Pajero II - PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ???
Grzegorz 05 - 06-01-2012, 18:10 Temat postu: PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ??? Witam wszystkich mam pytanie czy pajero fl classic 2.8 tdi 3d jest warty swej ceny czyli mam do kupienia właśnie takie pajero z 2000roku od pierwszego właściciela w kraju auto sprowadzone w 2004 do Polski stan blacharki jest b.dobry i technicznie też spoko przebieg 159000 tylko coś jak dla mnie jedzie jak 2.5td. cena 17000pln . Proszę o jakieś sugestie pozdrawiam
wojtekhan - 06-01-2012, 20:13
Cena na pewno kusząca - jeżeli jesteś pewien blacharki, ramy i silnika to ja bym się nie zastanawiał.
Pozdrawiam
Grzegorz 05 - 06-01-2012, 22:12
Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie).
Mirek1275 - 07-01-2012, 01:28
Grzegorz 05 napisał/a: | Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie). |
Jeżeli ma może to Pajero jeszcze blokadę tylnego mostu, klimatyzację, jakiś normalny kolor, nie jest przekładką z anglika i ciężarówką z powiększoną przestrzenią bagażową to zastanów się czy tego właśnie szukasz i podejmij właściwą decyzję bo ona do Ciebie należy.
W listopadzie 2010r. zastanawiałem się nad krótkim i ładnym Pajero 2.5TD z 1993r. SS i RD bez klimy z przebiegiem min. 300000km za 15000pln...
Ciężko jest znaleźć Pajero II w dobrym stanie z dobrym wyposażeniem.
Widziałem w 2010r. wiele szczurów i zawsze cena była za nie mocno wyśrubowana.
Classica możesz porównać bezpośrednio do Pajero II bo to nic innego chyba nie jest.
Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie sprostuje.
Życzę powodzenia w poszukiwaniach.
leśniczy22 - 07-01-2012, 05:51
II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku.
zbyszekm2 - 07-01-2012, 08:54
leśniczy22 napisał/a: | II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku. |
Clasic produkowany był do 2004 roku. W trojce nie ma wcale więcej plastików, A jak się samochód zachowuje na w koleinach zależy nie od ilości drzwi ale od stanu układu kierowniczego, zawieszenia i opon.
Grzegorz 05 - 07-01-2012, 09:05
Witam ponownie dzieki za wszystkie sygestie , ale jeszcze mam jedno pytanko w tym pajero jest zamontowany oryginalnie czujnik ciśnienia doładowania turbiny , jakie mają być w miarę wskazania na 160tyś km , bo mi się wydaje że na tym zegarze w czasie jazdy jak wcisne gaz to chyba daje max 0.7 bara. Czy da się troszeczkę zwiększyć ciśnienie ?
Heilsberg - 07-01-2012, 10:54
0,7 bara to dobre ciśnienie. Przy 0,8 z kawałkiem otwiera się wastegate więc jest OK. Podnieść się da montując najprostszy MBC. Powyżej 1,1 otworzy się zawór bezpieczeństwa. Turbina wytrzymuje dużo, jeden taki ma wywalony zawór bezpieczeństwa i daje 2,0. Nic się nie dzieje. Tylko po co w zwykłej eksploatacji?
Grzegorz 05 - 08-01-2012, 18:26
Witam temat zamykam. Autko fajne ,a odnośnie ciśnienia to był pęknięty wężyk co idzie od turbiny do pompy . teraz to jest samolot chociaż trochę mu brakuje do mojego dawnego classica v6 208km . Pozdrawiam wszystkich
Franek7 - 03-02-2012, 15:40
Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u
jabol66 - 22-02-2012, 20:36
Franek7 napisał/a: | Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM |
3 drzwi miały też 2,8 nie raz widziałem i po 2000 roku też
Rander - 23-02-2012, 20:34
Franek7 napisał/a: | Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u |
A jak odróżnić Classic od II?
W papierach mam Classic, rok 2001. Mam silnik 4M40 (TD 2,8) ale z mechaniczną pompą.
Nadkola metalowe profilowane - bez plastikowych nadkładek.
No i mam SuperSelect.
Franek7 - 25-02-2012, 09:22
Najprawdopodobnie jest to nie rok produkcji a pierwsza rejestracja lub anglik
Sam dla siebie zakupiłbym młodego Pajero Classica powyżej 2000roku z silnikiem 2,8 i skrzynią SS - trzydzwiowy.
Na mobile de, ebay nigdy takiego nie spotkałem.
Flaszka dla Ciebie jak jak mi znajdziesz.
Heilsberg - 25-02-2012, 20:49
Znaleźć nie znajdę ale wiem kto takowego posiada. 3 drzwi, 2,8 i SS. Classic.
|
|
|