To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Zapalająca sie kontrolka SRS

killshot - 10-01-2012, 18:32
Temat postu: Zapalająca sie kontrolka SRS
Witam wszystkich,
tak jak w temacie, zapala się co jakiś czas i później gaśnie kontrolka SRS i tak w kółko. Może sprawa prosta i błaha ale spytam co ona oznacza zepsutego bądź może coś innego?? Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam

zbyszekm2 - 10-01-2012, 18:38
Temat postu: Re: Zapalająca sie kontrolka SRS
killshot napisał/a:
Witam wszystkich,
tak jak w temacie, zapala się co jakiś czas i później gaśnie kontrolka SRS i tak w kółko. Może sprawa prosta i błaha ale spytam co ona oznacza zepsutego bądź może coś innego?? Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam

Sprawdź połączenia kostek pod siedzeniami przednimi, te żółte i czerwone.

Mrówka - 12-01-2012, 13:17

Problemem może być niedoładowany akumulator.Miewam tak szczególnie zimą jak jeżdże na krótkich odcinkach. Naładuj akumulator lub wymień na nowy ja przez 7 lat jazdy PIII mam już 3 sztukę.

Pozdrawiam

killshot - 11-04-2012, 00:43

Witam,
może późno ale zawsze, problemem była przetarta taśma łącząca poduszkę powietrzna na kierownicy z komputerem... Serwis krzyknął 1150 brutto, kupiłem używkę na Allegro z rozbitka za 50pln + przesyłka.
PS. Dobrze, że auto poszło do następnego "szczęśliwca", nigdy więcej używanego auta terenowego, przez 3 lata włożyłem w niego jakieś 50 tyś. zł. Co prawda super auto do zabawy ale nie za te pieniądze!! Dobrze, że miałem go na firmę i jakieś 40% wydatków wrzucałem w koszta ale tym, którzy kupią III za okazyjną cenę nie mając zaplecza finansowego na jej utrzymanie to tylko współczuję. Powiem krótko, prawdziwa "pojarka" skończyła się na II, reszta to współczesna wydmuszka auta terenowego!!
Dobranoc

siersciunio - 11-04-2012, 18:42

killshot napisał/a:
Witam,
może późno ale zawsze, problemem była przetarta taśma łącząca poduszkę powietrzna na kierownicy z komputerem... Serwis krzyknął 1150 brutto, kupiłem używkę na Allegro z rozbitka za 50pln + przesyłka.
PS. Dobrze, że auto poszło do następnego "szczęśliwca", nigdy więcej używanego auta terenowego, przez 3 lata włożyłem w niego jakieś 50 tyś. zł. Co prawda super auto do zabawy ale nie za te pieniądze!! Dobrze, że miałem go na firmę i jakieś 40% wydatków wrzucałem w koszta ale tym, którzy kupią III za okazyjną cenę nie mając zaplecza finansowego na jej utrzymanie to tylko współczuję. Powiem krótko, prawdziwa "pojarka" skończyła się na II, reszta to współczesna wydmuszka auta terenowego!!
Dobranoc


killshot a wymien na co poszlo to 50 k

killshot - 11-04-2012, 23:37

Było tego tyle, że bym "zaśmiecił" całe forum ale trochę napisze:

Problem ze skrzynią biegów (manual) + rzeczy z nią powiązane (f. vat):
Koło 1 i 2 biegu V78W (MR553395) 965,67 zł
Widełki 1 i 2 biegu V78W (MB919198) 580,92 zł
Synchronizator 2 biegu V78W (MR518268) 761,98 zł
Olej Mobil UBE 1 SHC 75W-90 (511260/60), 5,5l 274,98 zł
Naprawa sk. biegów, wymiana sprzęgła i koła zamachowego 1342 zł.
W sumie za części i za usługę zapłaciłem 3925,53
Koło dwumasow (2355A004) 4450,00 zł
Zestaw sprzęgła (40-06109E) 1530,00 zł

Pompa wtrysków:
1) regeneracja 3400,00 (wytrzymała 9000 km)
2) zakup używanej (działała bez problemów do samego końca) 5500,00

Wymiana tulei zawieszenia, chyba było ich 16 x 200zł/szt + robocizna = ok. 4000 zł. Były tak zapieczone, że samochód stał 3 dni na warsztacie i palniki szły w ruch! Po 2 latach wymieniłem znów 8 szt + robocizna = 2000zł (samochód terenowy a tulejki padały tak naprawdę po sezonie).

Rozszczelniła się chłodnica (za radą użytkowników Pojarek kupiona nowa + chłodnica klimy) ok. 1500zł

Było też wymieniane ale nie pamiętam cen: łożysko (2 razy), nadkole wewnętrzne, amortyzator i pewnie coś jeszcze. Nie wspomnę o częściach amortyzacyjnych, filtry, płyny (co 7,5 tyś. km.), części zawieszenia, opony na zimę ok 700zł/szt i ubezpieczenie OC, AC i NW za 3500zl/ rok.
Wiem, że te ostatnie koszta poniósłbym też w innym aucie ale próbowałem odpowiedzieć jedynie na pytanie kolegi Sierściunia

siersciunio - 12-04-2012, 07:34

wiem ze robimy tu kompletny off topic ale jak nie tu to gdzie;)

a pompe gdzie regenerowales?

killshot - 12-04-2012, 10:13

W Krotoszynie :-X
siersciunio - 12-04-2012, 17:32

killshot napisał/a:
W Krotoszynie :-X


U Wachowiaka tez miałem tam oddać ale się powsztrzymałem problemem był bak i rura wlewowa i pompa dwa razy do naprawy.

teraz czekaja mnie piasty i amory:/



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group