To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Kurde ale klekocze!

Anonymous - 04-12-2006, 09:08
Temat postu: [CA1A 1.3] Kurde ale klekocze!
Witam,
Mój Colcik 1.3 Cao po odpaleniu klekocze jak cholera..trwa to może z 2-3minuty do czasu "złapania" temperatury. Zawory wyregulowałem i w ogóle silnik sprawuje się bardzo dobrze. Co więc może być przyczyną? może paliwo? zawór uszkodzony? liczę na Waszą pomoc.
Pod tym linkiem: www.bardo.republika.pl/colt.wav dźwięk po odpaleniu auta nagrany moim fonikiem - sorry za jakość.

Anonymous - 04-12-2006, 09:59

kolega tez ma taki problem TU poczytaj...i posprawdzaj..moze to byc pasek rozrzadu za luźny...
Anonymous - 04-12-2006, 10:37

bear007 napisał/a:
kolega tez ma taki problem TU poczytaj...i posprawdzaj..moze to byc pasek rozrzadu za luźny...
Tamten temat tyczy się czego innego, tutaj jak na rozgrzanym silniku nie klekocze to jest ok. mam ten sam efekt i nic się nie da znim zrobić, zawory regulowane gniazda zaworów ok uszczelniacze zaworowe wymienione. Powiek krótko standart.
Anonymous - 04-12-2006, 10:45

kostuch przeczytaj tamtem uwaznie...

na cieplo tez mu nie klekocze....

KaWu - 06-12-2006, 12:27

bear007, ale kostuch, tez napisal ze na cieplym nie klekocze-czyli ok.

gkrzych, jezeli zawory na cieplo ustawione prawidlowo, to powiedz w jakim stanie jest olej i jaki :?: Na kiepskim/starym oleju tez tak moze byc.

Anonymous - 06-12-2006, 12:33

ok mniejsza o to...
sluchajac Twojego gkrzych ma sie wrazenie ze to nie jest klekot tylko lopot czegos miekkiego..jak wczesniej napisane bylo i w co nie wierzylem- pasek rozrzadu- to taki dzwiek mniej wiecej...posprawdzaj to

Anonymous - 06-12-2006, 13:20

Jak wlaczylem dzwiek, to w pierwszym momencie mialem wrazenie, ze to jakas obudowa nasowa o elementy obrotowe, ale jak mowisz, ze to ustaje po kilku chwilach, to faktycznie nie pozostaje nic, jak posprawdzac paski, moze ktorys luzny...
wojmi1 - 06-12-2006, 15:16

sprawdz tez poduszki pod silnikiem i zwroc uwage na uszczelke pod glowica. Romel sugeruje w podobnym przypadku sprawdzic pasek rozrzadu jak jest slabo naciagniety moze bic o oslone . Poluzowane mocowanie alternatora do korpusu silnika tez podobnie skutkuje. Raz grzebalem w lancerku od kolesia to mial belke pod silnikiem niedokrecona i tez na poczatku stukalo
Anonymous - 06-12-2006, 15:34

dokladnie...uszczelka, pasek i sprawdzilbym kolektor wydechowy...
mialem taki przypadek kiedys ze pekniety kolektor halasowal-to tak przy okazji bo w 1.3 12V to czesta usterka..

Anonymous - 24-01-2007, 22:53

bear007 miałeś rację. Klekotał pasek rozrządu - był luźny. Nie wiem jednak co było przyczyną że zrobił się luźny po 10kkm od wymiany. Mechanik wymienił i pasek i napinacz i zrobiło się cicho.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group