To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - Zgubiłem kluczyki z immobilajzerem

zarro - 08-01-2012, 19:21
Temat postu: Zgubiłem kluczyki z immobilajzerem
Witam
Jestem tutaj nowy, i szukam pomocy.
Niedawno zgubiłem kluczyk z immobilajzerem (brak zapasu).
Wcześniej przełożyłem immobilajzer do nowej obudowy, dzięki czemu ostała się końcóweczka i na tej podstawię mogę otworzyc autko.
Pytanie co mam robic? Auto 1,8, 1996 r.
Czy można rozkodowac immobilajzer, bez przeszkód dla późniejszej eksploatacji.
Czy jest jakas inna opcja tzn. zakupienia nowej stacyki itd itp.
Składaniałbym się ku rozkodowaniu. Czy ktoś miał już z tym problem i jak to rozwiązał?
Z góry wielkie dzięki

plecho1 - 08-01-2012, 19:26

Najprościej kupić komplet czyli stacyjkę z kluczami oraz z immobiliserem i komputerem auta lub szukać kogoś kumatego kto ci wyłączy tę blokadę.
zarro - 08-01-2012, 19:31

Właśnie skłaniam się ku temu drugiemu, wyczytałem również że są 2 rodzaje immo, podobno przy jednym można odłączyc, przy drugim nie. Tylko że nie wiem który mam!?
racenty - 09-01-2012, 11:14

Prościej chyba dorobić kluczyk na podstawie zamka i to samo z immo. Popytaj może u kluczników w Twojej miejscowości.
Fragu - 09-01-2012, 13:54

zarro, dorób kluczyk do istniejących zamków, ostatnio to przerabiałem :wink:
zarro - 09-01-2012, 21:36

A co z immo!?
racenty - 09-01-2012, 23:03

Dorób na podstawie odbiornika w stacyjce, tak jak napisał Fragu i ja powyżej.
oktawiusz5 - 23-01-2012, 19:53

jak nie mam pastylek tylko grot to jak można zrobić te immo? co muszę wymienić po zakupie nowego ( używki) kupuje 2 kluczyki i tą czerwoną kostkę zmieniam pastylki i kostkę czerwoną i bedzie działało czy coś jeszcze?
plecho1 - 23-01-2012, 20:25

A z którego roku masz auto? To że masz Carismę, to nie jest precyzyjna informacja, uzupełnij chociaż o rocznik i silnik swój profil. W starszych egzemplarzach pierwszej wersji da się tak zrobić, w nowszych trzeba jeszcze wymieniać komputer silnika.
przemekx303 - 23-01-2012, 20:53

najprościej to się wybrać do kumatego klucznika , jak dorabiałem zapasowy klucz do T4 to brali surówkę , szlifowali grot , potem włożył go do stacyjki podpiął pod kompa , z czytał kod z immo , zaprogramował kluczyk i koniec . A i 350zł skasował :lol:
plecho1 - 23-01-2012, 21:05

Właśnie nie wiadomo jaka to dokładnie Carisma, w starszych można samemu wywalić immo. Bo to w sumie żadne zabezpieczenie jeszcze w starszych autach. Zamiast takiego zabezpieczenia wolałbym sam zrobić odcięcie jakiegoś obwodu silnika i na pewno było by to trudniejsze do przejścia dla dobrze przygotowanego złodzieja na auto które kradnie.
przemekx303 - 23-01-2012, 21:47

samemu to ja immo w polonezie odłączałem ( no takie niby immo :D ) , w cari to nie mam zielonego pojęcia , pewnie jak jest oddzielnie to jakoś w garażu się da , a jak już w ECU to tylko do speca , ale też się da tylko że to trochę kosztuje . Więc wydaje mi się że najpierw lepiej popytać się i dorobić sobie kluczyk lub wykasować immo , niż odrazu całą stacyjkę mieniać z komputerem . A wiadomo że własne patenty najlepsze , taki skobelek dobra sprawa :lol:
plecho1 - 23-01-2012, 21:56

Na forum jest temacik, i podobno do roku 98 da się samemu wywalić.
oktawiusz5 - 23-01-2012, 23:03

rok 98 1,6

[ Dodano: 31-01-2012, 13:19 ]
temat zakończony auto odpaliłem nowy immo box ze stacyjką i kluczykiem i ruszyło, mam na zbyciu jeden komplet do 1,8 GDI + inne http://allegro.pl/show_item.php?item=2092773439



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group