To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander I GEN Techniczne - [I 2.0T] BEZPIECZNIKI - Mitsubishi Outlander 1 generacji

JKmotors - 09-02-2012, 11:29
Temat postu: [I 2.0T] BEZPIECZNIKI - Mitsubishi Outlander 1 generacji
Witam Was.

Akurat misiek trafił do warsztatu na przegląd gazu, szukałem na forum, i nie znalazłem niezbędnych informacji. Chcę kupić jakiś zestaw bezpieczników, bo jadę w trasę w góry, i wiadomo, że zawsze coś się może zdarzyć. A jako, ze miśka odbieram wieczorem, a chciałem to załawtwić teraz, mam pytanie: Jaki zestaw bezpiecznikó kupić optymalnie? To znaczy, że jak któryś padnie, żeby była duża szansa, że go mam :) .
Nawet nie wiem, czy są "małe", czy "duże", czy oba typy. Wszelkie sugestie nagradzane "pomukami", zwłaszcza jeśli dzięki nim zdąże zakupić coś przed odbiorem :) .

PS. Nie ma za dużo o bezpiecznikach w Outlanderach 1, więc może ktoś przy okazji napisze, które są pod silnikiem, które w środku, może jakiś schemat... Na bank informacje się przydzadzą dla kolejnych pokoleń. Jakbym miał obok auto, napisał bym sam, ale niestety nie mam :( .

pzdr

Obywatel - 10-02-2012, 01:52

Oto fragmenty instrukcji poświęcone bezpiecznikom. To powinno wszystko wyjaśnić:



JKmotors - 10-02-2012, 10:23

Wielkie, wielkie dzieki :) . Pomógł!!! :)

Miśka jeszcze nie odebrałem, więc własnie wyjeżdżam zrobić zakupy ;) .

Obywatel - 10-02-2012, 11:24

Nie ma problemu i dzięki za 'pomocnika' :)
JKmotors - 10-02-2012, 11:33

Nie za ma co ;) .
To skoro taki wątek już istnieje to na przyszłość jakby ktoś miał jakieś pytania co do bezpieczników, to tutaj :) .

elektryk - 10-02-2012, 17:09

Mam wrażenie że panikujesz, bezpieczniki same się nie przepalają, a jak się przepalą to z reguły wymiana bezpiecznika bez zlokalizowania usterki niszczy następny. Misiek ma w standardzie zapasowe na stanie, a nawet jak ich braknie to można pożyczyć ze zbędnego obwodu. Dużo innym problemem za to jest np pasujący komplet żarówek.
Obywatel - 10-02-2012, 17:37

elektryk napisał/a:
Dużo innym problemem za to jest np pasujący komplet żarówek.

Mówisz i masz :D

Rzeczywiście zakręcony ten zestaw żarówek :shock:


max87 - 10-02-2012, 20:15

witam !!!
widze że kolega ma instrukcje w języku polskim. niestety moja jest tylko w języku włoskim. jakbyś mógł może udostępniłbyś innym potrzebującym instrukcję?? :P :?: :?:

Obywatel - 10-02-2012, 21:04

Postaram się znaleźć źródło, z którego ściągnąłem moją instrukcję a jak mi się nie uda, to wrzucę gdzieś moją.
elektryk - 12-02-2012, 13:11

Obywatel napisał/a:
elektryk napisał/a:
Dużo innym problemem za to jest np pasujący komplet żarówek.
Mówisz i masz :D
Podałem to jako przykład. Problemem nie jest identyfikacja żarówek a kupienie gotowe zestawu z żarówkami pasującymi do outlandera. W sklepach jest różnych zestawów na tony, a z reguły nie ma w nich obecnych w miśkach żarówek W21W, WY21W albo W21/5W.
A co do stron które pokazał kolega to nie są one właściwe przynajmniej dla mojego egzemplarza. Ja nie mam HB3+H1 tylko H4.

JKmotors - 16-02-2012, 13:05

elektryk, masz rację oczywiście, ale zawsze lepiej mieć kilka zapasowych rzeczy w samochodzie, zwłaszcza w trasie.
Kiedyś za znajomym na przykład jeździlismy Subarakami po żwirowni jakiejś, i po prostu przepalił się bezpiecznik od wiatraka chłodzącego płyn. Zwykła wymiana i dolanie wody (rozwiązanie by dojechać) wystarczyło. Jednak musielismy jechać 45 kilometrów na najbliższą stację... Więc takie wypadki też się zdarzają.

Ale teraz już wiem, że Misiek ma w standardzie zapasowe, elektryk, dzięki za pomoc.

A tak zmieniając temat, próbował ktoś z Was może wkładać do Outka ksenony? Bo z tego co się orientowałem w serii nie było (?) a ma regulację wysokości, i spryskiwacze :) .

PS. Wróciłem już z trasy, misiek leci jak przecinak. Zamontowałem ostatecznie radio 2 din, zrobiłem potężny przegląd gazu razem z wymianą parownika, wiązki, zestrojeniem na nowo i sporymi zmianami w butli gazowej. Lada moment wszystko opiszę w "swoim" wątku, który założę :) .

elektryk - 17-02-2012, 19:58

JKmotors napisał/a:
A tak zmieniając temat, próbował ktoś z Was może wkładać do Outka ksenony? Bo z tego co się orientowałem w serii nie było (?) a ma regulację wysokości, i spryskiwacze :) .
Było już chyba o tym na forum, istnieje jakiś zestaw chyba firmy Hela który ma całą automatykę. Co z tego że jest regulacja poziomów skoro nie ma czujnika pochylenia i nie wszystkie O1 mają spryskiwacze, chyba tylko wersje turbo.
Zerwikaptur - 22-05-2017, 10:23

elektryk napisał/a:
Misiek ma w standardzie zapasowe na stanie


Gdzie te zapasowe bezpieczniki powinny się znajdować? Mojego Outlandera tureckie hordy zza Odry chyba ogołociły nawet z tego :/

BTW. Czy Outlander I miał fabrycznie roletę bagażnika?

elektryk - 22-05-2017, 10:49

Zerwikaptur napisał/a:
Gdzie te zapasowe bezpieczniki powinny się znajdować? Mojego Outlandera tureckie hordy zza Odry chyba ogołociły nawet z tego :/
O ile dobrze pamiętam w skrzynce pod maską albo są wolne miejsca na bezpieczniki zapasowe albo na pokrywce. W skrzynce w kabinie zapasowe bezpieczniki i wyciągacz są na odwrocie "popielniczki" którą trzeba zdemontować przy wymianie bezpieczników.

Zerwikaptur napisał/a:
BTW. Czy Outlander I miał fabrycznie roletę bagażnika?
Z reguły tak, słyszałem że często się gubi albo brakuje. Sprawdź w schowku pod podłogą bagaznika.
Jaro1974 - 22-05-2017, 11:07

elektryk napisał/a:
nie wszystkie O1 mają spryskiwacze, chyba tylko wersje turbo.

Akuratnie nie jest to prawdą bo mój ma. To wszystko zależy od wersji danego egzemplarza. ;-)



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group