To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero II - zdejmowanie budy z ramy

jabol66 - 30-01-2012, 22:13
Temat postu: zdejmowanie budy z ramy
Mam pytanie bo chciałbym sobie zrobić porządny remont autka, które idzie w błoto, zmieniam silnik i mam do zrobienia i hamulce i rame do pospawania bo tył już trochę jest jedzony, i tu pojawia się moje pytanie czy ktoś zdejmował (napewno ale czy się przyzna) budę z ramy. Bo będzie mi łatwo wymienić silnik i skrzynie wtedy a i naprawić wszystko będzie można i nowe przewody hamulcowe i paliwowe puścić. Napiszcie czy coś jeszcze oprócz
*8 śrub mocujących bude
*przewody od klimy i nagrzewnicy
*rura od baku
*przewody hamulcowe
*obudowa od wentylatora wiskozy
*trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej
*kolumnę kierowniczą
*linke sprzęgła
*lewarki biegów
*podciśnienia od przedniego mostu
Czekam na info czy o czymś zapomniałem i wogóle ile się to robi czy można natrafić na jakiś zonk. dodam 2,5 diesel krótki SS manual będzie automat

rico.1 - 30-01-2012, 22:49

jabol66 napisał/a:
*obudowa od wentylatora wiskozy
+węże do chłodnicy
jabol66 napisał/a:
*trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej
+elektryka z tyłu i na reduktor
*hamulec ręczny
*linkę prędkościomierza
*linka gazu
*zbiorniczek wspomagania
Śruby buda/rama to największa zabawa z powodu korozji.
Ja jak robiłem remoncik to silnik wyfrunął w górę, a skrzynia z reduktorem w dół, buda została na ramie - przynajmniej mogłem to sobie przestawiać bez problemów. :p

jabol66 - 31-01-2012, 08:52

rico.1 napisał/a:
jabol66 napisał/a:
*obudowa od wentylatora wiskozy
+węże do chłodnicy
jabol66 napisał/a:
*trochę elektryki jest 2,5 diesel to chyba najmniej
+elektryka z tyłu i na reduktor
*hamulec ręczny
*linkę prędkościomierza
*linka gazu
*zbiorniczek wspomagania
Śruby buda/rama to największa zabawa z powodu korozji.
Ja jak robiłem remoncik to silnik wyfrunął w górę, a skrzynia z reduktorem w dół, buda została na ramie - przynajmniej mogłem to sobie przestawiać bez problemów. :p

Po co węże od chłodnicy

rico.1 - 31-01-2012, 22:03

jabol66 napisał/a:
Po co węże od chłodnicy
chłodnica jest mocowana do budy, a silnik do ramy, chyba że masz zamiar odkręcić chłodnicę, to może zostać przy silniku, ale wtedy bardzo łatwo o uszkodzenia
Zresztą jak chcesz potem wrzucić automata to i tak potrzebujesz inną chłodnicę



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group