To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[XX-92]Galant E3xA i starsze - problem z prowadzeniem

lukinarty - 18-02-2012, 12:46
Temat postu: problem z prowadzeniem
Witam wczoraj z kolegą zmienialiśmy w jego galancie z 1991 roku końcówki drążków i oczywiście ustawiliśmy zbieżność ale pojawił się poważny problem. A mianowicie coś się zmieniło na gorsze i nie wiemy co to może być. Objawia się to tym że podczas dodawania i odejmowania gazu auto nagle szarpie w którąś stronę i to tak że trudno przez chwile zapanować nad autem. Miał już ktoś kiedyś taki problem lub wie co jest jego powodem ??
Istnieje możliwość ze sam drążek się zluzował w samej maglownicy i powstał taki defekt??

Hubeeert - 18-02-2012, 13:15

Sprawdź luzy na końcówkach drążków i stan silentbloków.
lukinarty - 18-02-2012, 13:21

Właśnie problem w tym , że nie ma luzów ale za to zauważyliśmy, że podczas bujania kierownicą słychać jakieś stukanie wewnątrz maglownicy.....
milo - 18-02-2012, 15:05

lukinarty napisał/a:
Właśnie problem w tym , że nie ma luzów ale za to zauważyliśmy, że podczas bujania kierownicą słychać jakieś stukanie wewnątrz maglownicy.

Jest regulacja luzu maglownicy wystarczy dokręcić nie za mocno

lukinarty - 18-02-2012, 19:36

No dobrze a gzie sie znajduje ta regulacja?
gondoljerzy - 18-02-2012, 19:41

Ciekawe czy wcześniej, przed wymianą drążków, zbieżność była dobrze ustawiona? Bo jeśli nie, to może dopiero po jej ustawieniu wyszła na wierzch jakaś inna usterka? Np duży luz w sworzniu/końcówce wahacza? W zupełnie innym samochodzie, właśnie dopiero po regulacji zbieżności wyszły ,,na wierzch" tęgie szarpnięcia samochodem przy skręcaniu w jedną stronę. Tak się objawił duży luz w sworzniu wahacza, wcześniej zamaskowany złym ustawieniem zbieżności. Ewentualnie, może czegoś nie dokręciliście przy kończeniu tej roboty?
milo - 19-02-2012, 09:37

lukinarty napisał/a:
No dobrze a gzie sie znajduje ta regulacja?


Regulacja jest na maglownicy od wewnętrznej strony na klucz i na imbus , kluczem luzuje się nakrętkę a imbusem kasuje się luz i się dokręca

lukinarty - 19-02-2012, 13:20

Wielkie dzięki milo . Jutro spróbuje to naprawić.

[ Dodano: 19-02-2012, 19:31 ]
Gondoljerzy nie wiem jakim cudem ale twojego postu wcześniej nie zauważyłem. I powiem ci że zbieżność na pewno była źle ustawiona bo kumpel w swoim galu miał "zeżarte" opony.
a od dwóch miesięcy mu mówiłem żeby zmienił te końcówki. No nic jutro się okaże co za diabeł tam siedzi......... :wink:

[ Dodano: 12-03-2012, 21:30 ]
Witam może komuś to pomoże więc ze sporym opóźnieniem napisze , że powodem tych dolegliwości były kompletnie zużyte tuleje na wahaczach po lewej stronie, co wyszło na jaw dopiero po wymianie końcówek drążków kierowniczych . Pozdrawiam :D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group