[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Kurde ale klekocze!
Anonymous - 04-12-2006, 09:08 Temat postu: [CA1A 1.3] Kurde ale klekocze! Witam,
Mój Colcik 1.3 Cao po odpaleniu klekocze jak cholera..trwa to może z 2-3minuty do czasu "złapania" temperatury. Zawory wyregulowałem i w ogóle silnik sprawuje się bardzo dobrze. Co więc może być przyczyną? może paliwo? zawór uszkodzony? liczę na Waszą pomoc.
Pod tym linkiem: www.bardo.republika.pl/colt.wav dźwięk po odpaleniu auta nagrany moim fonikiem - sorry za jakość.
Anonymous - 04-12-2006, 09:59
kolega tez ma taki problem TU poczytaj...i posprawdzaj..moze to byc pasek rozrzadu za luźny...
Anonymous - 04-12-2006, 10:37
bear007 napisał/a: | kolega tez ma taki problem TU poczytaj...i posprawdzaj..moze to byc pasek rozrzadu za luźny... | Tamten temat tyczy się czego innego, tutaj jak na rozgrzanym silniku nie klekocze to jest ok. mam ten sam efekt i nic się nie da znim zrobić, zawory regulowane gniazda zaworów ok uszczelniacze zaworowe wymienione. Powiek krótko standart.
Anonymous - 04-12-2006, 10:45
kostuch przeczytaj tamtem uwaznie...
na cieplo tez mu nie klekocze....
KaWu - 06-12-2006, 12:27
bear007, ale kostuch, tez napisal ze na cieplym nie klekocze-czyli ok.
gkrzych, jezeli zawory na cieplo ustawione prawidlowo, to powiedz w jakim stanie jest olej i jaki Na kiepskim/starym oleju tez tak moze byc.
Anonymous - 06-12-2006, 12:33
ok mniejsza o to...
sluchajac Twojego gkrzych ma sie wrazenie ze to nie jest klekot tylko lopot czegos miekkiego..jak wczesniej napisane bylo i w co nie wierzylem- pasek rozrzadu- to taki dzwiek mniej wiecej...posprawdzaj to
Anonymous - 06-12-2006, 13:20
Jak wlaczylem dzwiek, to w pierwszym momencie mialem wrazenie, ze to jakas obudowa nasowa o elementy obrotowe, ale jak mowisz, ze to ustaje po kilku chwilach, to faktycznie nie pozostaje nic, jak posprawdzac paski, moze ktorys luzny...
wojmi1 - 06-12-2006, 15:16
sprawdz tez poduszki pod silnikiem i zwroc uwage na uszczelke pod glowica. Romel sugeruje w podobnym przypadku sprawdzic pasek rozrzadu jak jest slabo naciagniety moze bic o oslone . Poluzowane mocowanie alternatora do korpusu silnika tez podobnie skutkuje. Raz grzebalem w lancerku od kolesia to mial belke pod silnikiem niedokrecona i tez na poczatku stukalo
Anonymous - 06-12-2006, 15:34
dokladnie...uszczelka, pasek i sprawdzilbym kolektor wydechowy...
mialem taki przypadek kiedys ze pekniety kolektor halasowal-to tak przy okazji bo w 1.3 12V to czesta usterka..
Anonymous - 24-01-2007, 22:53
bear007 miałeś rację. Klekotał pasek rozrządu - był luźny. Nie wiem jednak co było przyczyną że zrobił się luźny po 10kkm od wymiany. Mechanik wymienił i pasek i napinacz i zrobiło się cicho.
|
|
|