To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Ogólne - uszczelka pod głowica koszt

pkp30 - 06-02-2012, 14:12
Temat postu: uszczelka pod głowica koszt
zauważyłem iż uszczelka pod głowicą szlak trafił bo olej przecieka moze mi ktos powiedziec ile taki jest koszt wymiany z uszczelka zebym miał rozeznanie jak zajede do jakiegos fachmana chociaz watpie ze u siebie znajde :(
robertdg - 06-02-2012, 19:30

To zależy na czym ma polegać wymiana, na porządną robotę to musisz liczyć w okolicach 1000zł
pkp30 - 06-02-2012, 20:13

robertdg napisał/a:
To zależy na czym ma polegać wymiana, na porządną robotę to musisz liczyć w okolicach 1000zł


po mojemu rozebrac nowa załozyc i do kupy poskrecac zeby smigało jak do tej pory bo chodzi bez zarzutu

robertdg - 06-02-2012, 20:34

Czyli chcesz robić po taniości i wymienić samą uszczelke pod głowića bez pozostałych uszczelek, śrub, serwisu głowicy, etc :?: W takim razie przyszkuj sie na kwotę rzędu 500zł, jednakże wg mnie to pieniądze wyrzucone w błoto, bo mając głowice na wierzchu odrazu zrobiłbym jej pełen serwis.
zwolin - 06-02-2012, 23:20

robertdg napisał/a:
jednakże wg mnie to pieniądze wyrzucone w błoto

plus perspektywa kolejnego wyrzucenia kasy w błoto w najblizszym czasie.
Poszukaj dobrego, sprawdzonego mechanika, bo tu 90% sukcesu to gość, któremu się chce. Jak Ci to jakiś partacz zrobi to nic już nie będzie takie samo.

plecho1 - 06-02-2012, 23:34

Lub jeśli chcesz dobrze i tanio to zrób to sam.
pkp30 - 08-02-2012, 15:14
Temat postu: uszczelka pod głowica koszt + poprawka i zdjecia
to tak pomyłkę zrobiłem to nie cieknie z uszczelki pod głowica tylko (nie wiem jak sie to nazywa fachowo postaram się opisać) wygląda jak kopułka z takimi rurkami czarne to jest z plastiku na wysokości głowicy z prawej strony jak patrzymy na silnik i z tych rurek olej się wydostaje :( jaki może być powód ??? czy to cudo wystarczy wymienić jaki koszt jest tak mniej więcej ??? i dziękuje wszystkim za odpowiedzi przynajmniej wiem ze trza wszystko wymienić jak strzeli uszczelka pod głowicą :) na dniach zrobię zdjęcie i wstawię o co mi dokładnie chodzi i czego się olej wydostaje tu sa zdjecia

http://www.fotosik.pl/u/pkp30/album/1096921

rademenez - 29-02-2012, 10:51

A czy ubytki na poziomie 200 ml oliwy na 1tys km moga byc oznaka padającej już uszczelki?? Oliwa wymieniona wlasnie 1tys km temu (wczesniej tez mi olej znikal, a ze nadszedl czas wymiany to Cari dostała nowy Valvoline Maxlife 10W40 półsyntetyk). Innych wycieków na bloku silnika nie zauważyłem (wykluczam uszczelniacze wałka i wału). Pod korkiem w chłodnicy od czasu do czasu delikatnie zauważalny jest jakiś lepki osad (czy może to coś sie wytrącać z płynu chłodniczego??). no ale za to w zbiorku płynu chlodniczego na poziomie wody na ściankach widać brązowawą lepką substancję, która pewnie jest właśnie traconym olejem, chociaz pod korkiem olejowym nie widze zadnych oznak uciekania plynu chlodniczego do ukladu. aaaaa juz sam nie wiem. gdzie można zrobić dobrze uszczelkę plus planowanie glowicy, plus uszczelanicze gniazd swiecowych z nowymi śrubami do głowicy na terenie zagłębia, no może w ostatecznosci w Katowicach. Sam się tego nie podejme raczej, to juz jest wyzsza szkola jazdy w moim odczuciu :( . Chyba ze przyczyna moze byc inna, czy pomiar cisnienia sprezania na cylindrach moze czesciowo nakierować na odszukanie dolegliwosci?? aha motor ma przebieg 250tys.
robertdg - 29-02-2012, 18:01

rademenez napisał/a:
gdzie można zrobić dobrze uszczelkę plus planowanie glowicy, plus uszczelanicze gniazd swiecowych z nowymi śrubami do głowicy na terenie zagłębia
Mysłowice, ale oni tylko zajmują się regeneracją głowic, głowice musi zdemontować mechanik i im zawieżć. Olej może być przepalany przez niesczelne uszczelniacze trzonków zaworów, pomiar kompresji obowiązkowy.
rademenez - 01-03-2012, 21:30

robertdg napisał/a:
rademenez napisał/a:
gdzie można zrobić dobrze uszczelkę plus planowanie glowicy, plus uszczelanicze gniazd swiecowych z nowymi śrubami do głowicy na terenie zagłębia
Mysłowice, ale oni tylko zajmują się regeneracją głowic, głowice musi zdemontować mechanik i im zawieżć. Olej może być przepalany przez niesczelne uszczelniacze trzonków zaworów, pomiar kompresji obowiązkowy.



no to na pewno, jak już się zdecyduje na tą wymianę uszczelki to musi to zrobic jakis dobry mechanik, dlategoż pytałem czy można kogos polecić (skoro w Mysłowicach zrobią tylko planowanie). nadmieniam ze mam LPG wiec jest tak jakby troche wiecej do rozpinania i uwagi. co do uszczelniaczy zaworów, to przy przebiegu 220tys km miałem robiony rozrząd i wtedy te uszczelniacze tez miały być wymienione (czy były to pozostaje tylko do wiadomości mechanika :D , warsztatu już nie ma :/). ten pomiar to zrobię w każdym warsztacie czy trzeba jechać gdzieś na specjalistyczne narzędzie?

robertdg - 01-03-2012, 22:04

W kazdym


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group