Pajero II - [2.8 TD] Wagon - kilka pytan
prosperopro - 11-12-2011, 17:40 Temat postu: [2.8 TD] Wagon - kilka pytan Wiecie gdzie mozna nabyc zaslepki boczkow w miejscu montazu tylnych siedzen? Czy w ogole cos takiego jest ?
Czy w kazdym P2 byla tem wewnatrz samochodu? bo zewnetrzna na 100%
Cup holder jeden mam zlamany ale to na allegro gdzies znajde.
Kolejnym problemem jest bolec w zawiasie klapy czy ktos wie jak to cholerstwo wymienic i gdzie cos takiego mozna dostac ?
bromba111 - 11-12-2011, 18:44
Taka mała dygresja kolego, wiesz że jest taki durny przepis że jak masz zarejestrowany samochód na 7 osób to musisz je mieć wszystkie w samochodzie?
Rander - 11-12-2011, 19:05
bromba111 napisał/a: | Taka mała dygresja kolego, wiesz że jest taki durny przepis że jak masz zarejestrowany samochód na 7 osób to musisz je mieć wszystkie w samochodzie? |
Czy jesteś pewien? Jakieś źródło?
Z tego, co pamiętam, nie można przewozić więcej osób, niż jest wyszczególnione w DR. Ale nic nie pamiętam o "niemaniu foteli".
prosperopro - 11-12-2011, 20:14
Nie ma takie przepisu jest w rodzinie 2-ie auto 7-osobowe (Espace) gdzie fotele sa wymienne plug&play i nigdy z tym problemu nie mialem przy kontroli czy tez przegladzie. tylko jak odkrecilem fotele skladane od Pajero to sa takie dziury szukam na nie zaslepki lub ewentualnie sam dorobie kształtem i na 4 sruby przykrece a na to dam zaslepki. Myslalem ze ktos ma do czegos takiego dojscie. Jeszcze postaram sie przeszukac ebay.com i uk ewentualnie yahoo.jp
Heilsberg - 11-12-2011, 21:52
Zaślepek takich nie ma i nigdzie ich nie znajdziesz. Sprawdzone. Co do temperatury to były takie, które pokazywały tylko na zewnątrz. Bolec w zawiasie klapy - dwie możliwości albo lać olej, ropę, naftę czy co tam uważasz i gibać aż się rozrusza (polecam, działa) albo zdemontować cały zawias, rozgrzać palnikiem i wybijać bolec młotem. Potem dotoczyć podobny nieco luźniejszy i wprasować. No i polakierować zawias. Innej opcji nie ma, prócz zakupu używki.
prosperopro - 11-12-2011, 22:09
fakt nie ma nic takiego. Przekopalem wszystkie portale aukcyjne Czyli wystepuje tem wewnetrzna tylko z klimatronickiem ? Bolec nie wyjdzie za ta pomoca bo jest wygiiety. brdziej myslalem czy rozwiercic i lewogwit wkrecic a pozniej wyciagnac do gory czy jakies zabezpieczenia posiada lub cos w tym stylu lub tak jak mowisz wyjac palnikiem i mlotkiem potraktowac.
Jeszcze mam takie pytanie poniewaz po przelaczeniu skrzyni na 4h samochod troche tak jakby trzymalo na postoju to normalne w pajero?
Ogolnie w czteronapedowkach jakie w domu byly to nie bylo czuc czegos takiego. W sumie zadna nie miala skrzyni super select.
Heilsberg - 11-12-2011, 22:25
Temperatura wewnętrzna występuje w wielu wersjach i niekoniecznie ma to związek z klima. Ja miałem zwykłą i termometr wewnętrzny miałem. Bolec nie ma żadnych zabezpieczeń, jest wprasowany od góry. Co rozumiesz przez "trzymanie na postoju"? Nic takiego nie powinno mieć miejsca, powinieneś tylko czuć troszkę większe opory toczenia na luzie i troszkę głośniej będzie bo przód pracuje. Żadnego hamowania ani nic takiego być nie powinno. Przy 4Hlc w zakręcie na suchym będziesz miał efekt stawania samochodu bo centralny mechanizm jest zblokowany. Dlatego nie wolno tego przełożenia używać na suchym. Ale przy 4H tego nie ma.
prosperopro - 11-12-2011, 22:45
Chodzi o to ze jak jest w pozycji 2h to jak puszczam sprzeglo to sam ruszy bez problemu nie dodajac gazu. Nie zrobie natomiast tak na 4h poniewaz wydaje mi sie ze lekko go trzyma jak zatrzymam samochod. Pozniej jest juz ok. Fakt glosniej jest. Co do blokady to wiem. Jak już przy tym jestesmy to z przodu jest mechanizm roznicowy czy jakis z ograniczonym poslizgiem ?
Heilsberg - 11-12-2011, 23:36
Z przodu jest najzwyklejszy mechanizm różnicowy. Przy 4h też powinien ruszyć bez gazu, tylko powoli sprzęgło trzeba puszczać bo ma trochę ciężej.
Faraonix - 12-12-2011, 01:22
bromba111 napisał/a: | Taka mała dygresja kolego, wiesz że jest taki durny przepis że jak masz zarejestrowany samochód na 7 osób to musisz je mieć wszystkie w samochodzie? |
Raczej nie moze tak byc, chyba ze w pryma aprylis. Musieli by zatrzymywac wszystkie auta ktore nie maja kompletu pasazerow.
prosperopro - 12-12-2011, 09:33
musze pojechac na diagnostyke bo lekko tez sciaga samochod moze to byc przyczyna. Oleje wymienilem wszedzie dyfer z przodu mial dosc mala ilosc w skrzyni i a po za tym wszedzie oprocz silnika nie byl wymieniany od nowosci.
piotr277 - 12-12-2011, 19:28
A propos ściągania i stacji diagnostycznej to proponuję zrobić diagnostykę sobie manualnie: podnieść na podnośniku auto z jednej strony, zakręcić kołem, podnieść z drugiej i też zakręcić (oczywiście na luzie). Jeśli któryś z hamulców trzyma to powinno być to bardzo dobrze wyczuwalne. Pojechanie na stację diagnostyczną nic nie wykaże - miałem tak z osobowym nissanem - wszystko było w normie i nie było widać różnic pomiędzy kołami. A jak sprawdziłem ręcznie, to od razu wiedziałem, który tłoczek nie odpuszcza. Polecam takie rozwiązanie!
Chyba, że przyczyną ściągania jest skopana geometria lub krzywa felga / opona. Ale tutaj zwykła stacja diagnostyczna nie pomoże, tylko z aparaturą do pomiaru geometrii.
prosperopro - 12-12-2011, 20:03
sprobuje podniesc chociaz nie wiem czy to to bo nie odczuwam zeby hamowalo a raczej puszczajac kierownice sciaga na prawo dzieki sprawdze leci pomagas!
bromba111 - 12-12-2011, 20:38
ja też mam drugie auto 807 i oczywiście jeżdżę bez kompletu, ale ja w dowodzie francuskim miałem nawet na 8 osób i da się tak tylko trzeba kupić kanapę na trzeci rząd. Diagnosta przy przerejestrowaniu mi to uznał.Ale powiedział że powinienem mieć wszystkie 8 w samochodzie i w urzędzie mi to potwierdzili. I też znam przypadek że ekipa dostała mandat jak wymontowali z transportera trzecią kanapę jak potrzebowali przestrzeń ładunkową. Ale napisałem przecież że durny przepis, bo nie po to samochód ma możliwość szybkiego demontażu foteli żeby z tego nie korzystać
prosperopro - 20-12-2011, 09:38
mam takie pytanie jak zdemontowac szyby przesuwne w bagazniku ? ma ktos patent ? czy to jest poprostu wlejane calosc ?
|
|
|