To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Chcę kupić Galanta! - [ECx 96-04] Galant Vr-4 2.5 V6 1997 sedan, niebieski ,Biszcz

MATTNATTS - 14-02-2012, 17:38
Temat postu: [ECx 96-04] Galant Vr-4 2.5 V6 1997 sedan, niebieski ,Biszcz




Kod:
Rok produkcji:     1997     Przebieg (km):     123000
Pojemność silnika (cm3):     2500     Moc silnika (KM):     260
Skrzynia biegów:     Automatyczna     Rodzaj paliwa:     Benzyna
Typ:     Sedan/Limuzyna     Liczba drzwi:     4/5
Stan:     Używany     Uszkodzony:     Nie
Wyposażenie     ABS, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Kontrola trakcji, Nawigacja GPS, 4WD,
Informacje dodatkowe     Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce,

Przedmiotem aukcji jest MITSUBISHI GALANT VR4 1997. Auto posiada stały napęd na 4 koła. Aktywny tylny dyfer posiada system kontroli znoszenia AYC. Moc auta to 260 KM, przebieg 123tyś km. Auto ma wymienione wszystkie płyny i kompletny rozrząd wraz z pompą wody i napinaczem, wszystkie paski w tym rozrządu firmy MITSUBOSHI, świece platynowe z przerwą 0,8mm, olej w silniku LIQUI MOLY RACE TECH, olej w automatycznej skrzyni TRANSMAX Z-wymiana dynamiczna, olej AYC-TRANMAX Z, transfer box i dyfer oleje castrol. Opony letnie BARUM BRAVURIS 2 mają przejechane około 8 tyś km. Kompletna osłona pod silnikiem. W aucie zamontowana stacja multimedialna KENWOOD DNX 7200- navi GARMIN, DVD, DIVX, IPOD, itp. głośniki KENWOOD. Samochód posiada fabryczny system zdalnego uruchamiania silnika bez użycia kluczyków, w otwartej przestrzeni działa z około 200m. Oryginalne dokładki pod klamkami z podświetlaniem LED (w chwili obecnej ledy do wymiany), nakładki na lusterkach-zdmuchują wode ze zwierciadeł.Do zrobienia reperaturki tylnych błotników. Spód auta w idealnym stanie- brak śladów korozji. Auto zadbane i doinwestowane


Znacie może ten egzemplarz,widzicie coś szczególnego na tych zdjęciach?
Dzwoniłem do sprzedawcy:
-przekładka była robiona w prywatnej firmie w konsultacji z właścicielem
-magiel jest z Eclipsa+ jakieś dodatkowe mocowanie,lecz podobno jest jakiś delikatny odchył
-nie ma żadnych wycieków z turbin
-AYC też jest ok
-Import z Jap. do Uk(gdzie nie był rejestrowany) ,następnie pl.
-Swap wszystkiego do budy z 97
-wydech pełen przelot
-zarejestrowany na EA

Jak coś jeszcze mnie się przypomni to dopiszę.Zastanawiam(narazie tylko zastanawiam, przeszła mi taka myśl przez głowę;P) się nad zamianą swojego( http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=67268 ) na niego jeżeli sprzedawca zdecydowałby się na to.Taka opcja chyba najbardziej pasowałaby mnie.Zmartwiony jestem tylko maglem bo zależy mnie na zarejestrowaniu go na EC.

Tomek - 14-02-2012, 17:47

http://forum.mitsumaniaki...30980&start=180

graty od VR-ki szczepione do europejskiej budy

Bartek - 14-02-2012, 17:51

Swap do Galanta lub szczepan - na fotce widać VIN, którego w VR-4 nie uświadczysz
MATTNATTS - 14-02-2012, 18:02

Jak wygląda sprawa z rejestracją na Ec w przypadku swapu?
Z tym maglem to chyba nie przejdzie co?

Anonymous - 14-02-2012, 18:14

ale jakim cudem chcesz go zarejestrować jako org vrke skoro to już jest na europejskim vinie i w europejskiej budzie ? teraz musiałbyś mieć ścianę grodziową z org krótim vinem ec a następnie rzeźbić w kupie żeby wpasować górę z polem numerowym do tego auta... ew kupić w MMC ścianę bez numeru i nabić właściwy numer Kochajj kiedyś wspominał o takiej opcji ale chyba odpuścił temat....
właściwy magiel był ostatnio na allegro za 1800 zł jak potargujesz to może za 1500 wyrwiesz.

i jak dla mnie to on bardziej zielony niż niebieski :P
a blachy lbl sugerują że to okolice lublina wiec możliwe że to AutoR maczał palce w przekładce, a kilka aut na boża stronę już przełożył z tego co czytam po różnych forach.

swinks_UK - 14-02-2012, 18:20
Temat postu: Re: [ECx 96-04] Galant Vr-4 2.5 V6 1997 sedan, niebieski ,Bi
MATTNATTS napisał/a:

-magiel jest z Eclipsa+ jakieś dodatkowe mocowanie,lecz podobno jest jakiś delikatny odchył

Nie wiem jak w PL, ale w UK nie masz szans najmniejszych by przeszedł przegląd.

MATTNATTS - 14-02-2012, 18:23

Czyli vr-4/legnum po swapie całości nie ma szans na rejestracje jako EC w pl?Czy chodzi tutaj tylko o magiel.Ma ktoś namiary do AutiR'a bo na forum już od dłuższego czasu się nie udziela.
Tomek - 14-02-2012, 18:30

MATTNATTS napisał/a:
Czyli vr-4/legnum po swapie całości nie ma szans na rejestracje jako EC w pl


nie, no i jaki to miałoby sens
dla urzędu jest to de facto zwykły Galant 97 2.5, silnik jest elementem zamiennym auta, wiec mozna do woli przekładać, pod warunkiem zachowania pojemności
jak zmienia sie pojemnosc, to trzeba zmienic odpowiednio dokumenty
fakt napedu dla urzędów nie ma znaczenia - tego nie ma w papierach

poszukaj
Derpin napisał/a:
teraz musiałbyś mieć ścianę grodziową z org krótim vinem ec a następnie rzeźbić w kupie żeby wpasować górę z polem numerowym do tego auta...


to co proponujesz jest karalne

MATTNATTS napisał/a:
Ma ktoś namiary do AutiR'a bo na forum już od dłuższego czasu się nie udziela.


http://www.autor-tuning.com/

magiel, tak jak pisał Derpin to nie problem - na allegro

MATTNATTS - 14-02-2012, 19:03

Cytat:
la urzędu jest to de facto zwykły Galant 97 2.5, silnik jest elementem zamiennym auta, wiec mozna do woli przekładać, pod warunkiem zachowania pojemności
jak zmienia sie pojemnosc, to trzeba zmienic odpowiednio dokumenty
fakt napedu dla urzędów nie ma znaczenia - tego nie ma w papierach


Urząd to pół biedy bardziej chodziło mnie o ubezpieczalnie.

Tomek - 14-02-2012, 19:08

MATTNATTS napisał/a:


Urząd to pół biedy bardziej chodziło mnie o ubezpieczalnie.


a konkretnie?
TU interesuje w zasadzie pojemnosc silnika
jesli chodzi o AC, to musiałbyś się postarać o wycenę od np. Dekry

z formalnego punktu widzenia to takie auto jest lepsze niż EC, mniej komplikacji

MATTNATTS - 14-02-2012, 19:12

Konkretnie chodzi mnie o to że jak ktoś przeora mi samochód to wolałbym dostać od ubezpieczalni jak za EC a nie EA.Po nieszczęściu Rocha wolałbym jednak mieć EC w papierach.
Tomek - 14-02-2012, 19:14

czy EA, czy EC to i tak ciężko przed TU udowodnić wartość
jedyna opcja to proaktywnie zrobić wycenę jak Roch, do tego nie ma znaczenia czy to EA, czy EC

jak chcesz VR4 to lepiej zainteresuj się autem, o którym Derpin pisał, też sedan, no i tamten jest EC i lepszy i tańszy

fj_mike - 14-02-2012, 19:45

tomek84 napisał/a:
i jak dla mnie to on bardziej zielony niż niebieski :P

Turkusowe VR4, mi się podoba :P

MATTNATTS - 14-02-2012, 20:21

Cytat:
jak chcesz VR4 to lepiej zainteresuj się autem, o którym Derpin pisał, też sedan, no i tamten jest EC i lepszy i tańszy

Derpin o ile się nie mylę pisał o vr-4 Mateusza.Z tego co wiem jest nie na sprzedaż.Pisał też o kombiku jego gazownika.Mnie interesuje sedan.

Andrew - 14-02-2012, 20:31

Derpin napisał/a:
a blachy lbl sugerują że to okolice lublina

Akurat, to są okolice Biłgoraja. Mój szwagier pracuje w tej miejscowości, może coś wywęszy, właśnie do niego dzwoniłem.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group