Outlander II GEN Techniczne - [II 2.0 DID] Czy da się zainstalowac org Bluetooth w Outku I
kubagrudz - 04-03-2012, 09:10 Temat postu: [II 2.0 DID] Czy da się zainstalowac org Bluetooth w Outku I Witam forumowiczów...
Chciałbym was się poradzić odnośnie nurtującego mnie tematu instalacji systemu bluetooth do Outka II. W mojej wersji niestety nie go nie ma, chcialbym kupić w necie "nowa skórzana kierownice" ale wszystkie w necie mają te przyciski do Systemu Głośnomówiącego, więc przy okazji może bym go zainstalował.
1. Czy możliwa jest w ogóle instalacja tego systemu w moim Outku? (czy wiązki elektryczne są przygotowane i byłaby kwestia wymiany kilku elementów? jeżeli tak to jakich:)
2. Wiem, że musiałbym wymienić kierownice na ten model z przyciskami do systemu głośnomówiącego - ale z tym się liczę bo moja kierownica jest w opłakanym stanie.
3. Czy podstawowe radio MP3/CD byłoby kompatibilne? czy trzeba cos lepszego....
Wszystkie komentarze mile widziane i sugestie. Próbowałem znaleźć cos na ten temat na sieci ale nic nie ma....
Pozdrawiam[/quote]
rezon - 04-03-2012, 10:14
Instalacja ori BT jest bez sensu - chyba tylko ze względów estetycznych. Dźwięk przy odbiorze telefonu z opóźnieniem, co powoduje irytację dzwoniącego, bo nagle słyszy ciszę. Jakość dźwięku taka sobie. Zamiast kombinować z ori BT lepiej wydać kilka stówek na BT dobrej firmy i podłączysz do każdego radia.
tokyo - 06-03-2012, 10:19
Witaj
Da sie zamontowac bez wiekszego problemu.
Instalacja w outku jest do tego przygotowana. Radio bedzie chodzic bez wiekszego problemu.
Potrzebujesz:
Mikrofon
Kierownice lub przyciski
Modul BT
Dla navi e-1,e-2,e-3 pojawi sie klawiatura do telefonu.
Oprócz tego
Gdybys mial navi e-4,e-5,e-6 w nowym module poprawiono dzwiek oraz dodano mozliwosc odtwarzania przez BT muzyki z telefonu i zestaw sciaga ksiazke telefoniczna. Jest rowniez dodane zlacze USB.
Pozdrawiam
kubagrudz - 07-03-2012, 21:58
No tak dzieki za info , pojawiła sie iskierka nadziei która zgasiła wzmianka o NAVI.... ja niestety mamy podstawowe radio a nie NAVI , wiec chyba nieoplacalna byłaby zmiana jego na navi...
Ogolnie myslalem ze to bedzie bardzo prosta sprawa, czyli:
- kupuje kierownice z przyciskami
- klikam ja w orginalna zlaczke
- klikam mikrofon w zlaczke
i Tyle, ale chyba to nie takie proste i musze radio zmienic na jakies inne tak>>??
tokyo - 08-03-2012, 00:16
Witaj
Kupujesz:
-mikrpfon
-fabryczny BT
-kierownice
..........i wpinasz
Obojetnie czy jest navi czy radio, dziala tak czy siak.
kubagrudz - 12-03-2012, 21:14
A gdzie można kupic fabryczny BT i ile cos takiego kosztuje... gdzie sie montuje itp...
To samo z mikrofonem..:)
Pozdrawiam
tokyo - 13-03-2012, 00:46
Witam
Wszystkie rzeczy na upartego kupisz na allegro.
Moze byc problem z mikrofonem.
Kierownice kupisz z przyciskami.
Modul tez kupisz bez wiekszego problemu.
Pozdrawiam
Komandor - 13-03-2012, 18:32
Jak widzisz wszystko się da zrobić tylko po co???? Dla ładniejszej kiery z guzikami? Ten ori BT jest b. kiepski (poczytaj szeeeeeroki wątek). U mnie BT służy tylko i wyłącznie do odbierania rozmów (rozmowa czasem z trudem przeprowadzana z powodu niskiej jakości) - do niczego więcej się nie nadaje Kup Parrota + adapter i ciesz się z prawdziwego BT.
rezon - 13-03-2012, 21:42
Komandor napisał/a: | Kup Parrota + adapter i ciesz się z prawdziwego BT. | całkowicie się zgadzam i też o tym pisałem, ale chyba trafiliśmy na jeszcze wierzącego w absolutną wyższość trzech diamentów
Exiu - 04-04-2012, 23:58
ja w swoim outku mam ten :
http://www.motofilm.pl/20...losnomowiacego/
rezon - 05-04-2012, 08:03
Brak jednoczesnego sparowania więcej niż jednego telefonu uważam za jedną z największych wad BT w ROF'ie. A tu proszę - Parrot w najnowszym modelu robi dokładnie tak samo i dopiero ma wypuścić upgrade . Jak na tak renomowaną firmę to po prostu lenistwo. Moja żona jeździ z chińskim wynalazkiem Steel Mate SHF-3000, który dostała od dealera przy zakupie Suzuki - można jednocześnie mieć sparowane 4 telefony, automatycznie łączy się z ostatnim używanym telefonem, oczywiście wycisza radio, ma bardzo dobrą jakość dźwięku, wybieranie głosowe, zintegrowany mikrofon. W porównaniu z Parrotem ma wiele wad - nie ma wyświetlacza z możliwością zmiany kolorów i tapety, nie ma możliwości podłączenia muzyki, nie ma tak renomowanej marki i tak wygórowanej ceny . Ale jego funkcjonalność w tym, do czego służy - tj. rozmów telefonicznych gdy samochód jest używany przez kilku kierowców znacznie przewyższa Parrota - do słuchania muzyki to jest zestaw audio. Nawet stareńki HCB-700 Sony Ericssona mógł mieć podpięte do 5 telefonów - używałem w różnych samochodach trzy takie zestawy. A tu proszę - Parrot "Tapmadl" HCB-700 miał fajną opcję przeszukiwania książki telefonicznej za pomocą joysticka, wybieranie głosowe po angielsku i świetną jakość dźwięku. Tylko, że to model sprzed 10 lat Możliwość parowania kilku telefonów będzie znacznie cenniejsza od połowy kwietnia - ma wejść nowy taryfikator - jedna rozmowa = 5 pkt - karnych niestety...
BTW autor artykułu pisze, że nie lubi artykułów sponsorowanych, a artykuł zdecydowanie nie przypomina obiektywnej oceny - są tylko achy i ochy nad najnowszym modelem Parrota, link do strony polskiego dystrybutora. Nie wiem jak ocenią to admini, ale dla mnie to kryptoreklama
lexus - 05-04-2012, 14:15
rezon napisał/a: | Brak jednoczesnego sparowania więcej niż jednego telefonu uważam za jedną z największych wad BT w ROF'ie. | No co ty, ROf ma możliwość sparowania chyba 8 -miu telefonów a napewno 4-terech
rezon - 05-04-2012, 14:32
lexus napisał/a: | No co ty, ROf ma możliwość sparowania chyba 8 -miu telefonów a napewno 4-terech | na pewno starsza wersja może mieć sparowany wyłącznie jeden. Po wejściu z innym telefonem nie połączy się automatycznie z nowym - trzeba go sparować - nawet jeśli już był sparowany wcześniej. Każde parowanie telefonu powoduje wykasowanie parowania poprzednika i konieczność jego ponownego parowania. Jak jest w nowszej wersji nie wiem - być może poprawili to. Tym bardziej dziwne, że "tapmadl" Parrota nie ma takiej opcji, którą to firmę zresztą cenię i wskazuję zazwyczaj jako topowego producenta BT
|
|
|