To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Eclipse - Techniczne - [1G] Znowu hamulce

Anonymous - 06-12-2006, 15:05
Temat postu: [1G] Znowu hamulce
Hej,
Po kupnie autka wymieniłem komplet hamulców, bo tarcze były krzywe i biły. Niestety w tej chwili którąś tarczę znowu trafiło i jest tragedia. Miałem założony komplet Brembo + Ferodo.
Pomysły mam dwa:
- nowe zaciski od GSX'a - 1000 zł
- EBC Turbo Groove - 950 zł za komplet 276mm, czyli do GSX'a
- EBC RedStuff - 350zł komplet
- wężyki w stalowym oplocie - 300zł komplet.
To jet pierwszy pomysł - suma: 2600zł

Drugi pomysł jest taki:
http://www.vividracing.co...oducts_id/21394

Fakt, że drugi pomysł jest o połowę droższy ;) i trzeba zmienić felgi na 16'', bo 15'' nie wejdą :) Jakie są szanse, że pierwszego kompletu znowu szlag nie trafi? Jeździł ktoś na takim zestawie? Jeżeli ma mi paść po 20k km, to wole dołożyć i kombinować z drugim, chociaż tam cena klocków zaczyna się od 230USD ;)

kiepuczi - 06-12-2006, 23:09

albo zaciski od gsx i zestaw 13 calowych tarcz z mocowaniami zaciskow cena tarcz z mocowaniami zaciskow ok 400 usd + koszt samych zaciskow czy to nowych czy uzywanych. polecam nowe
Anonymous - 07-12-2006, 09:49

OK, ale przy 13 calowych tarczach nie będzie tak, że klocek do nich będzie za mały? I nie będzie wykorzystywał pełnej powierzchni?
Anonymous - 08-12-2006, 14:07

ja mam zaciski od gsx'a jakby co. mocowania musiał byś sobie tylko znalaźć do zwrotnicy, a większe tarcze dają to że jest większa dźwignia.
Anonymous - 25-02-2007, 11:55

Większa dźwignia czyli większy moment czyli większa siłą hamująca na obwodzie koła.
A co myślici o większych tarczach do seryjnych zacisków 1G ?

Anonymous - 28-02-2007, 08:38

Hallo halo jak chcesz to Ci te chample zrobie za grosze ( nie wydawaj takiej kasy) jakie zaciski, spokojnie.
Jak Ci się będzie chciało podjechać daj znać.
Ja swoje tarcze uratowalem.
Leciutko tylko pedał pulsuje przy chamowaniu ale przy 160km/h
Ja polecam klocuszki KAYABA w oryginale 80-90 komplet na przód.
Zaciski można zrobić na nowe.


Większe tarsze nie mają nic wspólnego z dzwignią (im dłuższe ramie tym większa siła, fakt, ale gożej ją okiełznać, to tak jak z żyrem, małe kółko zatrzymacie ręką (Wigry3)ale kręcące się koło od "kolary" popaży Wam łapy.
Przy dużych tarczach biega o odprowadzenie ciepła, im więkrza powierzchnia... i tak dalej, to też znaczy że trzeba zapodać wielotłoczkowe zaciski (one też się grzeją) a jak się grzeją zaciski to grzeje się płyn,i wtedy "dzwon" dlatego nie powinno się zostawiać oryginalnych (jednotłoczkowe, pływające) do więkrzych tarcz.
Lepiej dobrać tarcze wiercone i żłobkowane, ale wtedy zakładać miękkie klocki, ale trzeba niestent je często wymieniać.
Faraon powiedzał TEK

[ Dodano: 01-03-2007, 20:39 ]
Przepraszam nie kajaba, pomyliłem się, jutro podam producenta.
Ale obciach.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group