Archiwum - [Cari 1.6] Carisma 1.6 16V *AVANCE*
Luke - 30-01-2012, 20:54 Temat postu: [Cari 1.6] Carisma 1.6 16V *AVANCE* Witam
Szukam autka w okolicach 10k, w oko wpadła mi taka Carisma:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C22595350.html
Prosiłbym o spojrzenie na fotki fachowym okiem i napisanie, czy wygląda ok
alternatywnie jest jeszcze:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C22350793.html
Z góry dziękuję za opinie
lapass - 31-01-2012, 22:03
W srebrnej przedni lewy błotnik jest jakoś nie bardzo równo zamontowany i wydaje mi się, że ma inny odcień, niż reszta.
W tej zielonej jest strasznie zniszczony fotel kierowcy: siedzisko wygląda na poprzepalane petami i ma rozpruty bok oparcia. Trochę mocno zniszczony na taki wiek/przebieg...
Morfi - 31-01-2012, 23:23
Ta 1nie ma tez orginalnego radia wiec traci się na funkcjach komputera.
Luke - 01-02-2012, 23:00
To jeszcze 3 oferty:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C22674857.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C22181029.html
http://otomoto.pl/mitsubi...-C22730310.html
na zakupy pojadę ze znajomym mechanikiem z komputerem, z tego co czytałem to w 1.8 GDI trzeba sprawdzić ciśnienie na pompie WC - na coś jeszcze zwrócić uwagę ?
Co do radia - jest jakiś sposób na "dorobienie" brakującego przycisku disp ? Da się jakoś wpiąć w kostkę ? I tak chciałbym wymienić radio na coś odczytujące flash (usb / sd), więc brak oryginalnego nie robi mi różnicy.
Morfi - 01-02-2012, 23:10
Luke, pamietaj, ze do GDI nie wstawisz gazu a tak pozatym jest duzo lepsze od 1.6
Zwróć uwagę.
Na falowanie obrotów i na jakim paliwie jeżdziła oraz jaki olej byl wlany.
plecho1 - 01-02-2012, 23:34
Tu jest temat o sterowaniu kompem bez oryginalnego radia:
http://forum.mitsumaniaki...ginalnego+radia
Ale w Carismie jest tak mało funkcji, że i tak przeważnie używa się średniego spalania.
A tu masz o kompie i o diagnostyce głównie GDI:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568
ale do 1.6 ten kabel i soft też pasuje.
Kabel to koszt max 50zł.
volve - 02-02-2012, 10:56
Luke napisał/a: | Co do radia - jest jakiś sposób na "dorobienie" brakującego przycisku disp ? |
Powoli się zabieram za przerobienie tego tematu. Wiedzę teoretyczną już mam, pora na testy, może w ten weekend
PatricoWroc - 02-02-2012, 11:25
Luke napisał/a: | Powoli się zabieram za przerobienie tego tematu. Wiedzę teoretyczną już mam, pora na testy, może w ten weekend |
Jakby co daj znać co i jak, bo ja też się zbieram ale po prostu boje się, że to spieprze.
miiirek - 02-02-2012, 15:10
Nie jestem specjalistą, ale druga sprawia wrażenie, jakby każdy element miał inny kolor. Zwłaszcza lewy przedni błotnik. Zresztą nie jestem pewien, czy listwy na bocznych drzwiach nie powinny być w tej wersji czarne.
W trzeciej z kolei nie podoba mi się przebieg. W opisie na samej górze podany jest 120 000, tak też jest na zdjęciu licznika, a w opisie samochodu własciciel podaje, że samochód przejechał 188 000.... Jak dla mnie coś tu nie gra....
P.S.
Osobiście polecam silnik GDI. Jeżdżę takim autkiem od października i jak na razie wszystko działa prawidłowo. I na razie nie ma problemu z zapaleniem rano w temperaturze -20 st:-)
Udanego zakupu.
Luke - 03-02-2012, 20:18
dzięki za wszystkie informacje, z tego co wyczytałem w wątku o GDI to:
- odpalam silnik, czekam aż się rozgrzeje - powinien zejść gdzieś do 700 obr/min i nie falować za bardzo
- przejechać kilka kilometrów na średnich wysokich obrotach, sprawdzić czy na rozgrzanym nie faluje na światłach
- na postoju 3 minuty przy 2k obrotów
pompa WC w trakcie jazdy powinna mieć ok 5MPa niezależnie od obrotów, "5A.Lrn A/F B/B1" / "Fuel Trim Mid" poniżej +8, powyżej -5
oba autka rocznik 2000+ więc po lifcie, znajomy mechanik będzie, optymistycznie zakładam że jak coś będzie nie tak mechanicznie albo blacharsko to zauważy nie wiem niestety na ile zna się na GDI - stąd moje pytania
[ Dodano: 04-02-2012, 14:11 ]
i kupione - niebieska z 2000, 2003 ktoś mi zabrał prosto sprzed nosa - ale też fajnie ciągnie
dzięki za pomoc, mam nadzieję że będę zadowolony
|
|
|