Nasze nieMiśki ;-) - Coś innego i jush
Starscream - 28-01-2012, 15:32 Temat postu: Coś innego i jush Hejka wszystkim, tak oglądam i oglądam, więc i ja się pochwalę Ale zamiast obrazków, wrzucę kilka linków na YT, tylko beż śmiania się z mła
http://www.youtube.com/wa...=6&feature=plcp
http://www.youtube.com/wa...=2&feature=plcp
http://www.youtube.com/wa...=1&feature=plcp
radek79 - 28-01-2012, 17:00
miałem okazję kiedyś pojeździć calibrą turbo ,muszę przy znać że nieźle to zapierniczało ,ale widzę że ty włożyłeś tam 2,5lub 3.0
Starscream - 28-01-2012, 18:55
tam jest 3.0 z Omegi, po kilku modach, do założenia czekają jeszcze dwie turbinki z VW 1.8 Turbo, więc słaba raczej nie będzie..
Mario - 28-01-2012, 19:19
Mi tam się zawsze podobały calibry, (tzn. jedynie w oryginale)
Auto miało bardzo nowoczesną bryłę patrząc na to kiedy zaczęto produkcję.
Starscream - 28-01-2012, 19:41
MaRIo_ napisał/a: | Mi tam się zawsze podobały calibry, (tzn. jedynie w oryginale)
|
miło to usłyszeć, zwłaszcza, że ten samochód ma opinię, jaką ma, choć już ich resztki zostały.. Moja z zewnątrz będzie czysta seria, jedynie niski zawias i ładna felga
Mario - 28-01-2012, 20:04
Starscream napisał/a: | Moja z zewnątrz będzie czysta seria, jedynie niski zawias i ładna felga |
i to jest moim zdaniem jedyna właściwa droga
edit : A i mógłbyś skrobnąć jakiś opis i kilka zdjęć
Starscream - 28-01-2012, 20:24
dosłownie przed 19 skończyłem malować ją podkładem-więc coraz bliżej ukończenia-co do opisu i fotek, to proszę bardzo za chwil kilka będzie
Starscream - 28-01-2012, 20:38
A zatem moja przygoda z tym samochodem zaczęła się jakieś 16 lat temu, kiedy to zobaczyłem plakat z nią i się zakochałem, bardzo długo czekałem na nią, bo nie zawsze życie układało się tak, jakbym tego chciał, ale udało się w końcu i zakupiłem zieloną Calibrę, 1995 rok, po lifcie, z pełną elektryką, klimą, ogólnie zadbaną i z niewielką ilością rdzy-akurat to po jej rozebraniu bardzo szybko się zweryfikowało-prace trwają już dwa lata i są na ukończeniu, na wiosnę wyjedzie-autko było w wersji silnikowej "żaglówka" czyli 2.0 8V, 115KM, co raczej nie było rewelacją i po kilku namysłach wybór padł na silnik z Omegi, X30XE-czyli 3.0 V6, 211KM w serii-tu akurat już dość znacznie poprawionej, współpracującej z ECU Masterem DET'em 3, co w niedalekiej przyszłości będzie sterowało dwiema K-04 z Passatów 1.8 Turbo. Ale to na nast. zimę projekt, teraz będzie się toczyła jako wolnossąca jednostka. Wiem, wiem nudzę-ale już się poprawiam i wrzucam kilka fotek co i jak;)

Przepraszam za lekki "chaos" w poście, ale tak na szybko skończone
Mario - 28-01-2012, 22:21
Na prawdę fajny projekt
Powodzenia w jak najszybszym ukończeniu.
A tak zastanowić się to faktycznie już prawie nie widać tych opli na ulicach.
robertdg - 29-01-2012, 14:59
4x4 będzie
Z ta blacharką błotnika, to nie lepiej było pociągnąć łączenie pod tylną boczną szybe, spawy przy drzwiach schować we wnęce
Starscream - 29-01-2012, 19:54
robertdg, Byłoby lepiej, ale nie jestm blacharzem i wpadłem na to dopiero po wszystkim. Jak będzie nie tak, to zdejmę całe tylne poszycie i wstawię nowy panel. 4x4 będzie, ale dopiero na następną zimę, kiedy po maską zagoszczą obie turbiny
6aszter - 14-02-2012, 10:21
niezły projekt, jedna z nielicznych calibr która się ostała w niezłym stanie, życzę powodzenia z dalszą realizacją planów
Barciech - 08-03-2012, 17:03
fajna cali i idzie nieźle
Torp12 - 02-11-2012, 17:48
Temat umarł?
|
|
|