Nasze nieMiśki ;-) - Nissan 200sx s13 SR20DET
kosa771 - 11-02-2012, 16:10 Temat postu: Nissan 200sx s13 SR20DET Zanim założę temat z moim Galantem pochwalę się moją zabaweczką i najukochańszą perełką. Nissan 200sx s13 - moje spełnienie marzeń. Fura kupiona 4.10.2010 w słabym stanie. Silnik wyremontowałem ale Utratny rozprzedawał swój projekt i wziąłem od niego SRa. Blacharsko w stanie średnim ale na szczęście nie był bity. Przez zimę nastąpił swap, wleciał poliuretan, gwint i rozpórki. W międzyczasie zdecydowałem się na kompletne wybebeszanie wnętrza samochodu i klatkę bezpieczeństwa. Aktualny setup i zdjęcia:
MARKA: Nissan
MODEL: 200sx S13, 1991 rok
SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk
UKłAD DOLOTOWY:
- BMC Carbon Box
UKŁAD WYDECHOWY:
- 3 cale cat back, turbo elbow, i downpipe
ELEKTRONIKA:
- wskazniki AutoGauge : Boost, temp.i ciśnienie oleju
- EBC Blitz
UKŁAD NAPĘDOWY:
- szpera zacieśniona z s14 - około 75 %
- felgi Rota p45r 9x17
- sprzęgło Exedy
ZAWIESZENIE:
- gwint XYZ
- górna i dolna rozpórka przód, dolna tył.
- regulowane wachacze i drążki K-sport
- kompletny zółty poliuretan Bikopur
- grubsze stabilizatory Whiteline
UKŁAD HAMULCOWY:
- swap piast z s14 po kompletnej odbudowie
BODY KIT:
- maska i klapa z laminatu, szyby z tyłu z poliwęglanu reszta stock przedlift
ŚRODEK:
- fotele Mirco z logo ARG Performance
- 3" 4 pkt Takata style
- deska we floku
- naba momo
- kierownica zamszowa
- kompletna klatka bezpieczeństwa
CAR AUDIO
- brak
PLANY:
- W zimę rozbiorę środek, zerwę maty wygłuszające do końca i pomaluję na biało, klatkę w róż
- Zmienić turbo na jakieś większe, nie mogę się zdecydować na jakie.
- Być może kucizna ale na razie chcę ogarnąć to co mam
- Dobić do ok 450KM
- Nauczyć się jeździć tak, żeby o kwestie finansowe martwili się sponsorzy
Specyfikacja zimowa:
Klatka:
Na poprzednich felgach:
I specyfikacja aktualna:
Więcej ładnych zdjęć: http://argperformance.pl/..._-_sr20_det_p58
Po budowie klatki nadszedł czas na kompletną blacharkę. Od spodu auto wygląda dobrze, dlatego zostało tylko zakonserwowane, natomiast wymiany wymagały progi i lewe tylne nadkole. Zostało to zrobione od podstaw. Na to trafił piękny(moim zdaniem) fiolet z perłą. Po złożeniu zaczeło mi czegoś brakować, stąd pomysł na stickers bomb. Składa się on z 600 stickerów na masce samochodu, ok 100 na klatce i ok 50 na tylnej ramce tablicy rejestracyjnej.
Enjoy!
BeNeK - 11-02-2012, 16:56
fajne autko Znane mi z turbo kilersów i jdmoption albo pasword-a . Świetna s13-tka!
white90 - 11-02-2012, 17:38
Fajna sprawa
moj kumpel ma S13 dosyc ladna tylko jedyny minus tamtej to CA18DET
SR20DET jest bardzo dobrym rozwiazaniem do tego samochodu
lepsze juz tylko moze byc RB25DET albo 1JZ-GTE
Wszyc - 11-02-2012, 18:28
śliczny po prostu
white90 - 11-02-2012, 21:05
zmien przedni zderzak na polift bedzie kozak
Jogurt - 11-02-2012, 21:44
kapitalna fura. na ile byś ją wycenił tak jak teraz stoji ?
rosomak1983 - 11-02-2012, 23:41
sticekry na minus jak dla mnie... pozatym gratuluje auta, extra jest.
kosa771 - 12-02-2012, 04:10
Cytat: | lepsze juz tylko moze byc RB25DET albo 1JZ-GTE |
Z tym się kompletnie nie zgodzę. Jest przesąd, że RB jest ponad SR. Jeśli chodzi o wytrzymałość to może i jest bardziej wytrzymały. Jeśli patrzymy z perspektywy Polaka, który jednak patrzy na to czy wleje do pełna i pojeździ na torze cztery godziny mając SRa 500-konnego czy wleje do pełna i pojeździ dwie godziny mając 500-konnego RBka wybór dla mnie jest jasny. Jeździłem Skyline'm -wiem co mówię
Cytat: | sticekry na minus jak dla mnie.. |
Kwestia gustu. Dla mnie to jest super sprawa, aczkolwiek maska ze stickerami będzie tylko na tor, kupuję teraz maskę z węgla i ona będzie na wystawy i ewentyalne pokazanie się na mieście. Jogurt napisał/a: | na ile byś ją wycenił tak jak teraz stoji ? |
Z mojej perspektywy? Bezcenna - jak to zawsze odpowiadam w takiej sytuacji - Nysa ma u mnie dożywocie. Jeśli patrząc tylko na kwit - około 60 000 musiałbym wziąc - nie zarabiając na tym. Dodam tylko, że jest to auto przygotowane do driftu, na najlepszych częściach ale jednak to jest dopiero połowa drogi do profesjonalnego bokolotu.
white90 napisał/a: | zmien przedni zderzak na polift bedzie kozak |
Zdecydowanie bardziej podoba mi się przedliftowy
Wszyc - 12-02-2012, 10:51
Cytat: | Zdecydowanie bardziej podoba mi się przedliftowy |
Same polifty wszędzie a tu przynajmniej jakieś urozmaicenie
xluki - 12-02-2012, 11:05
Super furka... najbardziej spodobały mi się aluski
rosomak1983 - 12-02-2012, 19:27
kosa771 napisał/a: |
SILNIK:
SR20DET rozebrany do ostatniej śrubki i odbudowany
- panewki ACL Race
- pierścienie NPR
- szpilki ARP
- uszczelka metalowa Cosworth
- turbo Garrett T28
- bov Bailey
- intercooler gruby chińczyk
- chłodnica gruby chińczyk |
pytanie skoro był taki remont to czy załozyłes nadwymiarowe tłoki / choc zmierzyłes cylindry badz honowałes cylindry ????
Przeczytałem dokładnie teraz, specyfikacja szczególnie zawieszenia imponujaca.
Saqu - 12-02-2012, 20:09
rosomak1983, to chyba jakiś żarci co? z tym mierzeniem itp. przecież jak ktoś to rozbiera, wymienia itp. to jasna sprawa że musi wiedzieć co kupić a nie "o jakaś promka na panewki to kupie", tylko z głową to...
rosomak1983 - 12-02-2012, 20:50
Saqu, ja nie mówie o panewkach... tylko o cylindrach.
Saqu - 12-02-2012, 21:46
rosomak1983, a mi chodziło ogólnie o remont. się robi to się sprawdza a nie na czuja zakłada wszystko.
rosomak1983 - 12-02-2012, 22:43
spoko, przeciez ot nie chodzi o krytyke, ja chyle czoła przed kolega i jestem pod wrazeniem, jedynie spytałem bo zadnej wzmianki o tłokach nowych czy cokolwiek o cylindrach.
No chyba ze w planach jest i tak kucie wiec tymczasowe rozwiazanie???
To tylko pytanie, nic wiecej. Na zhonowanym cylindrze pierscienie docieraja sie i układaja o wiele lepiej choc nie zawsze to jest konieczne. I przy takim remoncie kompleksowym to dziwi mnie bo przeciez byłby silnik niemal jak newka...
|
|
|