To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Carisma - Techniczne - [Cari 1.8 GDI] Masa

Bismarck - 21-02-2012, 20:46
Temat postu: [Cari 1.8 GDI] Masa
Kiedys w starszych autkach stosowano elastyczna tasme która łaczyła silnik z buda pojazdu aby była dobra masa patrzyłem u siebie i takowej nie znalazłem

wiec mam takie pytanko, gdzie jest taśma łącząca silnik z ramą, chodzi mi o masę

plecho1 - 21-02-2012, 20:47

Najczęściej są dwie główne masy, jedna pomiędzy akumulatorem i karoserią i druga pomiędzy akumulatorem i silnikiem. Masy łączą się na akumulatorze więc jest połączenie pomiędzy silnikiem i karoserią.
robertdg - 21-02-2012, 20:57

Minusowy kabel idzie z mostka akumulatora na fartuch/podłużnice a z tamtąd na skrzynie/silnik wszystko jest w izolacji
Bismarck - 21-02-2012, 21:01

czemu pytam ?

jezeli nie ma dobrej masy miedzy silnikiem a buda czyli masa to moga wystepowac rozne dziwne rzeczy typu nierownomierna praca silnika,falowanie,i inne wiecej lub mniej poruszane tutaj na forum tematy , nie twierdze ze mam racje ale mnie takowy fakt zainteresował jaki wpływ ma zła masa na działanie innych podzespołów

plecho1 - 21-02-2012, 21:06

A masz jakieś problemy z autem? Sprawdź jakie masz ładowanie, najpierw na akumulatorze a następnie dotknij jednym kablem od miernika do plusa akumulatora a drugim gdzieś do karoserii. Jeśli pomiar na karoserii będzie niższy niż na akumulatorze, to może nie łączyć masa karoserii.
Bismarck - 21-02-2012, 21:13

plecho1 napisał/a:
A masz jakieś problemy z autem?


Jest i to dosc meczaczy

1.obroty OK brak falowania
2. miska zbiera sie bez problemu BMW 320 2002 rok wymieka przy starcie

ale gdy wylancza sie ssanie zaczyna ja drgania od silnika przechodzic na bude a pozniej czy stoje pod swiatłami czy na parkingu wszystko sie trzesie na kompie tez wszystko wyszło pozytywnie a bym zapomniał poduszki tez cale nie pourywane:)

bym zapomnial kiedys byly delikatne szarpniecia jak przechodzil na eko i czasem delikatne przymulenie jak sie jechalo dluzej z ta sama predkoscia teraz tego nie ma

plecho1 - 21-02-2012, 21:16

Jeśli chodzi o diagnozę Carismy, to poczytaj ten temat:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=40568

Bismarck - 04-03-2012, 21:53

Znalazłem przyczyne drgan silnika i nierównych obrotów

Fajkocewki a konkretnie na jednej sprezynka ta co styka sie ze swieca zardzewiała a na drugiej sniedz ,wiec prad miał spore kłopoty aby
sie przebic przez to
Po przeczyszczeniu i nauki kompa problemy ustały



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group