To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

[97-04]Galant EAxA/W - [EAxx] Nie działają światła pozycyjne

Fakir87 - 18-02-2012, 15:22
Temat postu: [EAxx] Nie działają światła pozycyjne
Witam wszystkich,
w zeszłym tygodniu kupiłem Galanta z uszkodzoną lampą (szkło całe ale przez dziury po wyłamanych zaczepach wlewała się woda). Tak czy inaczej wszystkie światła działały, przegląd przeszedł. Wczoraj wymieniłem opisaną wyżej przednią lewą lampę i po podłączeniu wszystkich wtyczek i żarówek przestały działać przednie światła pozycyjne w dwóch przednich lampach.
Wszystkie inne światła łącznie z tylnymi pozycyjnymi działają bez zarzutu. Zmieniłem żarówki na nowe, sprawdziłem bezpieczniki, zamieniłem je miejscami. Oczyściłem styki, zamieniłem miejscami przekaźniki i nic. Prawej lampy nie dotykałem wogóle. Nie znam się na elektryce dlatego proszę o jakieś wskazówki, bo jest to dla mnie dziwne że nie działają przednie zamiast np. lewa przednia i tylna.

BigTomala - 18-02-2012, 15:32

Nie podłączyłeś "kostek" od pozycyjnych (są oddzielnie na dole lampy) Sprawdź to jeszcze raz :wink:
Fakir87 - 18-02-2012, 15:39

Wszystko co odpinałem od starej lampy podpiąłem do nowej, elektryczna regulacja, światła mijania(duża kostka), następnie pozycyjne(mniejsza) i drogowe również. Kostkę od pozycyjnych kilkakrotnie odpinałem i wsadzałem próbowałem nawet dociskać ale bez żadnej reakcji.
robertdg - 18-02-2012, 15:51

Bezpieczniki w skrzynce pod pokrywą silnika sprawdzone :?: Czy tylko brakuje pozycyjnych przednich, czy też brakuje np oświetlenia wnętrza :?:
Fakir87 - 18-02-2012, 16:01

Bezpieczniki od pozycyjnych sprawdzałem zamieniłem z innymi ale nie były przepalone. Całe oświetlenie w środku działa.
robertdg - 18-02-2012, 16:21

A żaróweczki napewno sprawne :?:
Fakir87 - 18-02-2012, 16:27