To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - W TEMPERATURACH OD -10 SILNIK NIE ODPALA

rubensixxx - 03-02-2012, 07:52
Temat postu: W TEMPERATURACH OD -10 SILNIK NIE ODPALA
Jak wyżej w temacie, w temperaturach od -10 samochod trzeba dlugo krecic( prawie akumulator pada aż tu nagle odpala nagle odpala odrazu.
Jakie mogą byc przyczyna (mróz to wiem) ale wczesniej tak nie bylo...
ktoś pomoze ???
zaznaczam ze tak to autko pali od strzłu wiec tylko z tą temperaturą
2,5V6

polaff - 03-02-2012, 07:56

napisz jak rozrusznik kręci bo może za duży prąd pobiera i jest zbyt duży spadek napięcia.
Pieraś - 03-02-2012, 08:36

Generalnie od -10 i wiekszy mroz akumulator doznaje samorozladowania.
Wybacz za glupie pytanie ... jaki masz amperarz aku?

SPIDER-ek - 03-02-2012, 10:21

To może być wszystko, od akumulatora, poprzez alternator, po świece, kable, a na oleju kończąc.
Sprawność akumulatora bardzo mocno spada przy niskich temperaturach. Jaki masz prąd rozruchu? Jaki masz akumulator? ile ma lat. Nawet najlepszy akumulator po kilku latach jest do bani, bo traci swoje właściwości.
Wszystkie elementy chodzą zdecydowanie ciężej, jeżeli masz półsyntetyka to olej staje się bardzo gęstym, przez co duży opór.
Kiedy wymieniane świece?kable?

diabelll - 04-02-2012, 09:16

Mam to samo nie moge odpalic po nocy zmienione aku filtr paliwa sprawdzony rozrusznik
DAREX2006 - 04-02-2012, 11:29

Witam widzę ze większość ma takie problemy ja również ale ratuje sie gazem i odpalam awaryjnie i auto odpala do szczału następnie gaśnie co jest oczywiste ale w tym momencie zapalam już normalnie na benzynie więc mi wygląda to na jakieś problemy z dostarczeniem paliwa bo czemu na benzynie można kręcic do rozładowania akumulatora i nie zapali albo cudem w ostatniej chwili chyci a na gazie pali na dotyk a jak już zapali nawet na ułamek sekundy to już będzie zapalał na benzynie za każdym razem.

[ Dodano: 04-02-2012, 13:12 ]
Panowie własnie odkryłem nową ciekawostkę poszedłem odpalić autko u mnie -15stopni wiec teoretycznie powinien mieć problemy żeby zapalić ale na początek odłączyłem akumulator na 10 min po czym podłączyłem i zapalił na rys więc o co tu chodzi.

diabelll - 04-02-2012, 13:48

DAREX2006, przypadek ;> ? ja juz sprawdzilem wszystko co moglem bylo troche wody w ukladzie paliwowym wlalem srodek na pozbycie sie wody zakupilem tez samostart i jak jutro nie odpale to bede samostartem w kolektor dmuchal :D
Bury - 04-02-2012, 15:02

DAREX2006 napisał/a:
Panowie własnie odkryłem nową ciekawostkę poszedłem odpalić autko u mnie -15stopni wiec teoretycznie powinien mieć problemy żeby zapalić ale na początek odłączyłem akumulator na 10 min po czym podłączyłem i zapalił na rys więc o co tu chodzi.



Zresetowały się korekty składu mieszanki w ECU.

DAREX2006 - 04-02-2012, 18:24

Tak zresetował się ale to mi pomogło auto rano zapaliło a teraz musiałem wyjechać i też zapalił a był już zimny
KaWu - 04-02-2012, 22:04

DAREX2006 napisał/a:
Tak zresetował się ale to mi pomogło auto rano zapaliło a teraz musiałem wyjechać i też zapalił a był już zimny


Ale jezeli jazda na lpg ci rozjezdza korekty komputera Pb to problem raczej z czasem powroci.

DAREX2006 - 05-02-2012, 12:19

Podejrzewam ze u mnie była inna przyczyna w zeszłym tygodniu padł mi moduł aparatu zapłonowego który wysłałem do regeneracji potem go założyłam ale w całym tym pospiechu nie odłaczyłem akumulatora może to był powód a po resecie wszystko wróciło do normy.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group