Nasze Miśki - ZIELONA SIGMA EXE 12V 
						
												 GóR3K - 29-01-2012, 18:42 Temat postu: ZIELONA SIGMA EXE 12V Witam wszystkich posiadaczy miśków   
 
Po miesiącu od sprzedaży civica VII Gen szukałem czegoś ciekawego,
 
aż przez przypadek zobaczyłem ogłoszenie z szarą sigma z Lublina.
 
Pojechałem ,obejrzałem i się zakochałem lecz sztuka z Lublina była w stanie agonalnym.
 
Nie poddałem się i rozpocząłem poszukiwania u naszych sąsiadów ,poszukiwania trwały miesiąc,dzień w dzień mobile.de i autoscout24.de i znalazłem wymarzone autko we Flensburgu pod granicą z Danią ,kawał drogi ale nie żałuję.
 
I w taki oto sposób kolejne mitsu trafiło do mojej stajni.
 
 
Auto sprowadzone 27-01-2012   
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
  
 
 
Silniczek 3.0 v6 12v wersja EXE skrzynia manual chodzi że aż miło   
 
2x airbag , klima z ekranikiem.
 
autko stoi na wymianach świeczek kabli zapłonowych, rozrządu ,oleju, filtrów , klocków  czyli robię full serwis         
 
montaż gazu sekwencji STAG'a na wtryskach HANA .
 
 
 
sezon 2012 
 
 
 
 
 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
sezon 2013 
 
 
  
 
  
 
  
 
  
 
  
 
 
												 Jogurt - 29-01-2012, 20:03
  prezentuje się łądnie. taka Sigma to już youngtimer pełną gębą
												 deejay - 29-01-2012, 20:08
 
  	  | GóR3K napisał/a: | 	 		  | autko stoi na wymianach świeczek kabli zapłonowych, rozrządu ,oleju, filtrów , klocków czyli robię full serwis   | 	  
 
 
I to mie sie podoba na dzień dobry full serwis i masz spokój     
 
 
Gratuluje nowego potwora  , bezawaryjności zyczę .
												 zbyszek05 - 29-01-2012, 20:57
  Ja też się cieszę ze ty się cieszysz...pozdrawiam i dbaj o auto to nie zawiedzie
												 Hugo - 29-01-2012, 21:20
  Nigdy nie miałem Sigmy i nie wiem czemu jak ją ujrzałem to mi serce zakołatało. Przepiękna, dostojna limuzyna z początku lat 90. Oby się spisywała. Naprawde mi się podoba, a design wnętrza w nich to mistrzostwo świata (linie deski rozdzielczej), do których nie ma startu żadne inne popularne auto.
												 GóR3K - 30-01-2012, 10:18
  dziękować   
												 rosomak1983 - 30-01-2012, 12:00
 
  	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | Przepiękna, dostojna limuzyna z początku lat 90. | 	  
 
dokładnie jesli chodzi o segment to najpiekniejsze z zewnatrz autko     
 
 	  | Hugo napisał/a: | 	 		  | a design wnętrza w nich to mistrzostwo świata (linie deski rozdzielczej), | 	  
 
własnie tutaj mam zgoła odmienne zdanie, o ile z zewnatrz jest rewelacja to w srodku mi sie totalnie nie widzi... kierownica jakies niby drewna te boczki  sróra jakas szara    
 
Pewnie miałbym sigme      gdyby nie fakt tego srodka jak i słabej blachy... Ogólnie honda w modelu legend z tych lat jest duzo solidniejsza. A porównanie mam bo kiedys juz mierzyłem sie z zakupem sigmy i ogladłem na zywo            
 
Choc niewiem gdybym znalazł białego sedana, 24V manual i do tego 4x4 (ponoc były) to pewnie bym sie skusił.
 
Suma sumarum auto wyjatkowe!!! gratuluje.
												 Torp12 - 30-01-2012, 13:27
  [quote="rosomak1983Choc niewiem gdybym znalazł białego sedana, 24V manual i do tego 4x4 (ponoc były) to pewnie bym sie skusił.
 
[/quote]
 
 
No a ja czytalem ze 4x4 to tylko w automacie i to takie rodzynki ze ło matko :]
 
 
Generalnie sigma piekna! Jakies plany? Czy zostaje oryginal?
												 GóR3K - 30-01-2012, 16:11
  takie foto na szybko robione kalkulatorem więc sory za jakość przed wymianą opon na zimówki   
 
 
 
												 lukasz12 - 31-01-2012, 11:49
  Witamy w gronie posiadaczy (zielonych 12V EXE) i fajnie byłoby jakbyśmy się mieli okazję spotkać na zlotach   
 
Co to samochodu to wygląda całkiem w porządku, na pewno będzie wymagał trochę opieki, ale jak silnik, skrzynia i karoseria są w porządku to posłuży długo, a za opiekę odwdzięczy się niezawodnością i przyjemnością z jazdy   
 
Co to różnic wersji EXE - to jest taka ciut lepiej wyposażona 12V - miała w standardzie alusy, 2 poduszki powietrzne oraz skórzaną gałkę od zmiany biegów oraz tempomat w przypadku wersji z automatem. 
 
A jeśli chodzi o AWD (4x4) - taka wersja była oferowana TYLKO w JAPONII. Niestety, napęd był dostępny tylko w japońskich wersjach - z silnikami 2.5 (silnik ten co w Galancie E88A) oraz 3.0. Jest to trochę dziwne ponieważ układ napędowy z E88A jest właściwie taki sam jak w Sigmach (skrzynia W5M33), jakkolwiek uważam że po prostu Sigma miała być dostojną limuzyną zatem automat był czyś oczywistym, dlatego nie oferowano wersji AWD z manualem. 
 
Tutaj jest przedstawiony taki egzemplarz:
 
 
http://staryjaponiec.blox...30R-SE-4WD.html
												 wojtas - 31-01-2012, 12:45
  Gratuluję odważnego wyboru. Oby misiek służył Tobie jak najdłużej. 
 
 
 	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | gdyby nie fakt tego srodka  | 	  
 
 
To raczej kwestia gustu.     
 
 
 
 
 
 	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | jak i słabej blachy...  | 	  
 
 
Patrząc z perspektywy lat, to sigma wcale źle nie wypada w kwestji odporności blach na korozję.
												 zbyszek05 - 31-01-2012, 13:18
  tapicerka skórzana w sigmach jest jeszcze czarna i kremowa - szarą widuje się przeważnie co nie znaczy że jest brzydka - zreszto ona nie jest szara ...to szara oliwka
												 rosomak1983 - 31-01-2012, 15:03
 
  	  | wojtas021180 napisał/a: | 	 		  | Patrząc z perspektywy lat, to sigma wcale źle nie wypada w kwestji odporności blach na korozję. | 	  
 
nie wiem czy tak we wszystkich ale w jednej widziałem ze kielichy gnija zupełnie jak w ExxA
												 wojtas - 31-01-2012, 15:17
  Zgadza się, ale to akurat zależy. Nie każdy egzemplarz posiada skorodowane kielichy. Wystarczy odpowiednio zadbać o newralgiczne miejsca by powstrzymać ten proces. Chcę tylko podkreślić, że jak na auta dwudziestoletnie to nie jest  źle.
												 Tomek - 31-01-2012, 15:36
 
  	  | rosomak1983 napisał/a: | 	 		  | ExxA | 	  
 
 
chyba EAxx
												 
					 | 
				 
				
  |  
			 
		 |