To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - Black Diamond - Lancer 2004 2.0 Sport

demoniszcze - 03-01-2012, 09:50
Temat postu: Black Diamond - Lancer 2004 2.0 Sport
Witam,

Po małej przygodzie u Niemca z moim poprzednim autem Golfem IV, zapadła decyzja o zmianie samochodu... Kupno swojego piątego auta chciałem dokładnie przemyśleć, wiedziałem jednak że będzie to benzyna (czułem co sie stanie na rynku paliw) i ze będzie miała conajmniej 130 KM, będzie wolnossąca(miałem przeboje z turbem w Golfinie)... Rozważane były różne opcje min. Honda Accord, BMW E46, Passat no i Lancer ;) Auto miałem kupować dopiero na wiosnę ale trafiła się bardzo duża okazja więc stałem się posiadaczem Miśka już w październiku...



jest to wersja ze silnikiem 4G63 czyli 2.0 135 KM

Auto użytkowane głównie na Autobanie i do jazdy po mieście... Tak więc auto z grudnia 2004 które miało przejechane 84 tysiące kilometów z kompletnie rejestrowaną historią serwisową...

Na "do widzenia" ok 3000 km przed sprzedażą zrobiono rozrząd, amory tył, nowy aku, klocki + tarcze... Oprócz fabrycznych felg Enkei otrzymałem do niego na zimę masywne aluminiowe 15 z balonem 195/65 (o zgrozo!!)... Koło okazało się za duże :P Jak jeżdżę w 4 osoby bez bagażu jest jak najbardziej okej, ale jak jadę zawalony pod dach to na większych dziurach albo "hopkach" potrafi przytrzeć o tylne nadkole... Cóż zmienię gumy na 195/60 przy najbliższej okazji...

Lancer jest głownie wykorzystywany na trasie, w sezonie (od kwietnia do października) można mnie spotkać praktycznie co weekend na trasie Toruń-Czestochowa bądź Kraków... Zimą na ulicach Torunia :) Ale w okresie zimowym misiu głównie stoi w garażu bo nie mam siły wystawać w korasach na uczelnie...

Zaskoczyła mnie kultura pracy silnika, rzadko miałem kontakt z japońskimi autami i nie ukrywam musiałem przyzwyczaić do wysokiego kręcenia... Poza tym zawieszenie jest twarde i sztywne... Choć nie ma dramatu ;)



Na dniach montuje CB, a najbliższy serwis czeka mnie na wiosnę... Olej+ Filtry itd. możliwe że jakieś gumy w przedniej zawieszce wpadną...

Już zimą kupiłem nowe letnie opony Dunlop SP Sport 01 195/50R16 84 V zobaczymy jak się sprawdzą...

Niedługo przydałaby się mała renowacja letnim felgom ENKEI... Może przy okazji zmienię kolor felg... Możecie zaproponować jakiś kolor?? Myślałem osobiście o czymś mocno odznaczającym się od auta... Jednak w miarę spokojnym... Może na biało??

pozdrawiam

m6riano - 03-01-2012, 10:43

demoniszcze napisał/a:
jest to wersja ze silnikiem 4G63 czyli 2.0 135 KM

z LPG czy niebawem wleci?

emilio_09 - 03-01-2012, 13:39

uwielbiam na lancerki, w szczególności Intense, z tego jednego zdjęcia nie jestem do końca pewien, ale chyba Twój ma trochę inne, mniejsze ospojlerowanie, ale też jest sympatyczny.

Co do koloru feli biała na czarnym lakierze bez szału ale ok, najlepsze połączenie takiego kombiaka jakie widziałem to czerwono krwisty lakier auta i czarna fela -> mistrz

bezawaryjności życzę :!:

macieekg - 03-01-2012, 13:59

Fajny lancer, gratulacje.

demoniszcze napisał/a:
Niedługo przydałaby się mała renowacja letnim felgom ENKEI... Może przy okazji zmienię kolor felg... Możecie zaproponować jakiś kolor?? Myślałem osobiście o czymś mocno odznaczającym się od auta... Jednak w miarę spokojnym... Może na biało??
Moja propozycja złoty albo bronze :-P
m6riano - 03-01-2012, 14:07

wrzuć takie fele i kolor jak ma Misiek,białe szprychowe-kozacko wyglądają...
mystek - 03-01-2012, 14:34

Mnie również te lancery się podobają, choć większość opinii jakie słyszałem o nim, to takie, że to... karawan pogrzebowy :P bo w sumie tak wygląda, ale mnie się podoba osobiście ta stylistyka.

Popieram Maćka - felga w złoto, bronz, ewentualnie gun metal

demoniszcze - 03-01-2012, 16:25

m6riano napisał/a:
demoniszcze napisał/a:
jest to wersja ze silnikiem 4G63 czyli 2.0 135 KM

z LPG czy niebawem wleci?


LPG napewno nigdy nie wleci!! jakoś daje rade mimo że jestem studentem ;) , jak w trasę to zazwyczaj jedziemy w 2-3 osoby i dzielimy koszty... a po mieście, Toruń do metropolii nie należy ;)

Szprychowe, coś takiego jak OZ Racing??



bardzo fajne... Ale musiałbym dobrać takie żeby zostały te opony na które wydałem majątek ;)

złoto, brąz też super, nie wiem czy nie został bym przy tych moich Enkei, jednak mnie zachodu... Ciekawe czy długo bujałbym się z sprzedażą tych oryginalnych (jedna ma małą ryskę) ? Wszystko zależy od ceny zapewne...

macieekg - 03-01-2012, 16:43

Jak najbardziej ENKEI one mają fajny wzór. W kolorze będą jeszcze bardziej podkreślone.
m6riano - 03-01-2012, 20:19

demoniszcze napisał/a:
LPG napewno nigdy nie wleci!!

Masz dobry silnik do LPG, ale nie namawiam.
ps. Podeśle Miśkowi ten temat to napisze co ma za fele.

Misiek :) - 03-01-2012, 20:31

Witam, gratuluję zakupu auta:)
Ja mam CB włożone w miejsce schowka za skrzynią biegów. Kable mam pod deską. Trzeba było tylko dół (nad nogami) zdjąć.
Nie rzuca się w oczy CB z zewnątrz :)
Co do felg ja bym brał grafitowe :)
Białe są super, ale... ale bardzo szybko się brudzą :/
Ori fele są ponoć pancerne, ja mam je na zimówkach :)
Co do moich felg (są w galerii) to ja kupiłem używane i odmalowałem. Wolałem używane markowe niż nowe chińskie czy inne tanie badziewie.
Jak masz jakieś pytania wal śmiało :)

demoniszcze - 03-01-2012, 21:07

Misiek :) napisał/a:

Ja mam CB włożone w miejsce schowka za skrzynią biegów. Kable mam pod deską. Trzeba było tylko dół (nad nogami) zdjąć.
Nie rzuca się w oczy CB z zewnątrz :)


W miejsce pod radiem tam gdzie jest taka pusta przestrzeń czy w miejsce gdzie jest "stojak" na butelki/kubek do kawy?? Nie masz może fotki obrazującej to miejsce?

pozdro!

Misiek :) - 03-01-2012, 22:13


Taki schowek pod nawiewami, bezpośrednio nad zapalniczką.
Miałem mieć rzeźbiony z klapkąelement,ale kolega od CA nie miał za bardzo czau na zabawy bo zmieniał swoje auto i chciał u siebie coś dłubać.
Trzeba odkręcić cały element, wyjąć i się sam tył schowka, większość kieszeni odczepia

deejay - 03-01-2012, 22:26

Bedziesz pan zadowolony z tego motoru :) Gratuluje zakupu , tj inny świat niż VW :wink: silniki prawie bezobsługowe , zostaje oliwa , paski i w drogę :)
Misiek :) - 03-01-2012, 22:38

deejay napisał/a:
ilniki prawie bezobsługowe

Zajechany strup każdy będzie się psuł, nie ważne czy be em we czy merol czy mitsu. Jak na czas wymieniasz płyny, filtry, rozrząd oraz nie katujesz zimnego silnika to pojeździ. Stara dobra konstrukcja (stara konstrukcja tzn sprawdzona i w miarę nowoczesny osprzęt).

deejay - 03-01-2012, 22:41

Misiek :) napisał/a:
deejay napisał/a:
ilniki prawie bezobsługowe


Zajechany strup każdy będzie się psuł, nie ważne czy be em we czy merol czy mitsu.


Ale my tu mamy niespełna 90 tyś km :)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group