To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Pajero III - Symbole modeli V** i co sie zmieniło w lifcie 2003

siersciunio - 04-02-2012, 09:20
Temat postu: Symbole modeli V** i co sie zmieniło w lifcie 2003
Zastanawiam się co sie zmieniło w lifcie w 2003 roku i jakie są oznaczenia modelowe Pojarek te z literą V.

pomożecie ?

RTW - 04-02-2012, 14:17

Jak patrzę na stojącego pod domem to mam wrażenie, że są to:

1)Inne zderzaki (z przodu halogeny są okrągłe)
2)Grill
3)tylne światła (góra i dół)
4)wyświetlacz radia, kompas.... (pojawił się niebieski) - chociaż możliwe, że nie we wszystkich
5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II)
6)inne plastiki na bokach samochodu
7)Inne relingi dachowe
8)Kilka poprawek mechanicznych

Cyferki oznaczają długość nadwozia, generację, silnik--> nie wszystkie modele są dostępne w każdym kraju np. PIV z silnikiem 2,8d jeszcze nie widziałem w PL ale podobno jest produkowany.

Uwaga mogłem pomieszać oznaczenia i oczywiście nie wypisałem wszystkich:

V63 - krótka III silnik 3,0B
V64 - krótka III silnik 2,5D
V65 - krótka III silnik 3,5B
V66 - krótka III silnik 2,8D
V68 - krótka III silnik 3,2D

V7_ - długa III
V8_ - krótka IV
V9_ - długa IV

Pozdrawiam
RTW

siersciunio - 04-02-2012, 14:40

Dzieki za odp piwko

ale jeszcze kilka pytanek ;)



1)Inne zderzaki (z przodu halogeny są okrągłe) To zauważyłem jako pierwsze
2)Grill
3)tylne światła (góra i dół)
4)wyświetlacz radia, kompas.... (pojawił się niebieski) - chociaż możliwe, że nie we wszystkich
5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II) Możesz się rozwinąć
6)inne plastiki na bokach samochodu
7)Inne relingi dachowe
8)Kilka poprawek mechanicznych jakie?

RTW - 04-02-2012, 15:01

siersciunio napisał/a:

5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II) Możesz się rozwinąć


fotele w II są odlotowe... (amortyzowane z regulacją twardości) - Bujają się kiedy jedziesz po dziurach--> pod fotelem masz "pokrętło" do regulacji "bujania" i zapadkę blokującą owo bujanie na wypadek gdybyś chciał to zlikwidować. Jednym słowem zapychasz po dziurach ale w plecach tego nie czujesz.

Widziałem w dwóch III przed liftingiem, że też takie były.

Ja w III po liftingu i w IV mam zwykle klasyczne fotele- takie bez polotu z dziadowską imitacją skóry, za kosmiczne pieniądze (podsumowując jest to drastyczna zmiana na gorsze)

siersciunio napisał/a:


8)Kilka poprawek mechanicznych jakie?


Słyszałem tylko tzw. urban legend sam nie miałem okazji tego zweryfikować więc nie będę powtarzał być może głupot.

Generalnie jak się martwisz, że masz samochód przed liftingiem to mając P II, III, IV (na gwarancji) zapewniam że PII rok 98 jest najlepsze (wytłuczone to fakt ale najlepsze, z "duszą") najbardziej plastikowo- dziadowskie jest PIV

Pozdrawiam
RTW

siersciunio - 04-02-2012, 15:29

RTW napisał/a:
siersciunio napisał/a:

5)fotele bez amortyzacji (w III przed liftem widziałem taki patent jak w II) Możesz się rozwinąć


fotele w II są odlotowe... (amortyzowane z regulacją twardości) - Bujają się kiedy jedziesz po dziurach--> pod fotelem masz "pokrętło" do regulacji "bujania" i zapadkę blokującą owo bujanie na wypadek gdybyś chciał to zlikwidować. Jednym słowem zapychasz po dziurach ale w plecach tego nie czujesz.

Widziałem w dwóch III przed liftingiem, że też takie były.

Ja w III po liftingu i w IV mam zwykle klasyczne fotele- takie bez polotu z dziadowską imitacją skóry
RTW




A gdzie szukać tej wajchy z przodu czy z tylu ,oba fotele?

IMITACJA SKÓRY?????????

tompol34 - 04-02-2012, 15:56

jeżeli chodzi o mechanikę to po lifcie:

obniżono moc do 160 KM, ale wyższy moment obrotowy zdaje się o 10Nm

zawór EGR jest sterowany elektrycznie nie podciśnieniowo

zmodyfikowana pompa wtryskowa (niewiele)

zmodyfikowane łączniki w tylnym zawieszeniu

i jeszcze parę pierdołek.............

RTW - 04-02-2012, 18:41

siersciunio napisał/a:


A gdzie szukać tej wajchy z przodu czy z tylu ,oba fotele?

IMITACJA SKÓRY?????????



Jeżeli mowa o PII to bajer jest oczywiście w przednich siedzeniach (prawe i lewe) trzeba zerknąc pod siedzenie i tam będzie cos co nazwę pokrętłem (duża solidna raczka) regulujące naciąg sprężyny oraz "zatrzask" o kilku zapadkach plus całe to ustrojstwo spręzyna itd. (nie przegapisz jak to masz)

odpowiadając na "Imitację" - tak dokładnie tak:

W PII niemam skóry jest tylko mieszek i kierownica (prawdziwa skóra i mimo, że stara wytarta jest solidna)
W PIII jest coś co nazwę imitacja skóry (czyli takie dziadostwo ale ujdzie w tłoku- solidna derma)
W PIV poszli o krok dalej wygląda to już nie jak imitacja skóry tylko imitacja dermy - dopiero tutaj widac prawdziwe dziadostwo i jak wyglada takie jest w eksploatacji bardzo podatne na załamania i uszkodzenia.

Pozdrawiam
RTW

tompol34 - 04-02-2012, 19:15

ja mam PIII i skóry nalatane mam 196 tyś i zarówno kierownica jak i fotele wyglądają jak nowe żadnych wytarć lica skóry nie mówiąc o przetarciach całej grubości, ale co jakiś czas skórę konserwuję!!!!
shutter - 04-02-2012, 21:29

W PIII skóra jest. I na siedzeniach, i na kierownicy. A co do regulacji amortyzacji fotela - chyba była przewidziana jako opcja, bo w instrukcji obsługi samochodu opisany jest sposób jej regulacji.
siersciunio - 05-02-2012, 00:03

Napewno sprawdze jak z warsztatu odbiore :)
Szyszkowa - 05-02-2012, 10:43

tompol34 napisał/a:


obniżono moc do 160 KM, ale wyższy moment obrotowy zdaje się o 10Nm



To było już w 2001 r. Od chyba października 2001 PIII wychodziły z mocą 160 KM. Wcześniej było 165 KM

siersciunio - 12-02-2012, 09:17

Pokrętła niestety brak :(

ale fotel sie buja musze podciagnac srubki ;)

Mam przełącznik regulacji wysokości anteny ale nie mam anteny ?? hmmmm....???(jest chyba w tylnej szybie z boku jak ogrzewanie?)

PiotrGdynia - 27-10-2014, 16:59

Ja z rozwiązaniem twardosci fotela kierowcy spotkałem się osobiście w PI tylko nie wiem czy na tej samej zasadzie choc z tego co piszecie to chyba tak


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group