To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[92-96]Colt CA0 - [CA1A 1.3] Kable WN w Colcie 1.3

Anonymous - 06-12-2006, 13:12
Temat postu: [CA1A 1.3] Kable WN w Colcie 1.3
Jak w temacie. Pomozcie, bo juz powoli mi rece opadaja. :( :( :(

Jakie kable, sa najlepsze, do Colta 1.3 12v z 1995 roku. Chcialem kupic NGK, ale nie wystepuja do tego modelu. :shock: :shock: Pytalem o Denso, jak wyzej. :shock: :shock:

Wczesniej kupilem kable Siewa (podobno zaje.... japonskie) ale to co sie dzieje z autem to dramat. :evil: :evil: :evil: Na zimno, sie trzesie jakby na trzech cylindrach pracowal, obroty faluja itd. Ogolnie wszystkie objawy gow... kabli. Swiece mam NGK (made in japan). A dodam, ze auto ma LPG, a rano obajw trzesienia wystepuje na bezynie. Nie wiem jak jest na gazie, bo przelacza sie jak motor juz jest cieply.

Czytalem gdzies na konciku LPG ze Beru sa dobre, ale to tez tylko w zwiazku z silnikiem 1.5 12v A na temat 1.3 czarna dziura. Gdzie mozna cos sensownego dostac???
Jezeli jeszcze ktos jest z Bialegostoku i wiedzial by cos, to bylbym mega wdzieczny. :D :D

Dodam ze serwis zaproponowal mi dedykowane kable za 620 PN i na za dwa tyg. :shock: :shock: :shock:

KaWu - 06-12-2006, 14:50

termonti, z tego co slyszalem to sa do 1,3 NGK. Najlepiej zadzwon do Japaneze i bedziesz wiedzial (042-2154402). Beru takze uzywalem w innych markach (niz japonskie) i sie sprawdzaly.

Co do marki "siewa" pierwsze slysze :shock:

wojmi1 - 06-12-2006, 15:10

sprawdz zawsze po montazu kable w/n : zgas swiatlo w garazu odpal silnik i przy pomocy pedzla lub spryskiwacza od kwiatkow zmocz je jezeli jest dyskoteka iskry blyski i silnik gasnie to nowe kable aut zwrot do sklepu /ja zazwyczj dodaje soli do wody/ jezeli sa stare i maja tylko pare iskierek to: wymontuj spsikaj wd40 szmatka zbierz wd i zmyj benzyna ekstrakcyjna wysusz zamontuj jezeli przebicie jest w jednym miejscu mozesz sie poratowac smarem-pasta silikonowa i tez nadmiar usun - wada smaru silikonowego jest lapanie kurzu ----- to juz chyba sobie poradzisz?
Anonymous - 06-12-2006, 15:26

Sprzedawcy głupoty opowiadają. Przewody NGK jak najbardziej występują do silnika 4G13. Sam mam takie, więc wiem, co mówię. Nabyłem je u Marka Malika, Japaneze. Wpisz w wyszukiwarkę forum frazę "japaneze", a znajdziesz namary do niego.
Kable S*** (chyba Saiwa) są może i japońskie, ale jakość wykonania mają raczej chińską :? . Zdaje się, że Jerzyk przerabiał temat. Po zamianie kabli w naszych samochodach różnica byłą kolosalna. Jego Lancer na moich kablach NGK zaczął pracować równo i na wszystkie cylindry, natomiast mój na jego S*** zaczął kichać i prychać. Wolne obroty zniknęły...

wojmi1 - 06-12-2006, 15:34

Dlatego wart robic test kabli zeby wiedziec co masz na poczatku jak wszystko jest ok to bedzie dlugo a czym bardziej markowe to jest szansa ze dluzej
Anonymous - 06-12-2006, 18:16

Przewody NGK jak najbardziej występują do silnika 4G13. Sam mam takie, więc wiem, co mówię. Nabyłem je u Marka Malika, Japaneze.

A mozesz powiedziec ile taka przyjemnosc Cie kosztowala???

P.S Na stronce NGK w wyszukiwarce kabli nie znalazlem kabli NGK, dla Colta z tym silnikiem, jedyne co bylo podchodzace to kable do Protona 1.3... Czy to ten sam silnik???

Kokos - 06-12-2006, 21:35

u pana Marka Malika kable do 1.3 to koszt ok 80 pln ale ostatnio trzeba dlugo czekac na wysylkę :cry:
Anonymous - 07-12-2006, 09:11

termonti napisał/a:
Na stronce NGK w wyszukiwarce kabli nie znalazlem kabli NGK, dla Colta z tym silnikiem, jedyne co bylo podchodzace to kable do Protona 1.3... Czy to ten sam silnik???
Tak, to ten sam silnik. W ogóle samochód ten sam - różni się tylko nieco wyglądem.
Anonymous - 07-12-2006, 12:30

gregorbu napisał/a:
Tak, to ten sam silnik. W ogóle samochód ten sam - różni się tylko nieco wyglądem.


Zauwazylem, dopiero kiedy kupilem pierwsze CAO te dziwne podobienstwo. U mnie pelno ich jezdzi, bo wszyscy Azjaci jezdza Protonami. To chyba ich jakies narodowe auto, jak u nas maluch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ale nawet pomimo tego, z czesciami problemy za.... Ostatnio chcialem kupic bebny hamulcowe. Kupilem jeden... :x :x :x i brak mozliwowsci sprowadzenia drugiego :shock: :shock: :evil: :evil: Kierunek serwis, a tam cena...... :shock: :shock: :shock: :( :( :x :x :evil: :evil:

Krzyzak - 07-12-2006, 13:04

termonti napisał/a:
U mnie pelno ich jezdzi, bo wszyscy Azjaci jezdza Protonami. To chyba ich jakies narodowe auto, jak u nas maluch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

made in Malesia - nie ma co sie dziwic :)

Anonymous - 07-12-2006, 21:23

termonti stary powiem Ci cos mialem to samo myslalem ze to kable.. ojciec mi gada choc zobaczymy aparat zaplonowy czy tam sie nie osiadla jakas sniedz czy cos.. odkrecilem a tam syf na tych bolcach wyczyscilem ten nagar tzn zdrapalem nozykiem i chodzi super a kabli nie wymienialem.. zobaczy czy tez tak nie masz przypadkiem.. polecam
Anonymous - 07-12-2006, 22:54

zyraff85 napisał/a:
ojciec mi gada choc zobaczymy aparat zaplonowy czy tam sie nie osiadla jakas sniedz czy cos


Chodzi Ci o kopulke i palec rozdzielacza??? Bo jezeli tak, to to juz jest sprawdzone i wyczyszczone. BTW to dzis wlasciwie sie upewnilem, ze to sa kable.

Otoz jade sobie dzis na lotnisko do Liverpool, deszcz nasowa jak chol.... tak, ze sie nie dalo wiecej nic 90km/h jechac, bo wycieraczki nie nadazaly zbierac. I nagle auto zaczyna tracic moc i na trzech garach jechac.

Zatrzymalem sie na poboczu, otworzylem maske, wytarlem kable, bo troche na nich bylo mokrego, i jazada dalej.

Wiec nie mam juz najmniejszych watpliwosci co do przyczyny problemow, a i nowe kabe u Japaneze tez juz zamowione.

Wszystkim jeszcze raz wielkie dzieki za pomoc :D :D :D

Anonymous - 05-05-2009, 19:57

Witam
No to przedstawie teraz historie moich zmartwien. rok temu kupilc colta 1.3 po zatankowaniu na maxa i obliczeniach wyszlo mi spalanie ok 8l w trasie. wymienilem kable na seiwe, oleje, swiece itd.... spalanie zeszlo do 6 (w trasie) cieszylem sie z tego faktu moze z 3 miesiace i znow spalanie podeszlo do ok 8l.. otwieram maske, patrze, kable maja przebicie (i jeden z bolcow byl troszke zasniezaly). oddalem je na gwarancje i dali mi nowe. wlozylem je i znow po jakis 4 miesiacach spalanie podskoczylo. patrze pod maske i co widze ... disco pod maska ;) znow oddalem na gwarancje, tym razem wzialem NGK. z nich takze cieszylem sie 3 miesiace i to samo - przebicie na kablach i spalanie w miescie 10 na trasie 8l (przypomne moze ze po kazdyej wymianie kabli spalanie bylo 8l w miescie i 6l w trasie).
co moze byc nie tak :/ ?

tttwm - 19-05-2009, 14:17

W którym miejscu robie się przebicie. Bo z tego co napisałeś rozumiem że w momencie założenia nowych kabli przebicia nie ma? Rzecz dosyć dziwna. Może w miejscu którym dokonałeś zakupu moją jakąś partię wadliwych kabli. Napisz w którym miejscu przewód jest uszkodzony.
Anonymous - 22-05-2009, 19:43

tak w momencie założenia nowych kabli pzrebicia nie ma. kable kupowałem w dwóch sklepach i małe jest prawdopodobienstwo trafienia na złą partie... kupiłem 2x na seiwa i 1x ngk. z tego co zauwazylem to są to dwa środkowe przewody poprostu świecą czyli widać jak "iskra" przelatuje.....


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group