To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Galant E5xA - [E56A 2.4] PROGRAM DO DIAGNOSTYKI

marycjusz - 01-12-2011, 12:28
Temat postu: [E56A 2.4] PROGRAM DO DIAGNOSTYKI
WITAM

TAK SIĘ ZASTANAWIAM, MOŻE KTOŚ SIĘ ORIENTUJE, CZY JEST JAKIŚ PROGRAM DO DIAGNOSTYKI GALANTA ? COŚ ŻEBY MOŻNA BYŁO KUPIĆ KABEL I SAMEMU PODŁĄCZYĆ NP DO LAPTOPA ?

Bartek - 01-12-2011, 12:35

evoscan.com

evoscan 2.8 + kabel OpenPort 2.0 działa OK

Wojciech Bogacz - 01-12-2011, 14:29

Mnie tam interesuje czy przypadkiem ten kabelek nie zadziałałby też z E88A...
marycjusz - 01-12-2011, 15:24

No dobra, można to skądś ściągnąć ? bo szukam w googlach ale jakoś ciężko znaleźć coś sensownego. A ten kabel, gdzie go kupić bo na allegro nie ma takiego, może jakieś linki pliss :) :)
Bartek - 01-12-2011, 16:01

Nie znalazłem jeszcze Miśka, który nie współpracowałby z tym zestawem.....

Wszystko co trzeba kupisz pod podanym wyżej adresem i kable i program

marycjusz - 05-12-2011, 11:49

hmmm, czyli trzeba ściągać z USA....

a co myślisz o tym ? :

http://allegro.pl/interfe...1961249950.html

Bartek - 05-12-2011, 11:59

Daję jakieś 10% szansy, że będzie pracował.... prędzej VAG KKL + evoscan, ale mój KKL nie działał w E5
Pieraś - 05-12-2011, 12:17

Ja mam ten http://allegro.pl/fv-vag-...1954756282.html
Ale jeszcze nie odpalalem :)

Wojciech Bogacz - 05-12-2011, 20:56

Bartek napisał/a:
Daję jakieś 10% szansy, że będzie pracował.... prędzej VAG KKL + evoscan, ale mój KKL nie działał w E5

Sądzę, że o 10% za dużo... Dlaczego ????

Kupiłem coś niemal identycznego co ma kolega niżej:
Pieraś napisał/a:
Ja mam ten http://allegro.pl/fv-vag-...1954756282.html


Otóż ten kabel pasuje idealnie do wytki w Galancie (rocznik 92-96). Wtyczka jest w standardzie OBD2. Niestety na tym się kończy bo protokół wykorzystywany przez samochód to OBD1. Tak więc przydałby się kabel cokolwiek inny (pracuję nad tym z kolegą - dam znać jak wypadną testy prototypu).

Galant E5 czy E8 a nawet E7 z tego co mi wiadomo wykorzystują właśnie protokół OBD1 - jak na razie nie widziałem kabla, który pozwala na komunikację w tym standardzie i ma wtyk OBD2 - w sumie to tylko wtyk, ale mniejszość posiadająca samochody marki Mitsu jest niestety pomijana (a to spory i prężny rynek).

EvoScan z dedykowanym kebelkiem zadziała pewnie jak pisał Rosomak, osobiście pracuję nad czymś podobnym ale do Gali E5 właśnie (E8 i E7 też :) )) - pewnie i też Sigmiarze się ucieszą... Program - cóż - na razie nie wiem - może trzeba będzie napisać a może nie - mam plan ale na razie nie będę wyjaśniał bo za dużo technobełkotu. Nie to forum.

Jak dobrze pójdzie to za miesiąć (czyli w zasadzie w tym samym czasie co sprawdzanie czegoś z USA) prototyp będzie gotowy. Od jego testów zależeć będzie, czy pojawi się jako produkt komercyjny czy może jako coś dla totalnych fanatyków....

marycjusz - 07-12-2011, 14:37

Ojj, no to jak już będzie EUREKA daj znać na forum ;) po co mam dać zarabiać Amerykańcom, wolę zapłacić Polakowi :) :)
Bartek - 07-12-2011, 15:09

Nie amerykaninowi, tylko nowozeladczykowi ;)

Program kosztuje 25$, więc nie majątek, gorzej kabelek



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group