki, śrubki itd. są oryginalne i nic nie zniszczone...
Hugo - 25-11-2011, 08:23
deejay napisał/a: | 130 mm Darku | Dokładnie!
booohal - 25-11-2011, 20:56
Jakby co to też mogę oddać
Krzyzak - 26-11-2011, 21:28
deal prawie zrobione z Mare - a że chłopak z 3miasta, więc odbiór na spocię będzie - dzięki wszystkim za zainteresowanie
|
|
|