Carisma - Techniczne - Carisma zgasła
kozioł - 28-12-2011, 19:06 Temat postu: Carisma zgasła Witam Cari GLS 1,8 benzyna.
Z zeznań żony : jechała 110 km/h chciała dodać gazu ale nagle auto przestało reagować na pedał gazu i po chwili zgasło. Jak przybyłem na miejsce i chciałem odpalić to wygląda jakby silnik wogóle się nie kręcił , rozrusznik kręci bez obciążenia ,pasek od pompy się obraca. Czy to pasek rozrzadu ? , pytałem żony czy było słychać jakieś stuki podczas tej awarii to powiedział że nic . Kurcze boję się że silnik do wymiany a taki był extra. Czy jest szansa że jest to silnik bezkolizyjny? . Kurcze 4-lata temu wymieniałem wszystko , paski napinacze ,firmy Koyo , jeszcze miałem 5 tys do zrobienia według producenta.
sniegu - 28-12-2011, 21:34
a dużo stoisz w korkach???
wtedy silnik też pracuje prawda???
i wtedy już mogłeś nie mieć tych 5 tysięcy prawda?
robertdg - 28-12-2011, 21:46
kozioł napisał/a: | rozrusznik kręci bez obciążenia | zerwany rozrząd, zdemontować osłone i sprawdzić
sniegu - 28-12-2011, 23:13
Raczej go ta informacja nie ucieszy...
zbyt długo czekał
moim zdaniem
kozioł - 02-01-2012, 18:57
No i pasek szczelił , silnik do wymiany ku..wa na każdym zaworze zero ciśnienia , co to ma być z tymi paskami ?, to co ile wymieniać 5 ;10 ;30 tyś , to jakaś paranoja , skąd mam wiedzieć kiedy zmienić pasek , jedni piszą że po 60 inni że nawet po 100 , to jest jakaś loteria. Kupiełm silnik , w tym tygodniu maja wymienić, ciekawie czy ten kupiony dobry jest. F.. CK
Saqu - 02-01-2012, 19:32
kozioł napisał/a: | jeszcze miałem 5 tys do zrobienia według producenta. |
przez te 4 lata na pewno silnik nakręcił się trochę nie naliczając przebiegu na wolnych obrotach... i nie ma co się czaić co do 1 zakichanego kilometra z wymianą lepiej to zrobić kilka tys km wcześniej.
a w nowym silniku pewnie też masz rozrząd do wymiany
sniegu - 02-01-2012, 19:38
Ja miałem padniętą pompę wody a rozrząd miałem wymieniany 23 tysiące wcześniej ale pompy Mi nie wymienili miałem do wyboru zakładać to samo albo robić wszystko na nowych częsciach wybrałem to drugie bo na silniku się nie oszczędza a i to nie jest łancuch ze słychać jakby klekotał
prawda jest taka na zamiennikach 60 tysięcy na oryginałach z serwisu mitsubishi do 100
dużo jeździsz bierz oryginały jeżdzisz mało jak Ja że rocznie góra raz wymieniam olej czyli 10000 km bierz zamienniki i tak jak mówiłem stoisz w korku wymieniaj o 10000 km wcześniej niż przewiduję producent
|
|
|