To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Mitsubishi Galant 4g63 91' US

Hawking - 25-12-2011, 20:46
Temat postu: Mitsubishi Galant 4g63 91' US
Witam bardzo serdecznie wszystkich Mitsumaniaków : )
Jestem Artur , mam lat 16. Jak wiadomo , nie mam prawojazd i samochód nie jest w pełni mój , lecz naprawę i jakimiś modyfikacjami mogę w pełni się zajmować.
Samochód to Mitsubishi Galant Rocznik 1991. Pod maską 4g63 bez doładowania , 2.0 dohc 136km. Samochód posiada Automatyczną skrzynię biegów oraz wspomaganie kierownicy. Samochód został przywieziony jako nowy z za Oceanu jako w pełni Amerykański. Wszystkie obrysówki itp. akcenty zostały zachowane : )
Poniżej kilka zdjęć przedstawiające auto : )





Reszta zdjęć tutaj:http://imageshack.us/g/155/edit64dsc01483000.jpg/

Ogólny stan auto , jest nie najgorszy. Jest kilka ognisk rdzy , lecz postaram się w miedzy czasie im zapobiec.
Pierwsze co teraz muszę zrobić to wyjąć silnik i wymienić uszczelkę silnika ze skrzynią. I tutaj własnie chciałbym sie zwrócić do użytkowników z wrocławia o jakomkolwiek pomoc.
Modyfikację jakie chciałbym wprowadzić:
-Kwas 3'
-Jakieś alusy pożądne w końcu
-sticker bomb na prawym błotniku oraz we wnętrzu ( to jeszcze do przemyślenia )
-dokładka
-Kierownica
-Modyfikacje silnik

PS Proszę o nie tak surową krytykę. Postaram się w pełni tego słowa znaczeniu dostosowac się do regulaminu panujące na forum oraz do samych forumowiczów mimo 16lat : )
Pozdrawiam serdecznie : )

deejay - 25-12-2011, 21:12

Hawking napisał/a:
2.0 dohc 136km


Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW

Gratuluje nabytku :)

jacek11 - 25-12-2011, 21:21

deejay napisał/a:
Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW

Bo to jest właśnie to :wink:
mimo to,i tak fajnie jedzie :)
gratki,i więcej fotek poprosimy 8)

Hawking - 25-12-2011, 21:22

deejay napisał/a:
Hawking napisał/a:
2.0 dohc 136km


Wyglad mi to na 4G63 SOHC 80 KW

Gratuluje nabytku :)


ups....
Przepraszam bardzo za gapę.
Dzięki Wielkie : )

PS Pogoda narazie nie sprzyja zdjęciom , ale postaram się niedługo coś lepszego pstryknąć.
Mam jeszcze kilka starszych zdjęć wnętrza jak i całej karoserii .Jeśli ktoś by był chętny to mogę wrzucić.

deejay - 25-12-2011, 21:32

jacek11 napisał/a:
Bo to jest właśnie to
mimo to,i tak fajnie jedzie


Wiem , bo mam takiego jednego w swoim garażu :)

Hawking - 25-12-2011, 21:43

Jeśli ktoś byłby chętny , mam jeden film przedstawiający malutkiego v-maxa jakim to dysponuje : )
Hubeeert - 25-12-2011, 21:52

Hawking napisał/a:
Pierwsze co teraz muszę zrobić to wyjąć silnik i wymienić uszczelkę silnika ze skrzynią.
Nie ma tam żadnej uszczelki. Cieknie albo z automatu albo z silnika. Tak czy inaczej skrzynię (nie silnik) musisz wyjąć.
Hawking napisał/a:
-Kwas 3'
Bez sensu - ryk z wydechu uniemozliwi przejście przeglądu a moc spadnie.
Hawking napisał/a:
-Modyfikacje silnik
jakie?
Hawking napisał/a:
Mam jeszcze kilka starszych zdjęć wnętrza jak i całej karoserii
dawaj ;)
Hawking napisał/a:
mam jeden film przedstawiający malutkiego v-maxa jakim to dysponuje : )
Przeczytaj Zasady Forum
Kaucz - 25-12-2011, 21:59

Hawking napisał/a:
-sticker bomb na prawym błotniku oraz we wnętrzu ( to jeszcze do przemyślenia )

nie psuj Galanta ! Masz wersję rzadką w Polsce, więc trzymaj w serii :) . Stickerbomb już traci na atrakcyjności i szczerze mówiąc wygląda okropnie.

rosomak1983 - 25-12-2011, 22:13

galant fajny. auta z USA maja klimat. W sprawach technicznych pytaj na tym forum, znajdziesz odpowiedzi, bo jak widac dopiero zaczynasz zabawe i masz prawo gadac głupoty, sprostujemy je. :wink:
Jesli cieknie olej to prawdopodobnie uszczelniacz wału ten od strony skrzyni.
Jesli masz ambicje na wstepie przejrzyj manuala, mozna sie sporo nauczyc.
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=3447
[quote="Kaucz"]nie psuj Galanta ! Masz wersję rzadką w Polsce, więc trzymaj w serii :) [/quot]
jeszcze za młoda sprawa, a 90kM w automacie jest zapewne nudne. Osobiscie myslałbym nad swapem glowicy DOHC i manulana skrzynia boegów... :P

Co do V-max ,my sie tym nie jaramy, lepszy jest sprint i przyspieszenie, o wiele lepsze frajda i bezpieczniej potem wyhamowac. :P

Hawking - 25-12-2011, 22:25

1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik.
2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km
4. Zdjęcia wrzucę jutro , poważ dziś internet nie da rady temu podołać
5. Przepraszam , moja nieuwaga : )

PS okej , dzięki za rade. Sticker bomb wypada z planów.
Chodziło mi o przyspieszenie a nie v-max ... ehh..
Okej , z góry bardzo dziękuje wszystkim za wyrozumiałość w moją stronę : )

Pozdrawiam serdecznie , no i wesolutkich : )

jacek11 - 25-12-2011, 22:31

Hawking napisał/a:
1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik.

niekoniecznie :wink:
Hawking napisał/a:
Okej , z góry bardzo dziękuje wszystkim za wyrozumiałość w moją stronę : )

:)

Hubeeert - 25-12-2011, 22:33

Hawking napisał/a:
1.Ale , aby wyciągnąć skrzynię , muszę i tak wyciągnąć silnik.
Nie.
Hawking napisał/a:
2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
2 cale z katalizatorem o dużym przepływie i przelotowym poprzecznym końcowym tłumikiem da fajny pomruk i lekki wzrost
Hawking napisał/a:
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km
200 kilometrów może, 200KM nigdy chyba, że wsadzisz turbo, ale tego nie przeżyje skrzynia. Droga dla Ciebie to konwersja na 4663 DOHC 16V i manual. 144KM da Ci wrażenie fruwania, ale zapamiętaj, że moc jest niczym jeżeli jej nie kontrolujesz - hamulce i zawias muszą iść razem z silnikiem
Hawking - 25-12-2011, 22:39

W takim razie , w jaka najlepiej iść stronę , ceny do wzrostu mocy ?
Dziękuję Hubeeercie i Jackowi 11 za rozwianie moich poglądów co do silnika-skrzyni.

rosomak1983 - 25-12-2011, 22:51

Hawking napisał/a:
2.Większy tłumik wyniesie z silnika większą ilość spalin , co za tym idzie moc auta , praktycznie powinna wzrosnąć. Lecz mogę się mylić
3.Myślałem o : Kwas 3' zakończony zgrabnym mugenem, stożek , ecu , IC i na tym zrobić około 200km

Sprawa wyglada tak, w silnikach turbo mozna załadowac 3'' bo jak turbo dmuchnie to nie ma wacława we wsi :wink: . Natomiast w NA (naturaly aspired=silnik bez turba) w pewnej chwili zjawiska falowe w ukł. wydechowym powoduja zassanie wiekszej ilosci powietrza do komory. Jesli je zaburzysz (nieodpowiednia srednica ito wydechu) moc zamiast wzrosnac spadnie...

Hawking - 25-12-2011, 22:54

Czyli w takim razie , tak jak wcześniej wspomniali 2' spokojnie starczą.
Ale czy od tego można zacząć modyfikacje silnika ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group