To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ???

Grzegorz 05 - 06-01-2012, 18:10
Temat postu: PAJERO II 2.8 TDI CLASSIC WARTY KUPNA ???
Witam wszystkich mam pytanie czy pajero fl classic 2.8 tdi 3d jest warty swej ceny czyli mam do kupienia właśnie takie pajero z 2000roku od pierwszego właściciela w kraju auto sprowadzone w 2004 do Polski stan blacharki jest b.dobry i technicznie też spoko przebieg 159000 tylko coś jak dla mnie jedzie jak 2.5td. cena 17000pln . Proszę o jakieś sugestie pozdrawiam
wojtekhan - 06-01-2012, 20:13

Cena na pewno kusząca - jeżeli jesteś pewien blacharki, ramy i silnika to ja bym się nie zastanawiał.

Pozdrawiam

Grzegorz 05 - 06-01-2012, 22:12

Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie).
Mirek1275 - 07-01-2012, 01:28

Grzegorz 05 napisał/a:
Dzięki Wojtekhan za odpowiedz raczej blacharki jestem pewien, silnik racej na 90% , a napisałem cene bo nie ma za bardzo jak porównać tego classica bo ich prawie nie ma. i dlatego nie wiem czy to dobry wybór bo za 20tyś zł to można III pajero znależć .i jeszce jedno skrzynia ss i wszystko działa .(wogóle nie jeżdzony w terenie).



Jeżeli ma może to Pajero jeszcze blokadę tylnego mostu, klimatyzację, jakiś normalny kolor, nie jest przekładką z anglika i ciężarówką z powiększoną przestrzenią bagażową to zastanów się czy tego właśnie szukasz i podejmij właściwą decyzję bo ona do Ciebie należy. :)
W listopadzie 2010r. zastanawiałem się nad krótkim i ładnym Pajero 2.5TD z 1993r. SS i RD bez klimy z przebiegiem min. 300000km za 15000pln...
Ciężko jest znaleźć Pajero II w dobrym stanie z dobrym wyposażeniem. :cry:
Widziałem w 2010r. wiele szczurów i zawsze cena była za nie mocno wyśrubowana. :evil:
Classica możesz porównać bezpośrednio do Pajero II bo to nic innego chyba nie jest.
Jeżeli się mylę to niech ktoś mnie sprostuje. :mrgreen:
Życzę powodzenia w poszukiwaniach.

leśniczy22 - 07-01-2012, 05:51

II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku.
zbyszekm2 - 07-01-2012, 08:54

leśniczy22 napisał/a:
II z 2000 roku to już jeden z ostatnich egzemplarzy a III już jest bardziej plastikowa. Jeżeli na asfalt to raczej II jeżeli w teren to zdecydowanie II. Pamiętaj jednak, że krótki 3d na koleinach w asfalcie jeździ trochę jak po lodowisku.

:shock: :shock:
Clasic produkowany był do 2004 roku. W trojce nie ma wcale więcej plastików, A jak się samochód zachowuje na w koleinach zależy nie od ilości drzwi ale od stanu układu kierowniczego, zawieszenia i opon.

Grzegorz 05 - 07-01-2012, 09:05

Witam ponownie dzieki za wszystkie sygestie , ale jeszcze mam jedno pytanko w tym pajero jest zamontowany oryginalnie czujnik ciśnienia doładowania turbiny , jakie mają być w miarę wskazania na 160tyś km , bo mi się wydaje że na tym zegarze w czasie jazdy jak wcisne gaz to chyba daje max 0.7 bara. Czy da się troszeczkę zwiększyć ciśnienie ?
Heilsberg - 07-01-2012, 10:54

0,7 bara to dobre ciśnienie. Przy 0,8 z kawałkiem otwiera się wastegate więc jest OK. Podnieść się da montując najprostszy MBC. Powyżej 1,1 otworzy się zawór bezpieczeństwa. Turbina wytrzymuje dużo, jeden taki ma wywalony zawór bezpieczeństwa i daje 2,0. Nic się nie dzieje. Tylko po co w zwykłej eksploatacji?
Grzegorz 05 - 08-01-2012, 18:26

Witam temat zamykam. Autko fajne ,a odnośnie ciśnienia to był pęknięty wężyk co idzie od turbiny do pompy . teraz to jest samolot chociaż trochę mu brakuje do mojego dawnego classica v6 208km :lol: . Pozdrawiam wszystkich
Franek7 - 03-02-2012, 15:40

Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u

jabol66 - 22-02-2012, 20:36

Franek7 napisał/a:
Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM

3 drzwi miały też 2,8 nie raz widziałem i po 2000 roku też

Rander - 23-02-2012, 20:34

Franek7 napisał/a:
Pajero Classic nie występuje w wersji 2,8 tylko 2,5 z mocą 116 kM
( elektroniczna pompa )
Silnik TD. Tdi jest zastrzeżony dla VW i jest to silnik z bezposrednim wtryskiem
Wersja Classic nie miała również Super Select'u


A jak odróżnić Classic od II?

W papierach mam Classic, rok 2001. Mam silnik 4M40 (TD 2,8) ale z mechaniczną pompą.
Nadkola metalowe profilowane - bez plastikowych nadkładek.
No i mam SuperSelect.

Franek7 - 25-02-2012, 09:22

Najprawdopodobnie jest to nie rok produkcji a pierwsza rejestracja lub anglik
Sam dla siebie zakupiłbym młodego Pajero Classica powyżej 2000roku z silnikiem 2,8 i skrzynią SS - trzydzwiowy.
Na mobile de, ebay nigdy takiego nie spotkałem.
Flaszka dla Ciebie jak jak mi znajdziesz.

Heilsberg - 25-02-2012, 20:49

Znaleźć nie znajdę ale wiem kto takowego posiada. 3 drzwi, 2,8 i SS. Classic.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group