Carisma - Techniczne - sonda lambda
grzesiekryn - 23-02-2012, 20:36 Temat postu: sonda lambda mam takie pytanie czy wie ktoś wogóle czy jest taki sposób aby odłączyc 2 sode lambda ta za katem tak aby nie wpłyneło to na spalanie ?? chodzi mi o załozenie strumiennicy
pawelsonx - 23-02-2012, 20:58
emulator
mstrucz - 23-02-2012, 22:28
Który jest tak naprawdę zwykłą przedłużką w którą wkręcasz sondę i taki zestaw razem w miejsce sondy. Brak drugiej sondy niczego nie zmieni, co najwyżej będzie się świecił CHECK, ona tylko mierzy czy kata działa, nei ma wpływu na parametry silnika.
Korzystając z tematu - mam uszkodzoną grzałkę pierwszej sondy.
Do mojego dedykowana Denso to koszt 350 zł, uniwersalna (DOX-0109) to koszt ponad 200.
Forumowicze piszą coś o uniwersalnych NGK/NTK - jak te sondy się sprawdzają?
ich koszt jest zdecydowanie mniejszy (nawet ponad połowę) niż Denso tylko martwi mnie jedna rzecz.
Otóż sprawdzając Denso, znalazłem uniwersalną DOX-0109 (pasuje i do GDI i do MPI), natomiast do Carismy (choć to te same silniki co w moim) podano mi DOX-0114. Nie wiem czemu, być może różnią się mocą grzałki?
Natomiast nie zauważyłem żadnych jakiś specjalnych modeli NGK/NTK - piszą po prostu uniwersalna 4 przewody i tyle cała litania samochodów.
To jak to jest z tymi NGK i Denso - co wybrać?
grzesiekryn - 24-02-2012, 04:57
ja miałem też problem z grzałką założyłem ngk ale to nic nie dało po prostu moim zdaniem lepiej zapłacić więcej i mieć spokój a co do tej 2 sondy jak w temacie chciałbym to właśnie tak zrobić żeby ja wyrzucić i żeby auto paliło tyle samo no i oczywiście żeby check nie świecił
|
|
|