To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.6] Przepływomierz do Mitsubishi Carisma 1,6; 16 V z

diteeer - 27-11-2011, 18:00
Temat postu: [Cari 1.6] Przepływomierz do Mitsubishi Carisma 1,6; 16 V z
Witam.
Prawdopodobnie w mojej Carismie zaczyna padać przepływomierz, zacząłem więc rozglądać się za kupnem sprawnego. Jeżdżę modelem 1,6 16 V z 1997r. i w mojej Cari przepływomierz oznaczony jest symbolem 500 (E5T08371). Natomiast spotykam się z innymi symbolami do tego samego modelu, np: 449 (E5T05371) i 454 (E5T05271). Proszę o informacje, czy to jest bez znaczenia lub proszę o podanie "właściwego oznaczenia dla mojego Mitsubishi :)
Z góry bardzo dziękuję, pozdrawiam

marcin6391 - 27-11-2011, 18:41

Hej. mam ten sam model i rocznik i oznaczenie na puszce jest takie samo - 500 ....
zwolin - 27-11-2011, 21:07

diteeer, nie wiem jak z zamianą, ale.... jesteś pewny, że trzeba wymieniać? Ja raz do roku popsikam STP Carb Cleanerem , o takim :http://www.autokosmetyki.pl/stp_carb_spray_preparat_do_czyszczenia_gaznika,p506.html?manufacturers_id=52 i działa. Myslę, że warto sprawdzić, czy nie pomoże.
marcin6391 - 27-11-2011, 21:12

kiedys myło się w benzynie ....
Czasem pomagało .....

zwolin - 27-11-2011, 21:20

marcin6391, parę przepływek tym uratowałem. Od biedy, to da się to zrobić bez demontażu czegokolwiek - wystarczy dostęp przez obudowę filtra.
marcin6391 - 27-11-2011, 21:29

zwolin napisał/a:
marcin6391, parę przepływek tym uratowałem. Od biedy, to da się to zrobić bez demontażu czegokolwiek - wystarczy dostęp przez obudowę filtra.



Ale ja nie twierdzę, że to nie pomaga .... Sam tak kiedyś robiłem w Kijance ....

diteeer - 10-12-2011, 00:40

o to może podpytam kolegę, może miał taki przypadek (czego nie życzę) :) Aktualnie mam totalnie rozwaloną elektrykę, nie działa: ośw. kabiny, ogrz. tylnej szyby, centr. zamek, radio, alarm. Do tego, obroty falują i często gaśnie. Był u mechanika i wymieniono kable zapłonowe, świece, ponadto wyczyszczono przepustownicę. Silniczek krokowy podobno w porządku, filtr wymieniony. Wiec myślę, że to co wspominał mi znajomy mechanik (notabene wręcz pasjonat marki Mitsubishi), że przyczyna prawdopodobnie tkwi w przepływomierzu. Jego zdaniem 500 "podchodzi" bardziej pod Galanta. Kurde, już sam nie wiem, pomóżcie :) Ewentualnie proszę o jakiś kontakt do sprawdzonego mechanika z okolic Katowice-Gliwice-Zabrze :) Dzięki

[ Dodano: 17-12-2011, 23:03 ]
ok, zacznę od kosmetyków, popsikam STP i się dalej zobaczy. Wrócę do tematu po zabiegu :)

szwajcar79 - 26-01-2012, 21:49

kilka dni temu tez wymienialem przeplywke.500 (E5T08371) poszukaj najlepiej takich samych nr.w swoim 1.6 mam 454 i taka musiale szukac.sprobowalwm zalozyc od 1.8 (449) ale nie pasuje musi byc taka sama


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group