[92-96]Galant E5xA - [E54A 2.0 V6] Prawidłowe podłączenie przewodów WN
magumil - 08-02-2012, 12:05 Temat postu: [E54A 2.0 V6] Prawidłowe podłączenie przewodów WN Drodzy forumowicze, pomoże ktoś z właściwym schematem podłączenia świec i przewodów?
Podejrzewam, że poprzedni mechanik, który grzebał mi przy cewkach pozamieniał przewody. Kupiłem nowe świece, przewody no i mój mechanik chce to złożyć prawidłowo dlatego przyda mu się bardzo prawidłowy opis podłączenia.
Edit:
Znalazłem taki układ:
CEWKA.............ŚWIECE:
1
4...................6 4 2
2
5
3...................5 3 1
6
Jeżeli ten układ jest prawidłowy to miałem zupełnie inaczej podłączone
Przewody założone w kolejności jak powyżej.
Praca silnika zdecydowanie lepsza, pracuje równo, płynnie ale wydaje mi się, że mam zbyt małe obroty - przynajmniej na obrotomierzu - przy 90km/h na 5 biegu wskazuje raptem 2000 obrotów.
Po zmianie podłączenia przewodów zapalił się CE i wymrugał błędy 11, 52, 53.
Błąd 11 - lambda
Błąd 52 - moduł zapłonowy, cewka zapłonowa cylinder 2 i 5
Błąd 53 - moduł zapłonowy, cewka zapłonowa cylinder 3 i 6.
Czy błędy 52 i 53 mogą być związane ze zmianą układu kabli WN? Może trzeba (w zasadzie myślę, że na pewno trzeba) zmienić połączenie kabli w aparacie zapłonowym.
kotos0 - 08-02-2012, 21:23
Patrząc na silnik od przodu auta:
6 4 2 rozrząd
5 3 1 rozrząd
magumil - 09-02-2012, 07:50
kotos0 napisał/a: | Patrząc na silnik od przodu auta:
6 4 2 rozrząd
5 3 1 rozrząd |
Czyli tak jak podłączyłem?
Bo na moim schemacie powyżej oczywiście cewki połączone są zgodnie z numeracją (1-1, 2-2, 3-3 itd.)
[ Dodano: 15-02-2012, 10:57 ]
Nikt nie pomoże, co może być przyczyną CE i błędów 52 oraz 53??
Nikt nie miał podobnego przypadku?
Może to ma jakiś związek z instalacją LPG?
Może znacie jakiegoś elektromechanika we Wrocławiu, którego możecie polecić z czystym sumieniem.
Świece wymienione, przewody wymienione, a samochód nie chodzi tak jak powinien.
|
|
|