To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Archiwum - carisma 1.8 GDI 2000r. Łódź

redaxe00 - 24-01-2012, 10:35
Temat postu: carisma 1.8 GDI 2000r. Łódź
Witam.
Planuję jutro jechać po auto do Łodzi tyle, że mam kawałek, bom z Wrocławia:)
Jeśli mielibyście jakieś uwagi to bardzo bym, prosił. A może jest ktoś z Łodzi, kto już to auto widział albo mógłby zobaczyć i ocenić na żywo.
Niestety nie jestem mechanikiem i jadę bez niego. Wiem mniej więcej na co zwrócić uwagę, auto wygląda na zadbane. O wadach już Pan z komisu mnie poinformował, więc chyba nic nie ukrywa (alarm się załącza, więc wyciągnęli bezpiecznik) centralny działa tylko z drzwi. Auto stało podobno z miesiąc, więc nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę, oprócz może zastanych klocków hamulcowych.
lany mobile 1 10W40
nie ma falujących obrotów
link do aukcji:

http://otomoto.pl/mitsubi...-C22601134.html

dzięki

Brion - 24-01-2012, 11:08

Pewne jest to że raczej nie ma tych 165 tyś przebiegu sądząc po kierownicy i tej "gałce" od skrzyni ... i cari po lifcie za 7500zł jak dla mnie bardzo podejrzane bo to komis.
redaxe00 - 24-01-2012, 11:28

no akurat przebieg to może być kręcony, ale jak prawie w każdym aucie na sprzedaż, więc tym się nie sugeruję jakoś specjalnie,
poza tym boczki i podłokietniki wyglądają ok, gałki od klimy też jakoś nie wytarte....

Chooper - 24-01-2012, 13:41

redaxe00,
byłem tam dzisiaj na miejscu, bo załatwiałem sprawę w pobliżu. Auta nie było na placu, jeśli na stałe stało przy bramie co wynika ze zdjęć, to pojechało gdzieś na przejażdżkę, więc znaki typu "zardzewiałe tarcze" znikną. Jeśli już się zapowiedziałeś na jutro w tym komisie, nie zdziwiłbym się, gdyby auto stało umyte i wysprzątane.

P.S. moja przy 225 tys przebiegu nie miała tak wytyranej kierownicy i drążka biegów. Na duży przebieg może wskazywać też zniszczony podłokietnik, który widać na foto.