To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Nasze Miśki - ZIELONA SIGMA EXE 12V

GóR3K - 29-01-2012, 18:42
Temat postu: ZIELONA SIGMA EXE 12V
Witam wszystkich posiadaczy miśków :)
Po miesiącu od sprzedaży civica VII Gen szukałem czegoś ciekawego,
aż przez przypadek zobaczyłem ogłoszenie z szarą sigma z Lublina.
Pojechałem ,obejrzałem i się zakochałem lecz sztuka z Lublina była w stanie agonalnym.
Nie poddałem się i rozpocząłem poszukiwania u naszych sąsiadów ,poszukiwania trwały miesiąc,dzień w dzień mobile.de i autoscout24.de i znalazłem wymarzone autko we Flensburgu pod granicą z Danią ,kawał drogi ale nie żałuję.
I w taki oto sposób kolejne mitsu trafiło do mojej stajni.

Auto sprowadzone 27-01-2012 :)









Silniczek 3.0 v6 12v wersja EXE skrzynia manual chodzi że aż miło :)
2x airbag , klima z ekranikiem.
autko stoi na wymianach świeczek kabli zapłonowych, rozrządu ,oleju, filtrów , klocków czyli robię full serwis :twisted: :twisted:
montaż gazu sekwencji STAG'a na wtryskach HANA .


sezon 2012



















sezon 2013







Jogurt - 29-01-2012, 20:03

prezentuje się łądnie. taka Sigma to już youngtimer pełną gębą
deejay - 29-01-2012, 20:08

GóR3K napisał/a:
autko stoi na wymianach świeczek kabli zapłonowych, rozrządu ,oleju, filtrów , klocków czyli robię full serwis


I to mie sie podoba na dzień dobry full serwis i masz spokój :wink:

Gratuluje nowego potwora , bezawaryjności zyczę .

zbyszek05 - 29-01-2012, 20:57

Ja też się cieszę ze ty się cieszysz...pozdrawiam i dbaj o auto to nie zawiedzie
Hugo - 29-01-2012, 21:20

Nigdy nie miałem Sigmy i nie wiem czemu jak ją ujrzałem to mi serce zakołatało. Przepiękna, dostojna limuzyna z początku lat 90. Oby się spisywała. Naprawde mi się podoba, a design wnętrza w nich to mistrzostwo świata (linie deski rozdzielczej), do których nie ma startu żadne inne popularne auto.
GóR3K - 30-01-2012, 10:18

dziękować :mrgreen:
rosomak1983 - 30-01-2012, 12:00

Hugo napisał/a:
Przepiękna, dostojna limuzyna z początku lat 90.

dokładnie jesli chodzi o segment to najpiekniejsze z zewnatrz autko :D
Hugo napisał/a:
a design wnętrza w nich to mistrzostwo świata (linie deski rozdzielczej),

własnie tutaj mam zgoła odmienne zdanie, o ile z zewnatrz jest rewelacja to w srodku mi sie totalnie nie widzi... kierownica jakies niby drewna te boczki sróra jakas szara :roll:
Pewnie miałbym sigme :P gdyby nie fakt tego srodka jak i słabej blachy... Ogólnie honda w modelu legend z tych lat jest duzo solidniejsza. A porównanie mam bo kiedys juz mierzyłem sie z zakupem sigmy i ogladłem na zywo :P :P :P
Choc niewiem gdybym znalazł białego sedana, 24V manual i do tego 4x4 (ponoc były) to pewnie bym sie skusił.
Suma sumarum auto wyjatkowe!!! gratuluje.

Torp12 - 30-01-2012, 13:27

[quote="rosomak1983Choc niewiem gdybym znalazł białego sedana, 24V manual i do tego 4x4 (ponoc były) to pewnie bym sie skusił.
[/quote]

No a ja czytalem ze 4x4 to tylko w automacie i to takie rodzynki ze ło matko :]

Generalnie sigma piekna! Jakies plany? Czy zostaje oryginal?

GóR3K - 30-01-2012, 16:11

takie foto na szybko robione kalkulatorem więc sory za jakość przed wymianą opon na zimówki :)


lukasz12 - 31-01-2012, 11:49

Witamy w gronie posiadaczy (zielonych 12V EXE) i fajnie byłoby jakbyśmy się mieli okazję spotkać na zlotach ;)
Co to samochodu to wygląda całkiem w porządku, na pewno będzie wymagał trochę opieki, ale jak silnik, skrzynia i karoseria są w porządku to posłuży długo, a za opiekę odwdzięczy się niezawodnością i przyjemnością z jazdy :)
Co to różnic wersji EXE - to jest taka ciut lepiej wyposażona 12V - miała w standardzie alusy, 2 poduszki powietrzne oraz skórzaną gałkę od zmiany biegów oraz tempomat w przypadku wersji z automatem.
A jeśli chodzi o AWD (4x4) - taka wersja była oferowana TYLKO w JAPONII. Niestety, napęd był dostępny tylko w japońskich wersjach - z silnikami 2.5 (silnik ten co w Galancie E88A) oraz 3.0. Jest to trochę dziwne ponieważ układ napędowy z E88A jest właściwie taki sam jak w Sigmach (skrzynia W5M33), jakkolwiek uważam że po prostu Sigma miała być dostojną limuzyną zatem automat był czyś oczywistym, dlatego nie oferowano wersji AWD z manualem.
Tutaj jest przedstawiony taki egzemplarz:

http://staryjaponiec.blox...30R-SE-4WD.html

wojtas - 31-01-2012, 12:45

Gratuluję odważnego wyboru. Oby misiek służył Tobie jak najdłużej.

rosomak1983 napisał/a:
gdyby nie fakt tego srodka


To raczej kwestia gustu. :wink:



rosomak1983 napisał/a:
jak i słabej blachy...


Patrząc z perspektywy lat, to sigma wcale źle nie wypada w kwestji odporności blach na korozję.

zbyszek05 - 31-01-2012, 13:18

tapicerka skórzana w sigmach jest jeszcze czarna i kremowa - szarą widuje się przeważnie co nie znaczy że jest brzydka - zreszto ona nie jest szara ...to szara oliwka
rosomak1983 - 31-01-2012, 15:03

wojtas021180 napisał/a:
Patrząc z perspektywy lat, to sigma wcale źle nie wypada w kwestji odporności blach na korozję.

nie wiem czy tak we wszystkich ale w jednej widziałem ze kielichy gnija zupełnie jak w ExxA

wojtas - 31-01-2012, 15:17

Zgadza się, ale to akurat zależy. Nie każdy egzemplarz posiada skorodowane kielichy. Wystarczy odpowiednio zadbać o newralgiczne miejsca by powstrzymać ten proces. Chcę tylko podkreślić, że jak na auta dwudziestoletnie to nie jest źle.
Tomek - 31-01-2012, 15:36

rosomak1983 napisał/a:
ExxA


chyba EAxx



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group