To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Tuning - 4G15 dolot i przelot czy warto?

jerzyk1 - 03-12-2011, 20:18
Temat postu: 4G15 dolot i przelot czy warto?
Witam, posiadam colta c50 silnikiem 4G15 V8 84HP.
Czy jest sens zrobic dolot ze stozkiem i przelotowy układ wydechowy 2 calowy zakonczony tylko tlumikiem koncowym? bedzie zauwazalny skok mocy, czy tylko zyskam tzw sportowe brzmienie? :mrgreen:

Wszyc - 03-12-2011, 20:43

możesz nawet stracić na tym bardziej niż zyskać :P w turbodoładowanym silniku taki zabieg możne znacząco podnieść osiągi ale w wolnossaku można prędzej doprowadzić do pogorszenia osiągów takimi zabiegami :P
jerzyk1 - 03-12-2011, 22:30

To jak w prosty sposób moge podniesc troche moc? :)
Pieraś - 03-12-2011, 22:52

szczerze? nie ma szans by zrobic to w prosty sposob ... jedynie, ktory moglby sie wydawac prosty to np. zmiana mapy wtryskow itp. ale nie zyskasz nic wartego zachodu.

prawda, do ktorej ja juz dojrzalem to taka ... chcesz wiecej mocy? kup lepsze auto, niestety.

Kamil_Ziomek - 04-12-2011, 11:55

Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)
-zmiana wałka rozrządu
-może splanować głowice
- kolektor 4-1
-dolot
-wydech
-strojenie

Tyle można w wolnossącym zrobić ale i tak cudów się nie spodziewaj bo to tylko 1,5 8V
http://www.ben9166.com/20...om-mild-to.html

Kamil_Ziomek - 04-12-2011, 11:55

Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)
-zmiana wałka rozrządu
-może splanować głowice
- kolektor 4-1
-dolot
-wydech
-strojenie

Tyle można w wolnossącym zrobić ale i tak cudów się nie spodziewaj bo to tylko 1,5 8V
http://www.ben9166.com/20...om-mild-to.html

Jak usunąć post ?

pucek - 04-12-2011, 21:30

Kamil_Ziomek napisał/a:
Z wolnossącymi jest ciężko.
-odchudzić koło zamachowe i dokładnie wyważyć ( bez wyważania nie ma sensu montować)


Jezeli to auto ma byc streetowe i do tego ma miec wysoki stopien kompresji (np. 10:1 i wiecej) to ja bym sobie odpuscil.Mam takie auto i powiem wam ,ze tragicznie sie tym jezdzi w korkach, co z tego ,ze troche szybciej sie wkreca...

jerzyk1 - 05-12-2011, 00:01

Pieraś napisał/a:

prawda, do ktorej ja juz dojrzalem to taka ... chcesz wiecej mocy? kup lepsze auto, niestety.


szczerze wolał bym juz robic swapa bo wyrwalem colta C50 w orginalnej wersji USA (klima, automatycznie zapinane pasy itp.) ze sprzedaz nie wchodzi w gre.
Koles zrobil tez w colcie ale CA0 1.6 101HP bodajze, przelot 2 calowy z zostawionym koncowym tlumiekiem i mowi ze jest odczuwalna roznica. Czy z tym silnikiem bedzie tak samo? :D

Wszyc - 05-12-2011, 03:28

dobrze dobrany tłumik końcowy pomoże źle dobrany pogorszy sprawę tyle mogę powiedzieć bliżej tego nie wyjaśnię bo bardziej w temacie silników uturbionych jestem to tylko tyle co słyszałem od ludzi co modyfikowali swoje wolnossaki temat musisz zgłębić indywidualnie


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group