To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Bład 12 i 56

Das - 20-01-2012, 20:46
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Bład 12 i 56
Witam was drodzy mitsumaniacy. Znowu ostatnio po trasie około 30 kilometrów czułem lekkie szarpniecia co jakis czas. Postanowiłem podłączyć spinacz i moim oczom ukazał sie najpierw bład 12 i myślałem że na tym koniel ale jednak 56 znów wystąpił. Nie wiem co robic ten GDi mnie poprosrtu załamuje. Nagrzany faluje i nie trzyma dobrze obrotów. Prosił bym o pomoc bo przy 56 wymieniłem filterek na wejściu w pompie filtr paliwa pod maska reset też nie pomógł. I myśle że będe musiał podjechać do Bartka z forum bo nie radze sobie juz samemu. Jednak jestem uczniem zostalo mi jeszcze 3 miesiące szkoły i nie mam narazie piniędzy na poważniejsze wydatki z Tym samochodem. Jeśli ktoś z forum był by zainteresowany kupnem prosze o kontakt ze mna na PW
Bizi78 - 20-01-2012, 21:05

Najlepiej umieść ogłoszenie w dziale sprzedam, bo zaraz dostaniesz ostrzeżenie od moda lub admina [-X .
Oczywiście zamieść ogłoszenie po spełnieniu wszystkich warunków.

Saqu - 20-01-2012, 21:35

może lepiej np kabelek i wyregulować ciśnienie na pompie?
Das - 20-01-2012, 23:32

jak to wyregulować??
xluki - 18-02-2012, 15:23

Regulacja ciśnienia paliwa może pomóc, no chyba, że pompa już niedomaga. U mnie na piątym biegu przy około 2000obr/min było czuć delikatne szarpanie. Po regulacji nie zaobserwowałem tego zjawiska.

W tym temacie jest to ładnie opisane http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=45213

PS. Jeśli miałbyś jakieś pytania, chętnie pomogę.

Das - 18-02-2012, 15:37

No dzis właśnie tak zrobiłem ustawiłem na voltomierzu 3,1 na jałowym i problem dalej wystepuje.
Saqu - 18-02-2012, 16:02

jak się bawić to się bawić na evoscanie, voltomierze nie do końca są dokładne, takie z marketów szczególnie. Chyba, że masz pro miernik, to inna sprawa wtedy..
Das - 18-02-2012, 16:09

No za ten voltomierz 50 zł zapłaciłem czyli taki przecietny jest. Ale nie przy maksymalnym wyregulowaniu dochodziło do 4 volt. Myśle jeszcze ze świecami sie pomeczyc chociaz ich wymiana tez do tanich sie nie zalicza i nie wiadomo czy to załatwi probelm.
Saqu - 18-02-2012, 17:13

w okolicy nikt nie ma evoscana?
Das - 18-02-2012, 18:07

Byłem pytałem Nie mają niektórzy mechanicy pytali sie mnie a co to jest:D
Saqu - 18-02-2012, 19:41

nie no nie o mechaników mi chodziło, bo to tak właśnie jest...
tylko na regionalnym forum zapytaj, czy ktoś z kolegów nie ma evoscana

Das - 18-02-2012, 19:54

A co dokładniej pokaze evoscan??
xluki - 18-02-2012, 20:51

Świece nie są takie drogie, ja płaciłem 120zł za 4 sztuki NGK IZFR6B. Filtr paliwa wymieniałeś?
Das - 19-02-2012, 00:35

Wymieniłem:) i filterki te małe na wejsciu do pompy też:)
xluki - 19-02-2012, 11:12

Jeszcze na Twoim miejscu sprawdziłbym fajkocewki. U mnie jak padła jedna to auto szarpało co jakiś czas, szczególnie na rozgrzanym silniku.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group