Chcę kupić Galanta! - [EAx 97-04] Galant 2,4 GDI, Zabrodzie 2001 rok, prośba o opi
yak - 18-02-2012, 19:54 Temat postu: [EAx 97-04] Galant 2,4 GDI, Zabrodzie 2001 rok, prośba o opi Link do aukcji
Kod: | Rok produkcji: 2001 Przebieg (km): 210000
Pojemność silnika (cm3): 2351 Moc silnika (KM): 144
Skrzynia biegów: Automatyczna Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Srebrny Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Tempomat, Reflektory ksenonowe, Lakier metallic, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer,
Informacje dodatkowe Bezwypadkowy, Zarejestrowany w Polsce, |
Od jakiegoś czasu już szukam galanta. Co możecie powiedzieć na temat tego konkretnego egzemplarza?
Ogłoszenie jest strasznie skromne jeśli chodzi o jakiekolwiek informacje, ze zdjęciami też bardzo słabo.
Poza tym co sądzicie o silniku GDI, czytałem tu na forum różne wypowiedzi na ten temat i widzę że nie ma on zbyt wielu zwolenników.
Z góry dzięki za pomoc.
arturj123 - 18-02-2012, 20:36
Jeżeli chcesz go zagazować, droga instalacja...
yak - 18-02-2012, 21:29
arturj123, no to załóżmy że nie chcę zagazować, co poza tym
motke - 18-02-2012, 21:52
po za tym mało zdjęć żeby coś więcej napisać.
Ksenon dołożony (nie było nigdy w oryginale).
mati123321 - 18-02-2012, 21:57
Mam GDI tylko że manual i moim zdaniem ten silnik jest dobry ma swoje plusy i minusy tak jak każdy inny. Ważne jest to, że trzeba mieć dobrego mechanika któremu się chce robić i myśleć.
Dobrze sprawuje się w codziennej eksploatacji bo ma wysoki moment obrotowy przy niskich obrotach i nie trzeba kręcić go pod niebiosa żeby płynnie i szybko się przemieszczać. Spalania dawno nie sprawdzałem ale latem było 9,7 l. przy jeździe 65% trasa, 35%
Silnik nie ma zwolenników bo jest wrażliwy na złą obsługę, zły olej i popychacze hałasują. U mnie trzeba było je wymienić ale widziałem o tym. Trzeba czyścić dolot bo zbiera się tam nagar ale nic strasznego i skomplikowanego tylko czasochłonne. Świece muszą być specjalne ale wymieniasz je co 90 tys. także coś za coś.
GDI to dobry silnik, a opinie ma taką a nie inną bo właściciele nie wiedzą co mają i potem rodzą się problemy. Jeżeli lpg nie jest dla Ciebie konieczne to warto pomyśleć.
A odnośnie całego samochodu to pamiętaj że to jest stare auto klasy średniej więc zawsze będzie trzeba coś przy nim zrobić i to nie tylko przy silniku.
A co do tego z aukcji coś tani jest i trzeba było by go dobrze obejrzeć.
motke - 18-02-2012, 23:36
mati123321 napisał/a: | Świece muszą być specjalne |
Specjalne to one nie są. Jak się nie mylę to irydowe i trochę drogie. Pocieszenie jest takie że jest ich 4.
mati123321 napisał/a: | pamiętaj że to jest stare auto klasy średniej więc zawsze będzie trzeba coś przy nim zrobić i to nie tylko przy silniku |
no ja mam u siebie do zrobienia tylko nadkola, nic po za tym.
mati123321 napisał/a: | A co do tego z aukcji coś tani jest |
GDI są przeważnie dużo tańsze
wookash83 - 19-02-2012, 01:01
ważne bardzo żeby była jasna historia serwisowa, tak jak 2.0 i V6 wybaczą duża to GDI szybko pokaże wszyskie złe strony jeśli nie był odpowidnio serwisowany..niższe ceny GDI są uzasadnione zdecydowanie droższym serwisem i rożnymi problemami..
mati123321 - 19-02-2012, 09:59
na forum często czytam "różne problemy" czyli jakie? bo nikt nie pisze nic konkretnego.
Sam miałeś GDI i nie jeździłeś nim tylko do kościoła, więc powiedz coś więcej bo oprócz problemu z uszczelniaczami nic więcej nie wyczytałem, a następny właściciel też się nie skarży. A co do droższego serwisu, to stoją na tym samym poziomie moim zdaniem.
Misza1122 - 21-02-2012, 18:28
Jak już to irydowo-platynowe. Hmm moim zdaniem to właśnie v6 jest droższe w eksplowatacji a nie GDI. Ja sam jeżdżę Galantem GDI i jestem bardzo zadowolony.
Silnik jest dość mocno elastyczny i wybacza błędy. spalanie jakie ja mam u siebie to od 6,8 do 15l. Trzeba uważać z olejem i kontrolować go. Nie ma jakiegoś kosmicznych osiągów ale nadrabia to Nm.
Powiem Ci, że ile tu jest użytkowników tyle opini. Jeden powie V6 jest najlepsze, a drugi że v6 to złom a 2.0 to szczyt technologi. Każdy chwali swoje.
Jeżeli nie sprawdzisz sam to się nie dowiesz. Ja tak samo miałem do wyboru V6 i GDI i zaryzykowałem;) i się ciesze;)
Mniej wiecej rozrzad w IC 1200zl świece lepsze 80zl szt. Filtr oleju 20zl.
jeżeli już sie zdecydujesz polecam wyczyścić cały dolot z nagaru;) a poczujesz duża różnice;) Silnik ożyje;) Na forum masz mój tutorial o tym
|
|
|